jeg har jobba nå som vikar i to perioder i et bygg som er nå er komunaltbygg.
HAr klart og fått vekk drivi bort og sendt over, slik at en nå kan gå i bygget uten og få pusteproblemer drukningsfornemelser og hodepine. Men fremdeles er det "mye" i veggane. Desverre så skal jeg ikke jobbe der mere på en god stund nå ( gleden ved og være fast vikar yatzy på hvor du havner ).
Så rett og slett er det noen som har et tips til en siste rapptus og innsats jeg kan gjøre før jeg leverer nøkkelen ?
og ja det er litt begrensa hva jeg kan gjøre av ritualer og lignende for fesk. brenne salvie som er en fin ting og gjøre vil føre til stor utrykking og full brannalarm... og jeg er ikke singel og tenner ikke på menn i uniform så vil helst ikke at det skal skje....
forslag motaes med takk
Puma/f
Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ utdriving/renselse tips ?
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
-
- Standard bruker
- Startet: 19 Sep 2005 15:25
- 19
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Lørenskog
Kanskje du har gjordt det du kan her? Fått drevet over de fleste stedsbundne åndene?
Noen ånder kommer jo og går, så at det merkes at det ting i veggene er jo ikke ulogiskt, og hvis du nå har rensa nylig, vil det alltid ta litt tid føre all uro faller til ro!
Noen ånder kommer jo og går, så at det merkes at det ting i veggene er jo ikke ulogiskt, og hvis du nå har rensa nylig, vil det alltid ta litt tid føre all uro faller til ro!
Antall ord: 56
Mysticool
Digger Frognerfitter
Digger Frognerfitter
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
jeg har gjort det jeg har kunna. Det er nok noe begrensa av at det jobber en god del andre mennesker der, og ja jeg har lyst til og beholde jobben og kan ikke stå og gjøre ting så fritt som jeg hadde villa. lol
men det har faktisk roa seg en god del. I kjellern blir jeg ikke møtt av en vegg lenger. Varmen er tilbake i et anna rom. Så forhåpentlig vis har det blitt litt bedre.
Det som skulle vært gjort var rett og slett gått fra rom til rom... og det er himla mange rom er jeg redd, så ikke har jeg tid eller muligheten... desuten er jeg redd noen av de som jobber der hadde lurt litt om jeg stilte meg opp midt på kontoret og snakka til "veggen" ....
Men har lyst til og liksom ta et siste tak, for det er ikke mye artig og bli "overfalt" av noe som kan beskrives som tjukkseig tåke en mere kjenner enn ser, og som går in for og skremme på alle mulige måter også presse mpt panna halsen og brystet... og rett og slett forsøker og fysisk puffe deg ned ei trapp.... Det er nå mye svakere siden det virker som det nærer på eller er avhenging og ha låste sjeler ( som en venn kaller det ) / spøkelser i nærheten...
Spøkelser som kommer og går er ofte faktisk ganske koslige ( om en kan si det ) de er bare der for og se etter og kan dra igjen, ikke som de som er så låst at de ikke en gang har fått det med seg at de ikke lever lenger. De er skremmende men også trist og møte på....
Så de som kommer og går lar jeg ofte bare være
Puma/f
men det har faktisk roa seg en god del. I kjellern blir jeg ikke møtt av en vegg lenger. Varmen er tilbake i et anna rom. Så forhåpentlig vis har det blitt litt bedre.
Det som skulle vært gjort var rett og slett gått fra rom til rom... og det er himla mange rom er jeg redd, så ikke har jeg tid eller muligheten... desuten er jeg redd noen av de som jobber der hadde lurt litt om jeg stilte meg opp midt på kontoret og snakka til "veggen" ....
Men har lyst til og liksom ta et siste tak, for det er ikke mye artig og bli "overfalt" av noe som kan beskrives som tjukkseig tåke en mere kjenner enn ser, og som går in for og skremme på alle mulige måter også presse mpt panna halsen og brystet... og rett og slett forsøker og fysisk puffe deg ned ei trapp.... Det er nå mye svakere siden det virker som det nærer på eller er avhenging og ha låste sjeler ( som en venn kaller det ) / spøkelser i nærheten...
Spøkelser som kommer og går er ofte faktisk ganske koslige ( om en kan si det ) de er bare der for og se etter og kan dra igjen, ikke som de som er så låst at de ikke en gang har fått det med seg at de ikke lever lenger. De er skremmende men også trist og møte på....
Så de som kommer og går lar jeg ofte bare være
Puma/f
Antall ord: 314
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 19 Sep 2005 15:25
- 19
- Lokalisering: Lørenskog
Vet ikke om du har tilgang på jobben i helgene jeg eller kvelden, når de andre ikke er der? Da kunne du jo tatt "runden" skikkelig
Antall ord: 27
Mysticool
Digger Frognerfitter
Digger Frognerfitter
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 27 Nov 2006 17:27
- 18
Hvis det er et så stort problem som du sier så må jo de andre ha merket hvor mye bedre det har blitt. Og da kan du jo bare gjøre det, enda få de til å hjelpe deg. Jo flere jo bedre. Så skal du nok få unna det som trengs å gjøres.
Dersom du føler du må gjøre det i det skjulte så syns jeg du skal regne med at det er ikke så ille tross alt og la det være det som er der.
Dersom du føler du må gjøre det i det skjulte så syns jeg du skal regne med at det er ikke så ille tross alt og la det være det som er der.
Antall ord: 89
Hide post links |
Åhh ja folk har merka ting og tang. MEn det er ikke sutereint og snakke høyt om det. Men de kan ikke forklare alle problema de har hatt med pcer og kaffetraktere lolGlobeline skrev:Hvis det er et så stort problem som du sier så må jo de andre ha merket hvor mye bedre det har blitt. Og da kan du jo bare gjøre det, enda få de til å hjelpe deg. Jo flere jo bedre. Så skal du nok få unna det som trengs å gjøres.
MEn jeg har fått en jeg stoler på til og "sjekke" for meg og vedkommende mente det samme som meg. Bedre men begrensa hva en kan få til....
Jeg har egentlig ikke noen grunn til og begynne og "rydde" i det huset men har ikke hjerte til og stå og se på og ikke gjøre noe heller, når jeg faktisk kan.
Men nå er nøkkelen levert for denne gang og jeg skal til nytt bygg som er rolig og nesten litt kjedeldig
ha ei god helg
puma/f
Antall ord: 217
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 27 Mai 2005 19:16
- 19