jeg ser mye rart, hører og føler mye rart, må vell egentli ha en bekreftelse fra noen andre som er synske/følere, er det noen som kunne tenkt seg og møtt meg elelr hjulpet meg med å få bekrefta.om noen kan spå er det enda bedre.
håper noen vil hjelpe meg.
jeg er lei av å være alene å ikke kunne snakke til noen om mine "problemer" som vi kan kalle dem, av å ikke kunne dele mine kunnskaper.
Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ er det noen der ute som kan merke om er person har energi?
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
-
- Nybegynner
- Startet: 10 Des 2007 04:04
- 16
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: ytre søre sunnmøre
er det noen der ute som kan merke om er person har energi?
Antall ord: 82
Emla della JayJay
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 15 Feb 2007 17:18
- 17
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Oppe på loftet...
- Blitt takket: 1 gang
Re: er det noen der ute som kan merke om er person har energ
Du er jo kommet hit, så det er bare å snakke, du er jo ikke alene lengre!candleburn skrev:jeg ser mye rart, hører og føler mye rart, må vell egentli ha en bekreftelse fra noen andre som er synske/følere, er det noen som kunne tenkt seg og møtt meg elelr hjulpet meg med å få bekrefta.om noen kan spå er det enda bedre.
håper noen vil hjelpe meg.
jeg er lei av å være alene å ikke kunne snakke til noen om mine "problemer" som vi kan kalle dem, av å ikke kunne dele mine kunnskaper.
Det du ser, hører eller føler kan ingen andre bekrefte for deg, så lenge de ikke selv ser og hører det du ser og hører, det er din selvutvikling det gjelder...
Så post dine erfaringer her, så får du sikkert hjelp og råd!
Antall ord: 149
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |