RADIO INTERVJU
Engelsk. http://uk.youtube.com/watch?v=9Fczhdp7NGg
UFO, Kornsirkler & fenomen ⇒ Rachel. Ikke fra denne verden ?
Moderatorer: Asbjørn, mod univers, Mod Fakta og, mod si hei, mod_spøkeguiden, mod ufo, mod engler
-
- UGYLDIG Epost
- Startet: 02 Sep 2004 20:50
- 20
- Har takket: 7 ganger
- Blitt takket: 56 ganger
Jeg er jo skeptisk, men likevel virket det som om de i allefall trodde på dette selv og dermed kunne fortelle det på en troverdig måte. Det var et spennende intervju i allefall og hvis dette er sant, så er det tøft å stå frem. Om ikke for faren av evt. represalier, men for faren å bli latterliggjort av en hel verden.
Antall ord: 62
Be Content with what you have; rejoice in the way things are. When you realize there is nothing lacking, the whole world belongs to you.
~Lao Tzu
Our Anscestors be Praised!
~Lao Tzu
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 08 Jun 2005 10:40
- 19
- Lokalisering: Ved en matbutikk, en skole og bygdehus
- Blitt takket: 4 ganger
På den andre siden.. et menneske kan aldri vike fra sin subjektivtet, enn så lenge.. så enhver informasjonshenting opplevelse kan beskrives ulikt og formidles som noe helt fjernt hva andre mener er mulig, mens andre deler den samme typen opplevelse av noe hvor bevisstheten beveger seg på et høyere nivå enn man vanlighvis gjør i "hverdagen"Hecate skrev:Jeg er jo skeptisk, men likevel virket det som om de i allefall trodde på dette selv og dermed kunne fortelle det på en troverdig måte. Det var et spennende intervju i allefall og hvis dette er sant, så er det tøft å stå frem. Om ikke for faren av evt. represalier, men for faren å bli latterliggjort av en hel verden.

Andre mener det er aliens.. andre igjen guder, andre igjen onde ånder, engler osv osv...
Antall ord: 137
Vær snille mot dyrene
Hide post links |
-
- UGYLDIG Epost
- Startet: 02 Sep 2004 20:50
- 20
- Har takket: 7 ganger
- Blitt takket: 56 ganger
Jeg følger deg ikke jeg nå, snuppa. Du mener at de deler samme forklaring fordi de opplevde det samme under regresjonen eller mener du at dette er sant uansett hva andre tror? Hva vil du frem til.
Antall ord: 38
Be Content with what you have; rejoice in the way things are. When you realize there is nothing lacking, the whole world belongs to you.
~Lao Tzu
~Lao Tzu
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 19
Jeg mente at.. hvert eneste menneske.. er subjektivt i betraktning tanke osv. Så innhenting av informasjon som vi setter ord på, legger bilder, følelser og hva vi merker på kroppen er ikke et objektiv resultat. Den optimale objektivitet er å betrakte informasjonshenting/høyre bevissthets-bruk og bruke da den rasjonelle evnen og se ting utenfor deg selv. du betrakter dine emosjoner rasjonelt, din intusisjon rasjonelt osv.. du får det mest objektive svaret som man kan få.. men siden vi alle er subjektive og er i oss selv og ikke utenfor (svært få om noen greier det, men jeg tror det er mulig). Så vil opplevelsen bli både aliens eller noe annet, også under regreasjon.Hecate skrev:Jeg følger deg ikke jeg nå, snuppa. Du mener at de deler samme forklaring fordi de opplevde det samme under regresjonen eller mener du at dette er sant uansett hva andre tror? Hva vil du frem til.
husker du den samtalen du hadde i stua mi? den med "mirakelet"? da var vi innpå det med å drømme.. illusjon osv... og enhver opplevelse.. innhenting av informasjon.. er din skapelse.. ..
hm dette kan bli langt..

