Healing og annen alternativ medisin ⇒ Spør her viss du lurer på noe angående "PSI BALL"
Moderatorer: Asbjørn, mod healing
-
- Nybegynner
- Startet: 02 Jan 2007 13:15
- 17
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: agder
Lagde en psi ball igjen nå, og på slutten ba jeg samboeren min holde hånden sin mellom hendene mine, for å se om han kunne "kjenne" noe.. og han sa han kjente varme, og at d "var" noe der, motstand på en måte..
Antall ord: 44
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 13 Des 2007 18:51
- 16
- Lokalisering: Home;)
Spennende^^
Kan man se en spi ball? eller bare kjenner man det? og når vet man at man har greid det?
Dagens dumme spørsmål: uttaler man det S.P.I-ball eller spi-ball? hehe
Kan man se en spi ball? eller bare kjenner man det? og når vet man at man har greid det?
Antall ord: 38
Kan sorg sminkes vekk?
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 13 Des 2007 18:51
- 16
- Lokalisering: Home;)
Obs sorry! mente psi-ball :mozilla_wink:MissForgetful skrev:Spennende^^
Antall ord: 47
Kan sorg sminkes vekk?
Hide post links |
-
- UGYLDIG Epost
- Startet: 06 Jan 2007 21:47
- 17
- Lokalisering: i fantasiverdenen min
Jeg har alltid uttalt d spi-ballMissForgetful skrev:Obs sorry! mente psi-ball :mozilla_wink:MissForgetful skrev:Spennende^^
Antall ord: 56
Du kan gjøre alt så lenge du vet hvordan det gjøres.
Hide post links |
-
- UGYLDIG Epost
- Startet: 06 Jan 2007 21:47
- 17
- Lokalisering: i fantasiverdenen min
åh nei, nå skrev jeg og feilXD
Psi-ball heter det jo
Psi-ball heter det jo
Antall ord: 12
Du kan gjøre alt så lenge du vet hvordan det gjøres.
Hide post links |
Jeg lurer på om alle kan lage en psi ball hvis de øver nok, eller kan bare folk med spesielle evner gjøre det. hva kan man gjøre med denne ballen uansett? gjøre strømregninga lavere? har hørt at man må gnikke hendene mot hverandre helt til det stikker å så ta hendene fra hverandre og mot hverandre osv. skal man gjøre det mens man gjør den se for deg øyet greia?
prøvde måten din. jeg kjente bare et par stikk i hendene. bare så vidt, men jeg kjente at det var litt motstand når jeg tok hendene mot hverandre. plutselig fikk jeg en slags latterkrampe. er det vanlig eller?
prøvde måten din. jeg kjente bare et par stikk i hendene. bare så vidt, men jeg kjente at det var litt motstand når jeg tok hendene mot hverandre. plutselig fikk jeg en slags latterkrampe. er det vanlig eller?
Antall ord: 117
Hide post links |
-Pedersen- skrev:FIRE SPIRIT:
Beklager litt sent svar:)
For en stund tilbake trodde jeg ikke på sånt "tull" som Kimbara mener det er.
Rettere sagt, jeg har aldri hvert 100% sikker i min sak, men mente at dette er myter!
Oppdaget denne siden med en tilfeldighet, så med det samme jeg var på denne siden
så tok jeg en kikk.
Alle virket så særiøse om dette temaet innen healing.
Jeg begynte å tvile min sak og tenkte; kanskje healing virkelig er noe..
Så jeg tenkte: Fårr faan, kan nå prøv å gi d en sjangse hværtfall da.
Spurte litt rundt på forumet, fikk litt hjelp.
Kom over en norsk side hvor jeg leste meg fram til dette..
( http://www.chios.no/index2.html )
Fikk det til ganske kort tid etterpå. Ganske svakt, men fikk det til.
Å det var da jeg innså at jeg tok feil, å begynte å tro på det. Etter den gang har det bare gått oppåver, siden jeg fikk bevist det for meg selv og VET at det er ekte!
