en dag, en søndag tror jeg da jeg satt i sofaen med hunden min Ajax så tenkte jeg på alt det fine vi hadde gjort han var veldig gammel da og da plutselig lå jeg og svevde over rommet jeg følte meg så fri og jeg så Ajax prøvde og kontakte meg på en eller annen måte og så plutselig var alt som normalt igjen og Ajax lå død i sofaen
hva var dette?
Drømmer, NDO & ut av kroppen ⇒ rar opplevelse
Moderatorer: Asbjørn, mod drømmer
-
- Nybegynner
- Startet: 09 Okt 2007 22:52
- 17
- Kjønn (valgfri): Gutt tror jeg..
Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.
I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
-
- Nybegynner
- Startet: 30 Nov 2007 03:18
- 16
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Gausdal
Har hørt at dyr eller mennesker som er deg nær kan "si ifra" når de drar på en slags telepatisk måte. Ikke at jeg kan forklare det, men har lest om mange andre tilfeller.
Antall ord: 38
The past is a ghost, the future a dream, and all we ever have is now
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 25 Nov 2006 13:44
- 18
- Lokalisering: Elverum
- Blitt takket: 1 gang
Hunden din da?!
Du sa han lå død på sofaen, men hvorfor??
Og måten du sier det på var som han skulle være søppel
Du sa han lå død på sofaen, men hvorfor??
Og måten du sier det på var som han skulle være søppel
Antall ord: 28
Søstra mi er DOMONSTRET!!!!
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 03 Des 2007 06:56
- 16
- Lokalisering: Rogaland
Jeg hadde en opplevelse med min rottweiler før han døde. Natten før han ble syk drømte jeg om pet semetery. 24timer senere er hunden min død. Dette har skremt meg. Jeg har opplevd mye. Vert nær døden flere ganger pga blodkreft da jeg var yngre men det me hunden var en opplevelse jeg aldri har opplevd.
Antall ord: 63
Hide post links |