Engler, Guider, Hjelpere, SkytsenglerMeg selv?Gud eller en hjelper?

Forum dedikert til åndevesener som mange hevder å kunne se og/eller kommunisere med.

Moderatorer: Asbjørn, mod engler

Bruker avatar
Hecate
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
Innlegg: 3053
Startet: 02 Sep 2004 20:50
20
Har takket: 7 ganger
Blitt takket: 56 ganger

Innlegg av Hecate »

Ooops, der ser du et eksempel på det jeg skrev. Det er det vi læres opp til å tro;at hjelpere må være "døde". Det er en allmenn oppfatning, men ikke glem at en like stor del av det levende er integrert i "den andre siden" , selv om vi ikke er den bevisst.
Hva med det høyere selvet ditt, alle dine "tidligere" og "fremtidige" inkarnasjoner (liv) og relasjoner? Hva med alle mennesker av kjøtt og blod som går ut og inn av livet ditt og påvirker dine valg? Vi er ikke i et vakuum selv om vi ikke ser eller hører alt som foregår rundt oss.
Antall ord: 114
Be Content with what you have; rejoice in the way things are. When you realize there is nothing lacking, the whole world belongs to you.
~Lao Tzu





Our Anscestors be Praised!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Rosalind
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 681
Startet: 14 Okt 2007 17:36
16
Kjønn (valgfri): Jente :D
Lokalisering: På kirkegården
Blitt takket: 2 ganger

Innlegg av Rosalind »

Hecate skrev:Ooops, der ser du et eksempel på det jeg skrev. Det er det vi læres opp til å tro;at hjelpere må være "døde". Det er en allmenn oppfatning, men ikke glem at en like stor del av det levende er integrert i "den andre siden" , selv om vi ikke er den bevisst.
Hva med det høyere selvet ditt, alle dine "tidligere" og "fremtidige" inkarnasjoner (liv) og relasjoner? Hva med alle mennesker av kjøtt og blod som går ut og inn av livet ditt og påvirker dine valg? Vi er ikke i et vakuum selv om vi ikke ser eller hører alt som foregår rundt oss.
Så jeg kan faktisk bli en levende hjelper?Eller på en måte en hjelpe gud så vitt jeg har sjønt?
Antall ord: 138
Time passes, people move. Like a river’s flow, it never ends. A childish mind will turn to noble ambition… Young love will become deep affection… The clear water’s surface reflects growth…

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Bruker avatar
Shania
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 445
Startet: 03 Nov 2007 02:10
16
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Tønsberg
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av Shania »

Jeg tror nok vi er enormt mye mer, enn det vi tror, kjenner til og aner i vår menneskelige identitet. Men om man ser det på denne måten. Du, din opprinnelige før jordiske og evige sjelsvesen, har alltid vært der. Hvert liv, er denne sjelens skapning. Skapt for å gå ut å erfare et jordisk liv. På samme tid forbundet med et selv som beveger seg i flere dimensjoner samtidig.
Dine hjelpere, og ikke minst din egen opprinnelige sjel, vil alltid være der, for å hjelpe deg tilbake til deg selv. Hjelperne er noen som aldri har levd på jorden, andre som du har samhandlet med i tidligere liv, og noen du samhandler med på ditt sjele nivå.
Når du drømmer og sover om natten, er du der ute. Det du husker og får med deg når du våkner, er rester som er tolket ut i fra din menneskelige bevissthet.
Oppvåkning og bevisstgjøring handler om å elske og akseptere deg selv som menneske som lever her på jorden, så mye, at du kan gi slipp på den begrensede identifieringen av deg selv, kun som menneske. Og se at du er alt som er, du er din egen guddommelige sjel også, på samme tid som du er menneske. Denne sammensmeltingen tror jeg er mulig, og jeg kan oppleve hvordan det hele handler om total aksept av alt i meg, uten fordømmelse og så våge å gi slipp på alt jeg trodde jeg var. For å bli JEG ER!
Antall ord: 255
I choose the easy button.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Bruker avatar
Hecate
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
Innlegg: 3053
Startet: 02 Sep 2004 20:50
20
Har takket: 7 ganger
Blitt takket: 56 ganger

Innlegg av Hecate »

