Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ Spøker det her inne?
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
-
- Standard bruker
- Startet: 15 Jan 2007 15:06
- 17
- Kjønn (valgfri): Typeutovertiss.
- Lokalisering: Hordaland
- Har takket: 1 gang
- Blitt takket: 1 gang
Jeg leste hele artikkelen i BA (Bergens avisen).
Det skal bli kul og se hvor lenge de ringer politiet opp igjen og opp igjen før de ser att de må finne på noe annet.
* godter meg*
Det skal bli kul og se hvor lenge de ringer politiet opp igjen og opp igjen før de ser att de må finne på noe annet.
* godter meg*
Antall ord: 37
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- UGYLDIG Epost
- Startet: 02 Sep 2004 20:50
- 20
- Har takket: 7 ganger
- Blitt takket: 56 ganger
Jeg er ikke kjent i Bergen, så jeg er litt usikker på hvilket av kjøpesentrene ved torvet det var, men det er et som har en ganske stor lekebutikk i en av de øverste etasjene. Der opplevde ihvertfall jeg at det var tungt å være. Lokalet er ganske avlangt og i motsatt ende av inngangen, der følte jeg meg veldig iakttatt og ting datt ned fra hyllene og barnelekene spilte av seg selv. Jeg prøver å rasjonalisere dette til å være tilfeldig ettersom jeg ikke tror på "spøkelser" i den forstand, men jeg føte virkelig ubehag der inne. Og jeg som egentlig liker meg i lekebutikker!!
Antall ord: 110
Be Content with what you have; rejoice in the way things are. When you realize there is nothing lacking, the whole world belongs to you.
~Lao Tzu
Our Anscestors be Praised!
~Lao Tzu
Our Anscestors be Praised!
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 16 Mai 2007 15:44
- 17
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Bergen
Den sier jeg meg enig iMetodisten skrev:Jeg leste hele artikkelen i BA (Bergens avisen).
* godter meg*
Antall ord: 45
Det er enkelt å være modig på avstand.
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 15 Jan 2007 15:06
- 17
- Kjønn (valgfri): Typeutovertiss.
- Lokalisering: Hordaland
- Har takket: 1 gang
- Blitt takket: 1 gang
Her er nå ett bilde da.Hecate skrev:Jeg er ikke kjent i Bergen, så jeg er litt usikker på hvilket av kjøpesentrene ved torvet det var, men det er et som har en ganske stor lekebutikk i en av de øverste etasjene. Der opplevde ihvertfall jeg at det var tungt å være. Lokalet er ganske avlangt og i motsatt ende av inngangen, der følte jeg meg veldig iakttatt og ting datt ned fra hyllene og barnelekene spilte av seg selv. Jeg prøver å rasjonalisere dette til å være tilfeldig ettersom jeg ikke tror på "spøkelser" i den forstand, men jeg føte virkelig ubehag der inne. Og jeg som egentlig liker meg i lekebutikker!!
http://www.treff.no/Firma/Annonse.aspx?ID=286
En kan jo bli nervøs i Bergen uten spøkelser.
Litt av poenget er jo hvor vanligt slikt som dette er.
Allikevel sier noen "bare" hallusinasjoner, knirking i konstruksjoner osv. osv.
Må bare fortsette og ringe politiet.
Antall ord: 165
Hide post links |