Klarsyn, Spådom & Åndelige sanser ⇒ Info om Demoner, spiritisme osv!
Moderatorer: Asbjørn, mod klarsyn, mod hjem
-
- UGYLDIG Epost
- Startet: 06 Jan 2007 21:47
- 17
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: i fantasiverdenen min
Venter jeg og!
Antall ord: 3
Du kan gjøre alt så lenge du vet hvordan det gjøres.
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- UGYLDIG Epost
- 17
Kan du ikke bare komme med en god forklaring sånn at vi slipper å misforstå?Mort skrev:fra en skala fra 1 til 10 på hvor mye dere missforstår er det 20 -.-'
~Mort
Du vet jo tydligvis så mye om d... :mozilla_wink:
Antall ord: 44
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 10 Nov 2006 12:34
- 18
- Kjønn (valgfri): Andrgyn
- Lokalisering: Hades
- Blitt takket: 1 gang
-
- Standard bruker
- Startet: 06 Jun 2007 15:33
- 17
- Blitt takket: 4 ganger
hehe....
kom med et svar snart mort så vi andre ikke dør av ventingen
kom med et svar snart mort så vi andre ikke dør av ventingen
Antall ord: 15
Et Kyss Om Dagen, Er Bra For Magen
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 29 Sep 2006 00:01
- 18
- Lokalisering: Tranby
- Har takket: 8 ganger
- Blitt takket: 38 ganger
stod dette på denne siden, at Hitler var satanist? vet at han hadde en interesse for det okkulte, men første gangen jeg hører noe om at han var satanist.-Astarte- skrev:Jeg var inne på denne siden: http://www.angelfire.com/empire/serpentis666/HOME.html
Linken ble lagt ut her tideligere i tråden.
Jeg vet ikke helt om du har gjort nok research på "satanisme" før du "solgte" sjelen din.
Visste du at Hitler var satanist og at satanister(eller ihvertfall ordentlige satanister, som de har skrevet inne på siden) støtter Hitler fullt ut? De støtter også det faraoene gjorde mot jødene i det gamle egypt. På hjemmesiden skriver de også at de hater jødene fordi de har feil tro og satan selv skal visst ha sagt "de vil snart få som fortjent" eller noe i den duren.
Hvis noe av dette er sant, noe jeg tviler på, ser jeg ikke grunnen til å selge sjelen sin til satan, men det er nå bare min menig...
hvor har du gjort din research om satanisme? det står ingenting om Hitler i den satansiske bibel ei heller jøder.. så lurer jeg..
Antall ord: 198
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 29 Apr 2007 21:38
- 17
Kanskje at Hitler var jøde og. Det er jo av sine egne man skal ha det .livingdeaddoll skrev:stod dette på denne siden, at Hitler var satanist? vet at han hadde en interesse for det okkulte, men første gangen jeg hører noe om at han var satanist.-Astarte- skrev:Jeg var inne på denne siden: http://www.angelfire.com/empire/serpentis666/HOME.html
Jeg vet ikke helt om du har gjort nok research på "satanisme" før du "solgte" sjelen din.
Visste du at Hitler var satanist og at satanister(eller ihvertfall ordentlige satanister, som de har skrevet inne på siden) støtter Hitler fullt ut? De støtter også det faraoene gjorde mot jødene i det gamle egypt. På hjemmesiden skriver de også at de hater jødene fordi de har feil tro og satan selv skal visst ha sagt "de vil snart få som fortjent" eller noe i den duren.
Hvis noe av dette er sant, noe jeg tviler på, ser jeg ikke grunnen til å selge sjelen sin til satan, men det er nå bare min menig...
hvor har du gjort din research om satanisme? det står ingenting om Hitler i den satansiske bibel ei heller jøder.. så lurer jeg..
