Annonseblokkering ble oppdaget: Webstedet Paranormal er gratis, fordi kostnadene dekkes delvis via annonser. Vennligst støtt oss ved å oppheve blokkering av annonser på Paranormal.
Ånder og spøkelser, hjemsøkte steder, åndelig aktivitet generelt. Husk kun omtale av steder hvor det er tillatt for almennheten !
Moderatorer:Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
Mysticool skrev:Hun slet litt med å få inn alt, og innrømmet at "også vi" kan noen ganger komme til kort!
Akkurat det syns jeg var kjempebra. Bedre at man innrømmer at man ikke er overmennesker selv om man er litt klarsynt enn å bare fjase ut om et eller annet for ikke å tape ansikt.
Sant! En billedkunstner/maler kan ha en dårlig dag og ikke få til det de driver og maler på!
De er tross alt mennesker de klarsynteogså! Desutten hadde Lilly gode forklaringer og illustreringer på det hun tok inn, og pekte jo ut de 2 "verste" energi-feltene i huset!
Sjamanistisk konfirmasjon 2025 - En meningsfull reise inn i voksenlivet.
I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen. En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund. Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge. Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud. Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom. Les mer her
I forrige episode, altså ikke i dag 25.11.07, men uka før... var det illustrert at ei av døttrene i huset hadde sett en skikkelse i gangen med hatt og frakk...
Samme skikkelsen drømte jeg om for mange måneder siden. Kan denne karen bety noe???
Kveldens episode var utrolig bra! Bor i Kr.sand selv, og d som er litt vittig er at jeg var innom puben på fredag og gikk litt rundt, og akkurat i samme hjørnet som de snakket om , merket jeg noe. D var bare en svak følelse, men den kom bare når jeg stod der. Merkelig egentlig, nå som stedet skal være renset og alt, men kan jo være d fortsatt er litt rester av energi som henger igjen.. men merkelig var d hvertfall ettersom jeg aldri har hørt noe som helst om d hjørnet fra før eller noe...
Det jeg stusser på er hvorfor i all verden de ikke filmet klesbutikken gjennom en hel natt ? Hvis de er så forbannet sikre på at ting skjer, hvorfor ikke investere i overvåkningskameraer (smal sak for TVNorge som skal lage et slikt program) slik at de kan filme/dokumentere/overvåke butikken en uke i strekk om nettene ?
På den måten kunne vi jo sett om det faktisk var klær som ble kastet rundt og slikt.
Slikt som denne episoden gjør bare at skeptikeren i meg vokser enda mere.
Det VI vil ha, er bevis. "Håndfaste" bevis på at her er det noe som skjer som vi ikke "helt" kan forklare.
Hvorfor i all verden kan de da bare ikke prøve å dokumentere litt bedre enn bare å si "ja, her er det jo klær som skulle ha hengt, men nå ligger de på gulvet".
mbruun skrev:Det jeg stusser på er hvorfor i all verden de ikke filmet klesbutikken gjennom en hel natt ? Hvis de er så forbannet sikre på at ting skjer, hvorfor ikke investere i overvåkningskameraer (smal sak for TVNorge som skal lage et slikt program) slik at de kan filme/dokumentere/overvåke butikken en uke i strekk om nettene?
Jeg stusset en stund jeg og, helt til jeg leste programinformasjonen på TVNorge.no:
TVNorge.no skrev:Vi har i utgangspunktet intet mål om å bevise noe som helst i den ene eller andre retning, men tester ut en mulig teori om at det uvirkelige kan være virkelig nok.
sahre skrev:
Jeg stusset en stund jeg og, helt til jeg leste programinformasjonen på TVNorge.no:
TVNorge.no skrev:Vi har i utgangspunktet intet mål om å bevise noe som helst i den ene eller andre retning, men tester ut en mulig teori om at det uvirkelige kan være virkelig nok.
Da er det jo forsåvidt greit.
De er ikke et program som er ute etter "sannheten". De vil lage tv for å få så høye seertall som mulig
Lurer på om jeg skal bli sånn medium som hun på tvnorge er jeg. "humm, ja .. Kjenner det er noe negativ energi her" (og så får man litt rare ansiktsrykninger og ser litt skremt ut). Er det godt betalt mon tro ?
he he.. jah, sier noe der. Synd at alt skal være for å få seer-tall..egentlig. De ville vel egentlig ha fått enda mer seertall, hvis dem hadde gitt litt mer tid til å vise "ekte" hendelser! Det norske folk er vertfall ikke for skjøre for å se slikt..
Nanne skrev:he he.. jah, sier noe der. Synd at alt skal være for å få seer-tall..egentlig. De ville vel egentlig ha fått enda mer seertall, hvis dem hadde gitt litt mer tid til å vise "ekte" hendelser! Det norske folk er vertfall ikke for skjøre for å se slikt..
Nei...hehe...vi har jo godeste Kristoffer Shau på tv2 med sine 7 dødssynder...og tåler vi det tåler vi anna realtiy også!
Sjamanistisk konfirmasjon 2025 - En meningsfull reise inn i voksenlivet.
I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen. En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund. Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge. Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud. Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom. Les mer her