Det er også grunnen til at jeg la opp denne tråden, slik at andre som er usikker som jeg var kan få en god start
Men mitt råd til deg, er å stole på meg:
Ikke gi opp
Ikke annstrenge deg
Vær avslappet, og sitt komfortabelt.. Har ikke noe å si hvordan du sitter
Alle har et energifeldt rundt kroppen.
Det er også energi i alt rundt deg, i trærne, lufta, sola, månen, vinden..
I selve lufta er det energi.
Hva er det som holder oss ned på jorda? Jo, tyngdekraften. Energi altså!
1. Se for deg at du trekker til deg energien rundt deg til ditt eget energifeldt. (Lukk øynene om nødvendig)
2. Tenk at du styrer all den ekstra energien du har absorbert, til hendene dine.
3. Ikke tenk for vanskelig, energien er på en måte levende og vet hva den gjør hvis du skjønner. Du er bare en "kanal" for den, og må hjelpe den igjennom.
4. Plasser hendene dine mot hverandre, med fingrene mot hverandre. Ikke nærmere enn 1cm.. Prøv å "skyve" hende rolig forbi hverandre. Som en magnet.
5. Prøv å kjenne etter om du kjenner en magnetisk kraft mellom hendene dine.
Men det aller viktigste, IKKE la tvil stoppe deg..!
Hvis jeg lyver om dette ang healing, så har jeg hvertfall ikke orket å skrive alt det her, hehe!
Du klarer dette:)
Lykke til
Mvh Pedersen
når man gjør dette, begynner hendene å lyse som på bildet ditt?
må vite, for hvis det skjer blir jeg redd.
Antall ord: 438
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 16 Okt 2007 21:58
- 17
- Lokalisering: Oslo
Alle kan nok lage dette med litt trening:) Ballen er så vidt jeg vet i hovedsak bare for å lære seg å kjenne på energien og ikke minst for å heale. Det med stikkinga er et tegn på at du kjenner energien, samma med motstand når man tar hendene sammen. Det finnes flere metoder for å lage slike psi-baller eller energiballer.Liza skrev:Jeg lurer på om alle kan lage en psi ball hvis de øver nok, eller kan bare folk med spesielle evner gjøre det. hva kan man gjøre med denne ballen uansett? gjøre strømregninga lavere? har hørt at man må gnikke hendene mot hverandre helt til det stikker å så ta hendene fra hverandre og mot hverandre osv. skal man gjøre det mens man gjør den se for deg øyet greia?
Hehe, det med å få latterkrampe når man driver med energier tror jeg kan komme av hjelperne som er rundt deg. Jeg får ofte latterkrampe når jeg har kontakt med hjelperne mine, hehe..
Håper jeg svarte på det du lurte på. Ellers er det bare å spørre igjen
Antall ord: 230
Hide post links |
jeg tror jeg klarte det. å lage ballen altså. men hvordan får jeg den til å vise seg? hvis jeg ikke får den til å vise seg kommer ingen til å tro på meg når jeg sier at jeg kan det.Alkz skrev:Alle kan nok lage dette med litt trening:) Ballen er så vidt jeg vet i hovedsak bare for å lære seg å kjenne på energien og ikke minst for å heale. Det med stikkinga er et tegn på at du kjenner energien, samma med motstand når man tar hendene sammen. Det finnes flere metoder for å lage slike psi-baller eller energiballer.Liza skrev:Jeg lurer på om alle kan lage en psi ball hvis de øver nok, eller kan bare folk med spesielle evner gjøre det. hva kan man gjøre med denne ballen uansett? gjøre strømregninga lavere? har hørt at man må gnikke hendene mot hverandre helt til det stikker å så ta hendene fra hverandre og mot hverandre osv. skal man gjøre det mens man gjør den se for deg øyet greia?
Hehe, det med å få latterkrampe når man driver med energier tror jeg kan komme av hjelperne som er rundt deg. Jeg får ofte latterkrampe når jeg har kontakt med hjelperne mine, hehe..