Antall ord: 217
Hide post links |
-
- UGYLDIG Epost
- 17
Som sagt, det stod inne et eller annet sted inne på den linken jeg la ut. Prøvde å finne den nøyaktige "pagen" den stod på, men kunne ikke finne den. Det var ihvertfall inne på den siden.livingdeaddoll skrev:stod dette på denne siden, at Hitler var satanist? vet at han hadde en interesse for det okkulte, men første gangen jeg hører noe om at han var satanist.-Astarte- skrev:Jeg var inne på denne siden: http://www.angelfire.com/empire/serpentis666/HOME.html
Vet nå ikke om det var sant , den siden så litt uproff ut
Antall ord: 251
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 18
haha.. enig om at siden ikke så ut som den proffeste nei, ei heller den mest seriøse.. nei, de har nok ikke alle fakta vil jeg tro.. hvis det står noe slikt tull der..-Astarte- skrev:
Som sagt, det stod inne et eller annet sted inne på den linken jeg la ut. Prøvde å finne den nøyaktige "pagen" den stod på, men kunne ikke finne den. Det var ihvertfall inne på den siden.
Vet nå ikke om det var sant , den siden så litt uproff ut
Antall ord: 89
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 18
han skal oxo ha vært homo mener jeg å ha lest. at han var fattig og måtte selge seg på gata som barn.. mange teorier der ute om grunnene til hatet hans..Sandman skrev: Kanskje at Hitler var jøde og. Det er jo av sine egne man skal ha det .
Antall ord: 52
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 17
Han hadde jo bare en testikkel ifølge en bok,så hvilke utslag det hadde er ikke godt å si.livingdeaddoll skrev:han skal oxo ha vært homo mener jeg å ha lest. at han var fattig og måtte selge seg på gata som barn.. mange teorier der ute om grunnene til hatet hans..Sandman skrev: Kanskje at Hitler var jøde og. Det er jo av sine egne man skal ha det .
Antall ord: 73
Hide post links |
Endelig der fikk jeg svar på hvor mange han hadde, jeg har lurt kjempe fælt.Sandman skrev:Han hadde jo bare en testikkel ifølge en bok,så hvilke utslag det hadde er ikke godt å si.livingdeaddoll skrev:han skal oxo ha vært homo mener jeg å ha lest. at han var fattig og måtte selge seg på gata som barn.. mange teorier der ute om grunnene til hatet hans..Sandman skrev: Kanskje at Hitler var jøde og. Det er jo av sine egne man skal ha det .
Antall ord: 91
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 17
-
- Standard bruker
- Startet: 15 Feb 2007 17:18
- 17
- Lokalisering: Oppe på loftet...
- Blitt takket: 1 gang
Sol@ngelica skrev:Endelig der fikk jeg svar på hvor mange han hadde, jeg har lurt kjempe fælt.Sandman skrev:Han hadde jo bare en testikkel ifølge en bok,så hvilke utslag det hadde er ikke godt å si.livingdeaddoll skrev:han skal oxo ha vært homo mener jeg å ha lest. at han var fattig og måtte selge seg på gata som barn.. mange teorier der ute om grunnene til hatet hans..Sandman skrev: Kanskje at Hitler var jøde og. Det er jo av sine egne man skal ha det .
Goliat, min Main coon, hadde også bare en stein.... er det mulig at Hitler er kommet tilbake som katt, synes Goliat har litt strie rare buster under nesa, og panneluggen hans ser litt fettete ut og ligger mer mot høyre enn normalt for en katt...
unnskyld......
Antall ord: 141
Hide post links |
-
- UGYLDIG Epost
- Startet: 18 Jan 2006 22:51
- 18
- Kjønn (valgfri): supahuman
- Lokalisering: I'm gonna eat your brain and gain your knowledge...
- Har takket: 18 ganger
- Blitt takket: 18 ganger
Antall ord: 0
I'm in that awkward stage between birth and death.
The man in black fled across the desert, and the gunslinger followed.
The man in black fled across the desert, and the gunslinger followed.
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 02 Des 2007 20:02
- 16
Du trenger hjelp mort,og jeg håper for din egen del at du snart får det....
Antall ord: 18
Hide post links |