Det er fint å se at vi har kommet frem til at definisjonen av kanalisering var hovedgrunnen til "misforståelser" og krangling her sånn. Hadde noen spurt meg om hva kanalisering var for 12-13 år siden så hadde jeg nevnt dette:Globeline skrev:Nei David, vi kan ikke enes om å være uenige. Fordi at det var ikke det som var min reaksjon på setningen til David. og så lenge jeg fikk klar melding om at det IKKE var kanalisert, men tenkt - så kan jeg ikke ombestemme meg på det.
Om dere ønsker å omdefinere kanalisering så gjerne det. Men det omdefinerer ikke min beskjed av den grunn.
Syns forøvrig det er litt trist at dere roter til begrepene som her. Er enig i tankene rundt å være ett osv. Men liksom i den andre tråden ang spøkelset som veltet lysestaken . var det egentlig personen selv som gjorde det?
Er det et slikt nivå vi skal starte å diskutere det åndelige på så kommer vi veldig fort til kort.
"Via automatskrift kanaliserer vi og når en ånd kommer inn i energifeltet vår og overtår styringen på informasjon....eller hvordan man skal si det"
I dag har jeg mye mer allsidig og dyptgående forståelse av kanalisering pga jeg er mye mer vant med å endre bevisstheten og vet hva det innebærer sånn noenlunde - og ikke minst har jeg vekket flere minner i min bevissthet fra tidligere liv blant annet - hentet tilbake informasjon og åpnet nye frekvenser. Og kanalisering er mye mer variert enn man kan tenke seg. Egentlig så kanaliserer alle. Alle kanaliserer sitt perspektiv på livet - sitt syn på ting og tang i livet her inne blant annet.
Det er forskjellig syn ute og går på det meste innenfor det åndelige - det beror mye på ens erfaringsmaterialet hittil i livet som en har vekket til live ang minner osv.i bevisstheten og flere andre ting. Det hadde vært så mye lettere om alle kunne telepati sånn nonelunde......så hadde vi sluttet å kverulere osv..vi hadde vært bedre tunet på hva vi mener og sier. :mozilla_cool:
Kanalisering minner oss på at vi egentlig kan drive på med telepati og bruke vår hjerne uendelig mye mer enn vi gj.snittlig gjør her på Jorden. Våre fremtidige selv vil nok helt sikkert erfare at de telepatiske egenskapene vil være merkbart høyere enn det vi erfarer i dag.