Håper jeg svarte på det du lurte på. Ellers er det bare å spørre igjen
er det meningen at hendene skal begynne å lyse som på bildet??
Antall ord: 283
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 17
Så bra du klarte det:) For å få den til og vise seg trengs det trening - hos noen lite trening, hos andre veldig mye. Hvis du vil trene på å se energiballen så prøv med lyset slukket. Da ser du den, av det jeg har hørt, lettere. Bare husk på det at selv om du lærer deg å se energiballen er det ikke sikkert andre ser den.
Hvorfor er det så viktig for deg at andre skal tro deg? Så lenge du selv vet, så er jo det det viktigste. Healing osv.(som f.eks. energiball kan brukes til) er jo ikke til for å overbevise eller imponere, men i simpeltheten for å hjelpe deg og andre.
Ingenting er vel "meningen". Om henda dine lyser er det fint, om de ikke lyser er det fint det også. Hva du ser er ikke alltid det viktigste, men hva du føler. Du bør forresten se på sånne bilder med skepsis fordi de aller fleste er fake.
Mvh
Alkz
Hvorfor er det så viktig for deg at andre skal tro deg? Så lenge du selv vet, så er jo det det viktigste. Healing osv.(som f.eks. energiball kan brukes til) er jo ikke til for å overbevise eller imponere, men i simpeltheten for å hjelpe deg og andre.
Ingenting er vel "meningen". Om henda dine lyser er det fint, om de ikke lyser er det fint det også. Hva du ser er ikke alltid det viktigste, men hva du føler. Du bør forresten se på sånne bilder med skepsis fordi de aller fleste er fake.
Mvh
Alkz
Antall ord: 167
Hide post links |
nå får jeg ikke til å lage flere
hadde bare nok energi en gang. hva menes det med å se for seg sitt indre øye?
hadde bare nok energi en gang. hva menes det med å se for seg sitt indre øye?
Antall ord: 24
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 17
Hehe, du får det nok til skal du se. Du kan nok alltid lage energiball uansett hvor lite energi "du" har.
Å se det for seg i sitt indre øye betyr å visualisere det. Altså se for deg hvordan ballen ser ut.
Å se det for seg i sitt indre øye betyr å visualisere det. Altså se for deg hvordan ballen ser ut.
Antall ord: 41
Hide post links |
hvis de trakk seg sammen og ble dyttet litt utover, hendene ble varm eller det begynte å stikke i dem, så gratulerer, du har klart å lage en psi ball=)UnableStorm skrev:jeg prøvde en måte jeg så på nettet og hendene mine ble bare trukket til hverandre som en magnet? hvorfor?
Antall ord: 52
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 12 Apr 2007 17:27
- 17
- Har takket: 4 ganger
- Blitt takket: 12 ganger
Hei igjen Liza
Det bilde er bare fake. Noe jeg fant på nettet bare. Ingen hender som lyser. Såvidt jeg vet iallefall.
Men du kan se det som et svakt slør rundt, og imellom hendene dine. Dvs at ditt 3 øye åpner seg og ser det.
Men en annen person kan ikke se det. Dersom han ikke kan å bruke det 3 øyet selvfølgelig
Mvh Pedersen:)
Det bilde er bare fake. Noe jeg fant på nettet bare. Ingen hender som lyser. Såvidt jeg vet iallefall.
Men du kan se det som et svakt slør rundt, og imellom hendene dine. Dvs at ditt 3 øye åpner seg og ser det.
Men en annen person kan ikke se det. Dersom han ikke kan å bruke det 3 øyet selvfølgelig
Mvh Pedersen:)
Antall ord: 68
KNOWING IS POWER
UNDERSTANDING IS WISDOM
And they that are wise among the people shall instruct the many
UNDERSTANDING IS WISDOM
And they that are wise among the people shall instruct the many
Hide post links |
-