Altså, dersom en tenker seg at et menneske ikke bare er en kropp, men har en sjel eller ånd i tillegg; hvor er den hen? Er den her eller der eller begge steder på én gang? Dette har vi ingen forutsetning for å vite, men det er mest sannsynlig at vi har en del av denne som aldri er i denne kroppen vår eller på "denne siden". Den kan vi kommunisere med gjennom dypere lag av bevisstheten eller den snakker til oss gjennom det vi kaller "magefølelsen". Og denne delen, den er en forlengelse av noe større som lever på "den andre siden", i mange flere dimensjoner enn vår. Denne delen går etterhvert over i det som populært kalles Gud.
Så en del av deg som er igjen på "den andre siden" kan være hjelper for mennesker som ble født før deg, mens den delen du er bevisst her og nå som lever i en biologisk kropp, er også en hjelper i form av å være ånd i en menneskeerfaring. Og du rører ved folks liv hver dag og det i seg selv er jo en hjelp for dine medmennesker til å ta sine avgjørelser og valg, leve ut sin livsoppgave. Hvordan kan vi være så sikre på at ikke våre sjeler faktisk snakker sammen nå utenfor vår bevissthet?
Antall ord: 231
Be Content with what you have; rejoice in the way things are. When you realize there is nothing lacking, the whole world belongs to you.
~Lao Tzu





Our Anscestors be Praised!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Bruker avatar
Rosalind
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 681
Startet: 14 Okt 2007 17:36
16
Kjønn (valgfri): Jente :D
Lokalisering: På kirkegården
Blitt takket: 2 ganger

Innlegg av Rosalind »

Så vi kan styre oss selv i både det hinside og vår egen verden.Som du sa en hjelper trenger faktisk ikke å være død.Vi har altså være en levende hjelper uten om å ha vist det.Valget går gjennom hjerte vær eneste dag,men hva mer kan vi gjøre?Det må være en gurnn til at vi har fått navnet "skaper"[/i]
Antall ord: 72
Time passes, people move. Like a river’s flow, it never ends. A childish mind will turn to noble ambition… Young love will become deep affection… The clear water’s surface reflects growth…

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Bruker avatar
Shania
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 445
Startet: 03 Nov 2007 02:10
16
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Tønsberg
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av Shania »

Du har en fin måte å beskrive det på Hecate. Men jeg tror det er vanskelig å snakke om hvor. Atlantis store spørsmål og det som satte standarden videre, var akkurat dette å finne sjelen, og begripe den med vår hjerne. Analysere, kontrollere og forstå hvordan den virker.
Dermed over til Rosalind. Nei, jeg tror ikke og håper ikke at de fleste mennesker kan styre seg selv, eller sin sjel. Det går igjen tilbake til kontroll. Det handler nok heller om å avkle seg sine "løklag" av illusjoner, løgner, roller og identiteter som vårt menneskelige selv har overlevd i denne verden med. Jeg tro man kan få kontakt med sin sjel. Integrere og slippe inn den totale aksept, visdom og bevissthet min egen sjel har. Det handler om å gi seg selv, velge å gi mitt menneskelige selv total aksept. Uten analysering, plassering og fordømmelse.
Vår største utfordring er at det eneste vi kjenner som mennesker er dulitet. Mørket og lyset, godt og vondt, rett og galt. Og alt vi er og opplever blir plassert i denne dualiteten, fordi vi ikke kjenner noe annet. Det er når vi velger å se at det er to like bra og viktige energier, vi har skapt vår menneskelig erfaring i. Kan vi akseptere alt som helt nøytralt erfaring, i vårt eget liv og i den verden vi lever i. Da kan vi også gi slipp på denne illusjonen om oss selv, og ta inn vår guddommelige sjel.
Men den er der alltid, og venter på vår aksept. Er ikke tiden inne, vil den bare hjelpe oss uten å bryte inn i vår skapte virkelighet.
Antall ord: 283
I choose the easy button.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Bruker avatar
Shania
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 445
Startet: 03 Nov 2007 02:10
16
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Tønsberg
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av Shania »

