Drømmer, NDO & ut av kroppenVar det noen i rommet? Noen som kanskje kan svare meg?

Forum dedikert til drømmer, ut-av-kroppen opplevelser som Astral projeksjon, Lucide drømmer og nær-døden opplevelser. Herunder også drømmetydning

Moderatorer: Asbjørn, mod drømmer

Marie parie
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 27 Nov 2007 16:36
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Oslo

Var det noen i rommet? Noen som kanskje kan svare meg?

Innlegg av Marie parie »

Hei! Jeg har opplevede her en morgen for et års tid siden at jeg våknet i senge min, men kroppen ville ikke reagere. Jeg kjente at jeg lå i sengen, men jeg klarte hverken å åpne øynene mine eller bevege på kroppen min. Jeg hørte mamma romstere på kjøkkenet og prøvde å rope på henne men kroppen min klarte ikke å få ut en lyd. jeg følte hele tiden et enormt press på kroppen min. som om jeg ble presset hardt ned i sengen og jeg følte samtidig at det var tre eller fire energier i rommet. noen av de var kvinnelige energier og noen av de var mannlige. jeg følte det var disse energiene som presset meg ned i sengen. som om de stod rundt sengen min. det var ikke vondt, men det var en høyst snodig følese. jeg lå der og tenkte at dette har var veldig rart. har alldri opplevd noe sånnt før. men siden kroppen min ikke klarte å røre på seg så måtte jeg jo bare ligge der. dette holdt på i noen minutter og endelig begynte det sterke presset og avta og jeg kjente at det begynte å prikke og bruse i heeeele kroppen. Det var deilig det! endelig klarte jeg å få kontakt med den ene armen min og begynte å bevege noen fingre. da jeg kom helt til meg selv og kroppen var i full gang hoppet jeg ut av sengen og var glad for at det var over. Det var en litt skummel,rar og samtidig spennende opplevelse. Hva opplevde jeg egentlig? var det kroppen min som sov eller var det noe åndelig på gang? Dette var hverfall sprøtt.. noen som kan svare? :-)
Antall ord: 289

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.

I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.

Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
anette32
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 17 Des 2007 18:31
16
Lokalisering: Bærum

Re: Var det noen i rommet? Noen som kanskje kan svare meg?

Innlegg av anette32 »

Marie parie skrev:Hei! Jeg har opplevede her en morgen for et års tid siden at jeg våknet i senge min, men kroppen ville ikke reagere. Jeg kjente at jeg lå i sengen, men jeg klarte hverken å åpne øynene mine eller bevege på kroppen min. Jeg hørte mamma romstere på kjøkkenet og prøvde å rope på henne men kroppen min klarte ikke å få ut en lyd. jeg følte hele tiden et enormt press på kroppen min. som om jeg ble presset hardt ned i sengen og jeg følte samtidig at det var tre eller fire energier i rommet. noen av de var kvinnelige energier og noen av de var mannlige. jeg følte det var disse energiene som presset meg ned i sengen. som om de stod rundt sengen min. det var ikke vondt, men det var en høyst snodig følese. jeg lå der og tenkte at dette har var veldig rart. har alldri opplevd noe sånnt før. men siden kroppen min ikke klarte å røre på seg så måtte jeg jo bare ligge der. dette holdt på i noen minutter og endelig begynte det sterke presset og avta og jeg kjente at det begynte å prikke og bruse i heeeele kroppen. Det var deilig det! endelig klarte jeg å få kontakt med den ene armen min og begynte å bevege noen fingre. da jeg kom helt til meg selv og kroppen var i full gang hoppet jeg ut av sengen og var glad for at det var over. Det var en litt skummel,rar og samtidig spennende opplevelse. Hva opplevde jeg egentlig? var det kroppen min som sov eller var det noe åndelig på gang? Dette var hverfall sprøtt.. noen som kan svare? :-)
Søvnparalyse. De energiene kan ha vært noe fra drømmen din. Husker du hva du drømte før du våknet den natten??
Antall ord: 318

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Marie parie
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 27 Nov 2007 16:36
17
Lokalisering: Oslo

Re: Var det noen i rommet? Noen som kanskje kan svare meg?

Innlegg av Marie parie »

Nei jeg husker ikke noen ting fra selve drømmen. det er litt irriterende for jeg husker som regel nesten alle drømmer jeg har.. Men det er jo et år siden dette hendte så den drømmen har gått i glemmeboka gitt
Antall ord: 44

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Shania
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 03 Nov 2007 02:10
17
Lokalisering: Tønsberg
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av Shania »

Det vi husker fra drømmene er bare rester oversatt til vår mentale bevissthets forståelse. Når vi er veldig langt ute i søvne, så husker man som oftest ingenting. Det er nok mye vi kan finne på, sammen med andre når vi sover. Men i vår bevissthet er vi ikke klar til å ta det inn i våre liv.
Når som helst kan man allikevel puste seg inn idet. Puste dypt med magen, og ut i fra senteret i deg selv. Om du lurer på noe, vil at det skal få utvikle seg mer i deg, så er det en mulighet. Bare husk på å trekke pusten inn gjennom nesen og pust ut. OG behold ditt eget senter. Fra dette senter kan du utvide bevisstheten til å famne om det som skjedde.
en mulighet, en tanke.
Antall ord: 141
I choose the easy button.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links