Hjemsøkt, Gjenferd & ÅnderJeg drømmer så sinnsykt.

Ånder og spøkelser, hjemsøkte steder, åndelig aktivitet generelt. Husk kun omtale av steder hvor det er tillatt for almennheten !

Moderatorer: Asbjørn, mod hjem

Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.

Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
Bruker avatar
romani
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 28 Nov 2007 16:44
17

Jeg drømmer så sinnsykt.

Innlegg av romani »

Jeg har opplevd om dagen at jeg får utrolig dårlig med søvn. Drømmene tar liksom helt overhånd, og dette plager meg litt - for jeg har ingen forklaring. Drømmene kan være helt uskyldige, men som jeg ikke forstår meg på. F.eks om venner av meg.

Men i det siste har det gått over til helt rare ting.

01. Jeg drømmer at noe "jager" meg. I drømmen ser jeg ekle skapninger, fjes, "spøkelser" (om jeg kan kalle dem det) rundt meg - og jeg kan se meg selv skrike.
02. Jeg drømmer om min egen begravelse. Jeg "flyter" over hele lokalet, hvor jeg ser nære venner og familie gråter. Og det var et stort, kraftig lys der.
03. Jeg drømmer at jeg blir voldtatt på en fest. Jeg roper og roper på samboeren, men han hører meg ikke. Folk på festen hører heller ikke, eller prøver ikke å stoppe personen som gjør dette med meg.

Og jeg pleier somregel våkne fort. Jeg blir livredd, for det skjer så mye der og da i selve drømmen (evnt marerittet).

Har dere noen forslag, som kan forklare dette? Ikke at det trenger å forklares, men noen ideer hadde vært fint, for jeg blir veldig bekymret. Jeg har prøvd å tyde drømmene mine - men jeg forstår liksom ikke helt.
Antall ord: 236
Mander honkar kei.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Ønsker du din egen nettside ?
Bruker avatar
Amunet
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
Startet: 06 Jan 2007 21:47
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: i fantasiverdenen min

Innlegg av Amunet »

Huff, mareritt er noe sjit. Har hatt en del jeg også. Men jeg tror egentlig at de fleste drømmer ikke betyr så mye. Men du kunne ha prøvd å slå opp i en drømme ordbok.

http://www.drommetydning.dk/

Bare til å gå inn på linken og trykke på "symboler". Deretter slår du bare opp på det ordet du vil foreksempel "voldtekt" eller noe annet.
Kanskje det som står maker sence ;)
Jeg har prøvd det selv før og det er ikke så informativt, men gøy likevel :mozilla_tongue:

En venninne av meg har også slike rare drømmer. Drømmer om ting som skal tilsynelatende skal skje laaangt inn i fremtiden, men om de er sanne er jo en annen ting :mozilla_laughing:
Antall ord: 127
Bilde
Du kan gjøre alt så lenge du vet hvordan det gjøres.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
romani
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 28 Nov 2007 16:44
17

Innlegg av romani »

Det pussige var jo at når jeg drømte om MIN begravelse, så døde kompisen min dagen etterpå. Jeg var sikker på at det var min begravelse jeg drømte om, men det kunne jo likegreit vært noen annen sin.. For jeg så venner og familie av meg, men så aldri kista. Kanskje bare jeg som prøver å analysere for mye!

Har også prøvd den siden du prater om, noe stemmer av og til - men ikke alt. Bare irriterende at jeg får slike drømmer ofte om dagen.
Antall ord: 93
Mander honkar kei.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Amunet
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
Startet: 06 Jan 2007 21:47
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: i fantasiverdenen min

Innlegg av Amunet »

Kanskje du er litt sanndrømt :mozilla_smile:
En annen venninne av meg har drømt ganske mye som har skjedd like etterpå. Mange sånne småting som egentlig ikke er så viktig, men hun drømte også om en bil som kjørte utenfor en vei og krasjet i et tre. Drømmen varte ikke lenge, det bare på en måte bare et lite glimt. Dagen etterpå fikk hun vite at fetteren var omkommet i en bilulykke :mozilla_frown:
Antall ord: 82
Bilde
Du kan gjøre alt så lenge du vet hvordan det gjøres.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gjest

Innlegg av Gjest »

at du drømmer at noen følger etter deg kan komme av mye stress og bekymringer. tror jeg i vert fall. at du ser stygge folk kan komme av for mange skrekkfilmer. får du sånne drømmer bør du ikke se the grudge, the ring eller noe sånt.

at du drømmer om din egen begravelse kan komme av at du tenker mye på døden, eller at du frykter døden veldig mye. eller at du er bekymret for noen du er glad i.

drømmer om at du roper på hjelp men ingen bryr seg er sånne type drømmer alle får. det kan komme av at du ikke helt stoler på "samboeren din". jeg vet ikkle noe av dette men jeg tror det er derfor.
Antall ord: 135

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links