En ting til Hecate,. Egentlig tror jeg ikke vår sjel går opp i det som kalles Gud. Jeg tror vår sjel alltid har vært Gud. Gud som går ut for å søke erfaring. Og som egne individ, så er vår sjel skaper av våre liv her for å få erfaring av enten eller. Dualitet.
Jeg tror at opprinnelsen, det vi i kjærlighet forlot for å utføre vårt erfarings oppdrag, alltid har vært i kontakt. Og har blitt forvandlet. Jeg tror denne opprinnelsen kommer til oss. Vi sammensmelter vart menneskelige identiteter. Indre barn, mor far og alle de roller vi har investert i. Vi tar oss tilbake fra ubalanserte forhold. (alle energi forhold til alle er mer eller mindre ubalanserte) Foringer og viljen til å gi fra oss vår egen tillit og tro.
Sammensmelting av maskuline og feminine. OG sammensmelting med vår sjel.
Dette tror jeg er mulig nå.Bevisstheten har kommet dit. Men de fleste er ikke ferdige med å leve i dualiteten og søke nye erfaringer
I denne helheten og fullstendigheten oppleves også det jeg tror alltid har vært der.
DU ER GUD OGSÅ.
Antall ord: 196
I choose the easy button.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Bruker avatar
BA.
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 5175
Startet: 12 Jan 2005 09:49
19
Blitt takket: 6 ganger

Innlegg av BA. »

Vær klar over at du selv kan påvirke din egen fremtid.

Ofte er det ukjente skummelt, og man gruer seg fordi man ikke vet. Somregel er det ikke noe å grue for i utgangspunktet. Alt for mange tar sorgene på forskudd. Man gruer seg til eller bekymrer seg for noe som aldi kommer til å skje.

Det som ikke er så vanlig, er at du da i ettertid ser at det ikke var noe å grue for, at du synes det hele var positivt. Jeg synes ofte de som tar problemer på forskudd straks finner andre problemer å bekymre seg over.

Som en annen sa, det finnes ikke tilfeldigheter. For daglig bruk, så finnes tilfeldigheter. Ved flisespikking har de alle en årsak, men det er så vanskelige årsaksforhold at vi lar det være. Ofte er det tilfeldigheter som gjør om bekymringene eller forventningene blir som du tenker eller ikke. Gled deg over det som går din vei, og ta ansvar for din egen framtid selv. Ikke stol på hjelpere eller guder.

Du vet at du selv kan påvirke din fremtid, gjør det så godt du kan, og hvis gud eller hjelpere mot alle indisier finnes, så kan du heller ta det som en bonus.
Antall ord: 207

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Bruker avatar
Rosalind
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 681
Startet: 14 Okt 2007 17:36
16
Kjønn (valgfri): Jente :D
Lokalisering: På kirkegården
Blitt takket: 2 ganger

Innlegg av Rosalind »

BA. skrev:Vær klar over at du selv kan påvirke din egen fremtid.

Ofte er det ukjente skummelt, og man gruer seg fordi man ikke vet. Somregel er det ikke noe å grue for i utgangspunktet. Alt for mange tar sorgene på forskudd. Man gruer seg til eller bekymrer seg for noe som aldi kommer til å skje.

Det som ikke er så vanlig, er at du da i ettertid ser at det ikke var noe å grue for, at du synes det hele var positivt. Jeg synes ofte de som tar problemer på forskudd straks finner andre problemer å bekymre seg over.

Som en annen sa, det finnes ikke tilfeldigheter. For daglig bruk, så finnes tilfeldigheter. Ved flisespikking har de alle en årsak, men det er så vanskelige årsaksforhold at vi lar det være. Ofte er det tilfeldigheter som gjør om bekymringene eller forventningene blir som du tenker eller ikke. Gled deg over det som går din vei, og ta ansvar for din egen framtid selv. Ikke stol på hjelpere eller guder.

Du vet at du selv kan påvirke din fremtid, gjør det så godt du kan, og hvis gud eller hjelpere mot alle indisier finnes, så kan du heller ta det som en bonus.
Tenk...Framtiden er et mysterium.Man kan aldri vite hva som sjer,men alikevel kan du bestemme den selv.
Antall ord: 228
Time passes, people move. Like a river’s flow, it never ends. A childish mind will turn to noble ambition… Young love will become deep affection… The clear water’s surface reflects growth…

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Bruker avatar
Hecate
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
Innlegg: 3053
Startet: 02 Sep 2004 20:50
20
Har takket: 7 ganger
Blitt takket: 56 ganger

Innlegg av Hecate »

