Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ Jeg er redd .. Trenger hjelp nå :(
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
-
- Nybegynner
- Startet: 23 Okt 2007 22:28
- 17
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Karmøy
Jeg er redd .. Trenger hjelp nå :(
For 2 uker siden var jeg i Polen & Tyskland og besøkte
Auswich 1-2 , Kvinneleiren og Statifengselet .
Helt siden jeg kom hjem har jeg ikke vært den samme ..
Helt siden jeg kom hjem har jeg vært helt tom for energi ,
jeg har frøset og følt at noen står bak meg hele tiden .
Jeg skjekker om det står noen over skyldera mi konstant !
Før var jeg ei jente med massevis av energi !
Jeg fikk alltid høre at jeg var så kvikk og våken .
De fleste som kjenner meg er litt satt ut ,
de sier jeg ser så trist og dyster ut ..
Og jeg må inrømme , jeg føler meg ikke som før ..
Det jeg egentlig lurer på er ,
Tror dere det kan være at en ånd kan følge etter meg ?
Jeg er rett og slett blitt paranoid , og føler noen
lusker etter meg hele tiden .. Og er egentlig ganske redd her :/
Katten min , som var kosete og glad i meg før ,
er blitt livredd meg !! :/ Hver gang hun ser meg skyter hun ryggen
rett til værs og rygger bakover ..
(Har hørt at katter er overfølsomme for ånder ?)
Kan noen værsåsnill hjelpe meg .. ?
- Rebekka , 15 år.
- Rebekka , 15 år.
Antall ord: 215
- Rebekka .
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.
I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
-
Verifisert
- Standard bruker
- Startet: 17 Sep 2006 01:35
- 18
- Kjønn (valgfri): hokatt
- Lokalisering: Et steinkast unna glasshuset
- Har takket: 668 ganger
- Blitt takket: 1057 ganger
Først og fremst; har du vært hos legen og sjekket at alt er i orden med deg? Mye av det du forteller om kan være symptomer på forskjellige sykdommer, både alvorlige og mindre alvorlige. Før du leter etter svar innen paranormale fenomener bør du kanskje ta en legesjekk for å være sikker.
Etter at det er unnagjort og du eventuelt finner ut at du er fysisk/psykisk frisk, er det sikkert noen her på forumet som kan hjelpe deg. Lykke til!
Etter at det er unnagjort og du eventuelt finner ut at du er fysisk/psykisk frisk, er det sikkert noen her på forumet som kan hjelpe deg. Lykke til!
Antall ord: 87
When life knocks me down, instead of getting back up I usually just lay there and take a nap
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 19 Sep 2005 15:25
- 19
- Lokalisering: Lørenskog
Detta virker meget komplisert...men sjekke med leger/psykolog først.
Så får du ta videre steg etter det igjen.
Katter og dyr er veldig sensitive, og har du endra deg mye som person, vil katten din merke dette veldig godt, og kanksje ikke kjenne igjen "den" personen den har vært vandt med!
Så får du ta videre steg etter det igjen.
Katter og dyr er veldig sensitive, og har du endra deg mye som person, vil katten din merke dette veldig godt, og kanksje ikke kjenne igjen "den" personen den har vært vandt med!
Antall ord: 55
Mysticool
Digger Frognerfitter
Digger Frognerfitter
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 10 Feb 2007 23:12
- 17
- Blitt takket: 5 ganger
Det er vel neppe så komplisert. Hun har vært i Polen og Tyskland, nå er hun deppa. Ferdig.
Antall ord: 19
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 05 Aug 2007 21:40
- 17
Ja herregud det er ikke så alvorlig, det er tror som har skjedd er at du er, og har vert så åpen at du har tatt inn mye destruktiv energi som sitter igjen der. Ta deg en tur til en dyktig healer å få bort det som ikke hører deg til. går du til lege, da kan du bli syk, for dei skjønner ikke sånne ting, de kan bare om medsiner og litt andre ting
lykke til
lykke til
Antall ord: 80
Alt er grenseløst.
Det er du som begrenser...
Det er du som begrenser...
Hide post links |
Re: Jeg er redd .. Trenger hjelp nå :(
Jeg var selv i Polen og Tyskland da jeg gikk siste året på videregående.Hardcandy skrev:For 2 uker siden var jeg i Polen & Tyskland og besøkte
- Rebekka , 15 år.
