Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ strømbadekar
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
Selvfølgelig har det aldri funets et elektrosjokk badekar, hvem idioter tro på noe sånt!
Antall ord: 16
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 03 Des 2007 01:46
- 16
Jeg må si at jeg tror sjansen for at pasientene ville ha dødd hvis de hadde brukt sjokk-badekar ja. He he he! Elektrosjokk behandling, såkalt ECT blir brukt i dagens psykiatribehandling. Pasientene får selvfølgelig narkose. Jeg har opplevd at de aller fleste har svært godt utbytte av denne behandlingen og de ber selv om å få det. Det er ikke mulig å utføre ECT ved tvang. Det gis kun hvis pasienten samtykker. En kan få tilbud om ECT når andre behandlingsmetoder ikke har fungert, som feks ulike medisiner. Jeg må innrømme at jeg fremdeles ikke er fortolig med en slik behandling, men blir svært overrasket over å se hvor gode resultater den gir.
Antall ord: 120
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 01 Des 2005 21:35
- 19
- Blitt takket: 4 ganger
Klart elektrosjokkbadekar fins, kan mekke eit til deg om du vil, med svak, medium eller hardcore sjokkterapibehandling...med rette frekvensen kan du få den opplevelsen du sjølv velger...men dog viktig å vite om du er vanilla eller sm...for om du er vanilla og får smbadekar vil du sikkert føle deg dårlig behandla og bli dritsur i veker etterpå...uannsett vert alle elektrosjokkbadekar musetesta...Sol@ngelica skrev:Selvfølgelig har det aldri funets et elektrosjokk badekar, hvem idioter tro på noe sånt!
Antall ord: 87
If we spread truth like a disease
we might just infect those around us
with intelligence
we might just infect those around us
with intelligence
Hide post links |
Ha ha ha ha....madjava skrev:Klart elektrosjokkbadekar fins, kan mekke eit til deg om du vil, med svak, medium eller hardcore sjokkterapibehandling...med rette frekvensen kan du få den opplevelsen du sjølv velger...men dog viktig å vite om du er vanilla eller sm...for om du er vanilla og får smbadekar vil du sikkert føle deg dårlig behandla og bli dritsur i veker etterpå...uannsett vert alle elektrosjokkbadekar musetesta...Sol@ngelica skrev:Selvfølgelig har det aldri funets et elektrosjokk badekar, hvem idioter tro på noe sånt!
not
Antall ord: 94
Hide post links |