Shania skrev:En ting til Hecate,. Egentlig tror jeg ikke vår sjel går opp i det som kalles Gud. Jeg tror vår sjel alltid har vært Gud. Gud som går ut for å søke erfaring. Og som egne individ, så er vår sjel skaper av våre liv her for å få erfaring av enten eller. Dualitet.
Jeg tror at opprinnelsen, det vi i kjærlighet forlot for å utføre vårt erfarings oppdrag, alltid har vært i kontakt. Og har blitt forvandlet. Jeg tror denne opprinnelsen kommer til oss. Vi sammensmelter vart menneskelige identiteter. Indre barn, mor far og alle de roller vi har investert i. Vi tar oss tilbake fra ubalanserte forhold. (alle energi forhold til alle er mer eller mindre ubalanserte) Foringer og viljen til å gi fra oss vår egen tillit og tro.
Sammensmelting av maskuline og feminine. OG sammensmelting med vår sjel.
Dette tror jeg er mulig nå.Bevisstheten har kommet dit. Men de fleste er ikke ferdige med å leve i dualiteten og søke nye erfaringer
I denne helheten og fullstendigheten oppleves også det jeg tror alltid har vært der.
DU ER GUD OGSÅ.
Jeg er helt enig, det blir litt ufullstendig å si at det bare er en forlengelse når alt må være gjennomsyret av alt. For egentlig er det som du sier, ingenting som er delt, men alt er helt.
Jeg tror likevel at vi begynner å bli litt for høytsvevende i vår esoterikk, nå :lol: *gåogjordemegmedengang*
Antall ord: 255
Be Content with what you have; rejoice in the way things are. When you realize there is nothing lacking, the whole world belongs to you.
~Lao Tzu





Our Anscestors be Praised!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Bruker avatar
Hecate
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
Innlegg: 3053
Startet: 02 Sep 2004 20:50
20
Har takket: 7 ganger
Blitt takket: 56 ganger

Innlegg av Hecate »

BA. skrev: Gled deg over det som går din vei, og ta ansvar for din egen framtid selv. Ikke stol på hjelpere eller guder.
Vi er så forskjellige, kjære deg, men likevel så er jeg så enig i akkurat dette.
Antall ord: 42
Be Content with what you have; rejoice in the way things are. When you realize there is nothing lacking, the whole world belongs to you.
~Lao Tzu





Our Anscestors be Praised!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Bruker avatar
First Day
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 588
Startet: 18 Feb 2007 21:12
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Norra Skandinavien
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av First Day »

Har läst alla inlägg.
"som ett träd står du där, när en tanke försvinner föds genast en ny.
I trädens värld ger ett grenbortfall alltid nya skott. Vi har dock alla en
sak gemensamt. Vi behöver alla näring och stimulans."

Alla har vi vår egen personlighet. Vi utvecklas och söker svar på våra frågor.
Universum med alla dess livsformer får alla stöd av "energier" oavsett om
du är god eller ond. Det är sedan den totala utvecklingsfasen som ger underlaget
för vad vi anser skall vara rätt eller fel. Finns sedan en samklang med Universums
önskan att skapa liv med en godartad och ansvarstagande utvecklingsfas bildas
så småningom en "allians" med det okända.
Antall ord: 135
The substans of your thoughts is the key.
Probably also one part of the buildning of the Universe.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Bruker avatar
Rosalind
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 681
Startet: 14 Okt 2007 17:36
16
Kjønn (valgfri): Jente :D
Lokalisering: På kirkegården
Blitt takket: 2 ganger

Innlegg av Rosalind »

First Day skrev:Har läst alla inlägg.
"som ett träd står du där, när en tanke försvinner föds genast en ny.
I trädens värld ger ett grenbortfall alltid nya skott. Vi har dock alla en
sak gemensamt. Vi behöver alla näring och stimulans."

Alla har vi vår egen personlighet. Vi utvecklas och söker svar på våra frågor.
Universum med alla dess livsformer får alla stöd av "energier" oavsett om
du är god eller ond. Det är sedan den totala utvecklingsfasen som ger underlaget
för vad vi anser skall vara rätt eller fel. Finns sedan en samklang med Universums
önskan att skapa liv med en godartad och ansvarstagande utvecklingsfas bildas
så småningom en "allians" med det okända.
Så en skaper kan være både god og ond?
Antall ord: 149
Time passes, people move. Like a river’s flow, it never ends. A childish mind will turn to noble ambition… Young love will become deep affection… The clear water’s surface reflects growth…

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Bruker avatar
First Day
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 588
Startet: 18 Feb 2007 21:12
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Norra Skandinavien
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av First Day »

Rosalind skrev:
First Day skrev:Har läst alla inlägg.
"som ett träd står du där, när en tanke försvinner föds genast en ny.
I trädens värld ger ett grenbortfall alltid nya skott. Vi har dock alla en
sak gemensamt. Vi behöver alla näring och stimulans."