Og de inntrykkene man sitter igjen med etter å ha vært der henger igjen en lang stund etterpå.
Jeg husker jeg hadde mareritt hver eneste natt i flere mnd etterpå, jeg turte ikke slå av lyset når jeg la meg.
Turen ble for sterk for meg.
Jeg var kvalm og dårlig omtrent hele turen, og før vi skulle inn på den kvinneleiren i Tyskland kasta jeg opp, jeg orka bare ikke å se onskapens ansikt grine i mot meg.
Men jeg ble tvunget inn på den siste leiren, Sacsenhausen.
Det var der jeg så bildet som ble fryst fast, og det bildet kommer jeg aldri noensinne til å glemme.
Det var av en ung mann/gutt som satt på senga og prøvde og kle på seg, han var utmagret og alt håret var barbert bort som alle de andre fangene.
Men midt i elendigheten han var i, så smilte han.'
Han smilte mot meg syntes jeg.
Jeg ble stående med det bildet ganske lenge, jeg kunne bare ikke skjønne hvorfor han smilte der midt i elendigheten.
Jeg vet ikke hvilket årstall bildet ble tatt, men å tro at han var en av de som overlevde har jeg ingen tro på.
Det jeg så på bilde var en dødsdømt.
Jeg sleit så utrolig mye etter den turen der,
og den mannen ble jeg ikke kvitt før lenge etterpå, jeg så han hver natt i drømmene mine, mens han stadig ble svakere for hver gang han tok på seg klærne sine i den fillete og lusete senga si.
Det var nok ikke han selv som gjemsøkte meg, men han ble det symbolet på all ondskapen jeg var nødt til å se og gå igjennom den uka.
Det er noe man aldri glemmer.
Antall ord: 532
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 11 Des 2007 18:17
- 16
- Lokalisering: Narvik
Re: Jeg er redd .. Trenger hjelp nå :(
Hardcandy skrev:For 2 uker siden var jeg i Polen & Tyskland og besøkte
- Rebekka , 15 år.
Æ har så sinnsykt løst å dra til Auschwich (huske ikke kordan d skrives)... Skrev om den konsentrasjonsleiren i særoppgaven i 10 klasse.. Fikk 5 +
Etter æ lærte om d som skjedde og alt d hær, så e d min store drøm å dra dit.. :/
Antall ord: 263
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 01 Sep 2007 02:13
- 17
- Lokalisering: narvik
var med di hvite bussene for 2 år siden.. hadde di samme symptomene.. men di gikk over.. ikke vær redd!
Antall ord: 21
deal with the spirits and live ur life in peace and harmony!
Hide post links |
Er nok ikke noe å være redd for, har nok ikke fått med deg "vedheng" i forrm av en ånd eller noe. Er nok heller psyken som spiller deg et puss, du vet ingen vet hvordan forskjellige menneskesinn reagerer når man får en slik ondskap inn på seg på nært hold.
Har ei venninne som havnet på psykriatisk avdeling etter en slik tur. Og hun var 40 år, var med som forsatt med sin datter som hadde avslutningstur med 10 klasse.
Men ikke bli skremt, hun har det helt fint i dag og er akkurat som før. Men det ble rett og slett "for mye" inntrykk for henne, og noen tar slike ting mer inn på seg enn andre......
Har ei venninne som havnet på psykriatisk avdeling etter en slik tur. Og hun var 40 år, var med som forsatt med sin datter som hadde avslutningstur med 10 klasse.
Men ikke bli skremt, hun har det helt fint i dag og er akkurat som før. Men det ble rett og slett "for mye" inntrykk for henne, og noen tar slike ting mer inn på seg enn andre......
Antall ord: 124
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 14 Des 2007 18:43
- 16
- Lokalisering: Vestlandet
Uff.. Det hørtes ekkelt ut! Men som de andre sier burde du kanskje snakke med lege først. Lykke til!
Antall ord: 21
Hide post links |
Det du skriver minner mye om en dyp kraftit reaksjon på noe som ligger dypere enn bevissthenten din kan fange opp.
