Hei !
Vi var på et sykebesøk på Hamar sykehus,og min datter ble utålmodig.
Så derfor bestemte vi oss for og gå og kjøpe en is på Kiwi butikken.Og etter det skulle vi
gå og vanne blomstene på graven til min bestemor,altså hennes oldemor.
Men vi gikk en annen vei en den jeg er vant til og gå til hennes grav,derfor ble jeg litt forvirret,og jeg fant ikke igjen graven hennes,men plutselig så lyste datteren min opp
og pekte oppover og sa,se der står hun og vinker til meg !
Og da jeg så oppover så var det rett på graven til bestmor!
Jeg må innrømme at jeg syntes at det var kjempeekkelt,og da spesiellt fordi min datter har aldrig truffet oldemoren sin noen gang,hun døde da jeg var liten.
Jeg kjente hårene i nakken min reiste seg.
Hva tror dere andre om dette ?
Har hun noen evner vi andre i familen ikke har ?
Vennlig Hilsen Ronny
Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ Datteren min så min bestemor ved hennes grav.
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
-
- Nybegynner
- Startet: 18 Des 2007 12:15
- 16
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Eidsvoll Verk
Datteren min så min bestemor ved hennes grav.
Antall ord: 171
Roony2311
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.
I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
-
- Nybegynner
- Startet: 04 Sep 2007 01:06
- 17
vel, nå sier man jo at barn har lettere for å se og motta mer enn voksne.. man utvikler en slags "sperre for åndeverdenen" når man blir eldre..hvis man ikke går inn for å ta det tilbake da eller har hatt en slik evne hele tiden.
Men det er ikke sikkert ALLE unger ser ting heller.. dette er hva jeg har hørt da =)
Men det er ikke sikkert ALLE unger ser ting heller.. dette er hva jeg har hørt da =)
Antall ord: 65
-Uten mystikk ville verden vært kjedelig-
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 16
Jeg må legge til at datteren min aldri hadde vært på graven til bestemora mi før.
Så det gjør det jo ekstra rart.
Antall ord: 26
Roony2311
Hide post links |
-
- UGYLDIG Epost
- Startet: 02 Sep 2004 20:50
- 20
- Har takket: 7 ganger
- Blitt takket: 56 ganger
Jeg skjønner at du syntes det var ekkelt der og da, men i grunnen så var det jo en søt historie.
Bestemoren din ville bare hjelpe dere med å finne frem, hun.
At datteren din ikke har sett eller opplevd oldemoren, gjør jo bare opplevelsen mer troverdig for deg. Er det ikke godt å tenke på at hun fortsatt er med dere da?
Datteren din kan ha sett bilder og gjenkjent henne, men kanskje hun også husker henne fra tiden før hun ble født?
Bestemoren din ville bare hjelpe dere med å finne frem, hun.
At datteren din ikke har sett eller opplevd oldemoren, gjør jo bare opplevelsen mer troverdig for deg. Er det ikke godt å tenke på at hun fortsatt er med dere da?
Datteren din kan ha sett bilder og gjenkjent henne, men kanskje hun også husker henne fra tiden før hun ble født?
Antall ord: 87
Be Content with what you have; rejoice in the way things are. When you realize there is nothing lacking, the whole world belongs to you.
~Lao Tzu
Our Anscestors be Praised!
~Lao Tzu
Our Anscestors be Praised!
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 17 Nov 2007 00:46
- 17
- Lokalisering: i Rogaland
Helt enig med Hecate, er herlig historie :mozilla_smile:
Antall ord: 9
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 15 Jan 2007 15:06
- 17
- Kjønn (valgfri): Typeutovertiss.
- Lokalisering: Hordaland
- Har takket: 1 gang
- Blitt takket: 1 gang
Ja, så hva er sjangsen for att hun visste hvor graven lå.roony2311 skrev:Jeg må legge til at datteren min aldri hadde vært på graven til bestemora mi før.
Det er vel såne små drypp vi får jevnlig som peker på att det er mer mellom himmel og jord.
Antall ord: 62
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 16
Hei igjen
Takker for svar !
Jo nå i ettertid så ser jeg på det som en gledelig og ikke minst spennende opplevelse.
Takker for svar !
Jo nå i ettertid så ser jeg på det som en gledelig og ikke minst spennende opplevelse.
Antall ord: 22
Roony2311
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 30 Apr 2007 21:50
- 17
datteren min var med meg på kirkegården for å plante på graven til min mamma. så strakk hun hendene opp og sa med glad stemme "dama".... hun var nok ikke mer enn tre år da, og jeg synes det var en fin opplevelse.
Antall ord: 43
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 05 Aug 2007 21:40
- 17
Kjempeflott historie, fekk tårer i øynene av den. Det er tydelig at din datter er åpen, og det blir nok du også en dag skal du seroony2311 skrev:Jeg må legge til at datteren min aldri hadde vært på graven til bestemora mi før.
Antall ord: 56
Alt er grenseløst.
Det er du som begrenser...
Det er du som begrenser...
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 03 Nov 2007 02:10
- 17
- Lokalisering: Tønsberg
- Blitt takket: 1 gang
Kjempeherlig historie. Uten å lese for mye i det, slår det meg allikvel at din datter kjente henne som vinket, som din bestemor.
Muligheten kan være at hun kjente igen henne, fordi hun har møtt henne før i sine drømmer eller klarsyn. Ofte kjennes de mer igjen på enegien, lukt eller følelsen, enn på selve utseende, som vi kan huske dem som har gått bort.
Følger man tråden, er det heller ikke helt fjernt at hun har sterker bånd. At hennes sjel, var din bestemor. Og nå har blitt din datter.
Ellers kan din bestemor være din datters hjelper nå.
I alle fall var historien sterk og selv om den skremte deg litt da, så blir man jo ristet ut av den begrensede mentale bevissthen man lever i til daglig.
Muligheten kan være at hun kjente igen henne, fordi hun har møtt henne før i sine drømmer eller klarsyn. Ofte kjennes de mer igjen på enegien, lukt eller følelsen, enn på selve utseende, som vi kan huske dem som har gått bort.
Følger man tråden, er det heller ikke helt fjernt at hun har sterker bånd. At hennes sjel, var din bestemor. Og nå har blitt din datter.
Ellers kan din bestemor være din datters hjelper nå.
I alle fall var historien sterk og selv om den skremte deg litt da, så blir man jo ristet ut av den begrensede mentale bevissthen man lever i til daglig.
Antall ord: 140
I choose the easy button.
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 16
Til Shania!
Hei !
Det er litt artig at du skriver at hun kan ha bestemors sjel.Fordi jeg ser så mange fakter i henne som bestemor brukte og ha.Blant annet så satt bestemor alltid og krøllet og brettet ting når det var noe hun var nervøs for eller hun satt og tenkte.Akkurat slik gjør datteren min også.
Hei !
Det er litt artig at du skriver at hun kan ha bestemors sjel.Fordi jeg ser så mange fakter i henne som bestemor brukte og ha.Blant annet så satt bestemor alltid og krøllet og brettet ting når det var noe hun var nervøs for eller hun satt og tenkte.Akkurat slik gjør datteren min også.
Antall ord: 63
Roony2311
Hide post links |