Antall ord: 232
Vær snille mot dyrene
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 27 Mai 2007 18:52
- 17
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: akershus
Ja det fåregår så mye greier under cover, spesielt i USA. Skulle ønske det var flere som viste hvor mye som egenlig skjer men som almenheten ikke får vite.
Antall ord: 32
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 20 Nov 2006 15:31
- 18
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: moss
gadd ikke høre alt jeg! noen som har kortversjon?
Antall ord: 10

Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 15 Jan 2007 15:06
- 18
- Kjønn (valgfri): Typeutovertiss.
- Lokalisering: Hordaland
- Har takket: 1 gang
- Blitt takket: 1 gang
Nå er du litt dyp snuppedilla.snuppedilla skrev:Jeg mente at.. hvert eneste menneske.. er subjektivt i betraktning tanke osv. Så innhenting av informasjon som vi setter ord på, legger bilder, følelser og hva vi merker på kroppen er ikke et objektiv resultat. Den optimale objektivitet er å betrakte informasjonshenting/høyre bevissthets-bruk og bruke da den rasjonelle evnen og se ting utenfor deg selv. du betrakter dine emosjoner rasjonelt, din intusisjon rasjonelt osv.. du får det mest objektive svaret som man kan få.. men siden vi alle er subjektive og er i oss selv og ikke utenfor (svært få om noen greier det, men jeg tror det er mulig). Så vil opplevelsen bli både aliens eller noe annet, også under regreasjon.Hecate skrev:Jeg følger deg ikke jeg nå, snuppa. Du mener at de deler samme forklaring fordi de opplevde det samme under regresjonen eller mener du at dette er sant uansett hva andre tror? Hva vil du frem til.
husker du den samtalen du hadde i stua mi? den med "mirakelet"? da var vi innpå det med å drømme.. illusjon osv... og enhver opplevelse.. innhenting av informasjon.. er din skapelse.. ..
hm dette kan bli langt..kunne tenkt meg å diskutert med deg dette en dag... du kan kanskje hjelpe meg for jeg prøver å se det i sammenheng med hvordan vi definerer det ukjente utira fysiske lover.. og derfor kræsjer det for mange...
Klarer heller ikke følge deg helt.
Att egentlig allt tolkes subjektivt er jo greit. Der noen tror de så en ufo mener andre kanske de såg en lysende engel fra Gud.
Her var det to fortellere som igjen fortallte om andre personer og hvordan de tolket dette.
Har og lært og passe meg for og dra konklusjoner så det skal jeg ikke.
Da blir jeg sittende og skrive her i dagevis.
Men som sagt, som så ofte før. Ser man på ord for ord i denne historien så er det enten noen som har lagt ett stort arbeidei en konspirasjon av løgner, og som drar inn sin datter, andre menesker og en Oberst...eller, så er det helt klart "noe" som er verdt og se på.
Enten eller.
Antall ord: 373
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 19
hehe.. jeg drar heller ikke en endelig konlusjon.. men jeg strekker meg langt i å være rasjonell og ha noenlunde beina på jorden før jeg går på noe jeg blir servert innen slike ting.
Følelser og hva det kan gjøre i overbevise, styre et menneske er formidabelt, men mennesker har evne til å trekke seg tilbake.. betrakte informasjonen de har og følelsene det setter i sving for å kunne ha best mulig overblikk. Derfor er jeg litt skeptisk og lar meg ikke rive med :mozilla_wink: så du kan si når jeg blir revet med og opplever tiltro til noe.. da har jeg faktisk brukt en hel haug av verktøy i bearbeidelsen. Noen tror det medfører at man er ikke åpen, ikke impulsive.. men det er feil.
Følelser og hva det kan gjøre i overbevise, styre et menneske er formidabelt, men mennesker har evne til å trekke seg tilbake.. betrakte informasjonen de har og følelsene det setter i sving for å kunne ha best mulig overblikk. Derfor er jeg litt skeptisk og lar meg ikke rive med :mozilla_wink: så du kan si når jeg blir revet med og opplever tiltro til noe.. da har jeg faktisk brukt en hel haug av verktøy i bearbeidelsen. Noen tror det medfører at man er ikke åpen, ikke impulsive.. men det er feil.
Antall ord: 133
Vær snille mot dyrene
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 15 Jan 2007 15:06
- 18
- Kjønn (valgfri): Typeutovertiss.
- Lokalisering: Hordaland
- Har takket: 1 gang
- Blitt takket: 1 gang
Joda.snuppedilla skrev:hehe.. jeg drar heller ikke en endelig konlusjon.. men jeg strekker meg langt i å være rasjonell og ha noenlunde beina på jorden før jeg går på noe jeg blir servert innen slike ting.
Men om jeg sa att jeg hadde sett snuppedillas øyne bak solbrillene på kloss hold og att de var grønne uten pupiller som vi har, og gikk helt tilbake til tinningene...
Da enten lyger jeg big time, eller så er ikke snuppedilla av denne verden...
Syns intervjuet var bra og bør høres jeg.
Antall ord: 192
Hide post links |