Det er alltid frykt som ligger bak når inntrykk, energier, opplevelser etc. blir for vanskelige for oss. Altså har din opplevelse gjort deg utrygg og du bekriver en reise som har bragt deg inn i en opplevelse som er så sterkt at du ikke klarer å absorbere den på den vanlige måten, altså gjennom bevisstheten.
Det du så har berørt noe dypt inne i deg, og kanskje har du også en erindring, kanskje var du en av dem som satt der inne i en annen inkarnasjon?
At katten din reagerer er ikke så rart fordi katter leser energier. Det er ikke sikkert at du har noen fysiske energier med deg, men at du har endret energi, at du er redd gjør at katten responderer på deg og oversetter for deg gjennom sitt kroppspråk, tenker jeg.
En lege kan kanskje hjelpe deg, men aller mest tror jeg du kan ha glede av å sette ord på hva du går igjennom. Søk noen som kan lytte til dine fortellinger og som kan støtte deg når opplevelsene kommer frem i bevisstheten din.
Og du - ikke vær redd, det er ikke noe galt med deg, men livet har gitt deg en stor dose, for ikke så si overdose med følelser av det vanskelige slaget - det tar bare litt tid å bearbeide og aksepterer at du har sett det du har sett, følt det du har følt og sanset det du har sanset.
Lykke til
Det er alltid frykt som ligger bak når inntrykk, energier, opplevelser etc. blir for vanskelige for oss. Altså har din opplevelse gjort deg utrygg og du bekriver en reise som har bragt deg inn i en opplevelse som er så sterkt at du ikke klarer å absorbere den på den vanlige måten, altså gjennom bevisstheten.
Det du så har berørt noe dypt inne i deg, og kanskje har du også en erindring, kanskje var du en av dem som satt der inne i en annen inkarnasjon?
At katten din reagerer er ikke så rart fordi katter leser energier. Det er ikke sikkert at du har noen fysiske energier med deg, men at du har endret energi, at du er redd gjør at katten responderer på deg og oversetter for deg gjennom sitt kroppspråk, tenker jeg.
En lege kan kanskje hjelpe deg, men aller mest tror jeg du kan ha glede av å sette ord på hva du går igjennom. Søk noen som kan lytte til dine fortellinger og som kan støtte deg når opplevelsene kommer frem i bevisstheten din.
Og du - ikke vær redd, det er ikke noe galt med deg, men livet har gitt deg en stor dose, for ikke så si overdose med følelser av det vanskelige slaget - det tar bare litt tid å bearbeide og aksepterer at du har sett det du har sett, følt det du har følt og sanset det du har sanset.
Lykke til
Antall ord: 271
Hide post links |
gla jeg ikke er deg menn et tips skubb huset med vievann for og bli kvitt onskapen :mozilla_wink:
Antall ord: 19
Hide post links |
-
- UGYLDIG Epost
- Startet: 06 Jan 2007 21:47
- 17
- Lokalisering: i fantasiverdenen min
Hvordan får man egentlig tak i vievann? Spør nærmeste prest liksom?samma det skrev:gla jeg ikke er deg menn et tips skubb huset med vievann for og bli kvitt onskapen :mozilla_wink:
Antall ord: 36
Du kan gjøre alt så lenge du vet hvordan det gjøres.
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 02 Mar 2005 00:37
- 19
- Lokalisering: Oslo
Jeg har hørt om mange som har fått kraftige ettereaksjoner etter å ha vært på omvisning i konsentrasjonsleirer, så jeg vil anta at det er helt normale reaksjoner du forteller om. Har snakket med folk som mener at programmene fra f.eks Hvite busser er såpass intensive at man får litt overload på informasjon på kroppen, og dette er ikke akkurat lett kost for noen. Derfor tar det vel gjerne litt tid å behandle. Har selv vurdert i flere år og dra til Auschwitz med Hvite busser, men tviler egentlig på at jeg er klar for det rent mentalt, selv om jeg har lyst. Man skal ikke utelukke noe, men dette virker på meg som en mer plausibel forklaring.
Andreas
Andreas
Antall ord: 123
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 10 Feb 2007 23:12
- 17
- Blitt takket: 5 ganger
La oss alle sammen ignorere at denne tråden er to måneder gammel. La oss gjøre det nå, før det er for sent.
Antall ord: 26
Hide post links |