Alla har vi vår egen personlighet. Vi utvecklas och söker svar på våra frågor.
Universum med alla dess livsformer får alla stöd av "energier" oavsett om
du är god eller ond. Det är sedan den totala utvecklingsfasen som ger underlaget
för vad vi anser skall vara rätt eller fel. Finns sedan en samklang med Universums
önskan att skapa liv med en godartad och ansvarstagande utvecklingsfas bildas
så småningom en "allians" med det okända.
Så en skaper kan være både god og ond?

Betänk följande : vi påverkas alla av kända/okända aktiviteter.
Om vi sedan leker med tanken att det faktiskt finns ett flertal livsformer
i vår omgivning som vi dock inte kan se.

Vad får vi ut av det.
Det är av särledes stor vikt att vi allihopa föregår med gott exempel i fråga
om gott eller ont. En människa som lever i ondska en längre tid påverkar även
eventuella följeslagare. Vi väljer alla våra egna vägar att vandra. Men det finns
en önskan från det innersta i Universum om att en utveckling kan ske godartat
och med ansvar inom ramen för den aktuella kunskapsnivån. En skaper vill bara
väl men är själv begränsad av sin egen kunskaps nivå. Allt utvecklas och det
finns ingen som vill ha ett Universum utan livsformer. Det är tillsammans med alla
andra som vi skapar framtiden. (helhets begrepp)

Det fanns en gång en man som försökte förklara detta. Han sa bla. att man
skall vända andra kinden till när någon angriper en. För att översätta detta
till dagens kunskapsnivå får vi, vandra i kärlekens tecken med förståelse och
ödmukhet.
Antall ord: 371
The substans of your thoughts is the key.
Probably also one part of the buildning of the Universe.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Bruker avatar
Rosalind
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 681
Startet: 14 Okt 2007 17:36
16
Kjønn (valgfri): Jente :D
Lokalisering: På kirkegården
Blitt takket: 2 ganger

Innlegg av Rosalind »

First Day skrev:
Rosalind skrev:
First Day skrev:Har läst alla inlägg.
"som ett träd står du där, när en tanke försvinner föds genast en ny.
I trädens värld ger ett grenbortfall alltid nya skott. Vi har dock alla en
sak gemensamt. Vi behöver alla näring och stimulans."

Alla har vi vår egen personlighet. Vi utvecklas och söker svar på våra frågor.
Universum med alla dess livsformer får alla stöd av "energier" oavsett om
du är god eller ond. Det är sedan den totala utvecklingsfasen som ger underlaget
för vad vi anser skall vara rätt eller fel. Finns sedan en samklang med Universums
önskan att skapa liv med en godartad och ansvarstagande utvecklingsfas bildas
så småningom en "allians" med det okända.
Så en skaper kan være både god og ond?

Betänk följande : vi påverkas alla av kända/okända aktiviteter.
Om vi sedan leker med tanken att det faktiskt finns ett flertal livsformer
i vår omgivning som vi dock inte kan se.

Vad får vi ut av det.
Det är av särledes stor vikt att vi allihopa föregår med gott exempel i fråga
om gott eller ont. En människa som lever i ondska en längre tid påverkar även
eventuella följeslagare. Vi väljer alla våra egna vägar att vandra. Men det finns
en önskan från det innersta i Universum om att en utveckling kan ske godartat
och med ansvar inom ramen för den aktuella kunskapsnivån. En skaper vill bara
väl men är själv begränsad av sin egen kunskaps nivå. Allt utvecklas och det
finns ingen som vill ha ett Universum utan livsformer. Det är tillsammans med alla
andra som vi skapar framtiden. (helhets begrepp)

Det fanns en gång en man som försökte förklara detta. Han sa bla. att man
skall vända andra kinden till när någon angriper en. För att översätta detta
till dagens kunskapsnivå får vi, vandra i kärlekens tecken med förståelse och
ödmukhet.
Fins det folk som kan se disse skapningene?For viss ikke så kunne vi jo ikke vite at di eksisterte.
Antall ord: 394
Time passes, people move. Like a river’s flow, it never ends. A childish mind will turn to noble ambition… Young love will become deep affection… The clear water’s surface reflects growth…

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !