Hei.
Jeg bor i et eldre hus. Har bodd her i noen år , men har hatt et opphold på 1,5 år pga seperasjon. Nå har jeg flyttet inn igjen. Det har vært i familien i snart 10 år. Det har skjedd utrolig mye rart her. Det begynte med at min mor kjøpte det med sin samboer den gang. Det tok to mnder før samboeren ble det jeg vil kalle gal. Han forandret personlighet fullstendig. Etter mye om og men flyttet han. Min mor som bestandig har vært en flink og sterk person gikk det mer og mer nedover med. Både økonomisk og mentalt. Hun mistrivdes i huset. I samme momang skjedde det en alvorlig ulykke med min bror i dette huset. En bensinkanne eksploderte og han tok fyr. Måtte amputere et ben og lå på sykehus et år. Moren min møtte en ny mann som viste seg å ha store personlighetsforstyrrelser. Det ble store konflikter i familien og ting gikk ikke bra på noen fronter for henne. Så bestemte vi oss for å bytte hus. Dette huset var rett og slett for mye for henne.
Så vi flyttet inn. Den første uken fikk min sønn et stort kutt i armen da han gikk i kjelleren. Jeg opplevde smørkjeler som nesten tok fyr og andre ting som jeg aldri har opplevd skjedd før. De første ukene hørte jeg fottrinn i trappa til samme tid hver kveld. Ingen andre hørte de og jeg trodde jeg var i ferd med å bli sprø. Dette ga seg etterhvert. Men uflaksen fortsatte. Alle hunder jeg har hatt i dette huset har blitt syke og dødd. Elektriske ting har sluttet å virke uten grunn. Ting har bare falt fra hverandre osv. Det har vært mange nestenulykker. Feks: Min datter satt ved kjøkkenbordet da et digert høyskap bare falt mot henne. Hun flyttet heldigvis hodet nok til at det traff henne i skulderen istedet. Men bordet knakk, så man kan jo bare tenke seg til hva som hadde skjedd hvis hun ikke hadde flyttet seg raskt nok. Mange flere eksempler, men dette blir et langt nok innlegg uansett hehe
Min psykiske tilstand ble verre og verre og jeg gikk inn i en alvorlig depresjon. Ingenting har gått min vei når jeg har bodd i dette huset. Tilslutt endte det med seperasjon. Mens jeg bodde et annet sted ble kjelleren fylt med kloakk blant annet. Jeg ble mye bedre av å bo et annet sted. Nå har jeg og min mann bestemt oss for å prøve på nytt. Vi har bestemt oss for å kjøpe nytt hus. Alt gikk etter planen helt til jeg flyttet inn her igjen. Da bestemte mannen som skulle selge oss tomta for å ikke selge likevel blant annet. Det jeg opplever nå er at sakte men sikkert blir jeg mer og mer tømt for energi, depresjonen er på vei og jeg er konstant sint. Ikke akuratt en bra start for parforholdet.
Så det jeg lurer på er om det kan være en samling med negativ energi i dette huset. Eller er det bare tilfeldigheter? Når jeg forteller andre om vår uflaks så mener de at det er unormalt mye. Er det noe jeg kan gjøre selv for å rense opp her eventuelt? Jeg har ikke opplevd så mye som sier meg at det er noen som går igjen, men noen opplevelser har jeg hatt. skritt i trappa, en natt jeg hørte katten komme inn på soverommet og oppdaget at det ikke var en katt der. skygge opp fra kjelleren og forbi døråpningen, parfymelukt i gangen, følelse av at noen stirrer på deg og en periode som jeg følte at noen dro i jakka mi hver gang jeg skulle ut. Barna trives ikke verken i kjelleren eller 2 etg. De trives best på badet faktisk hehe. Men jeg opplever faktisk det samme. Badet er trygt på en måte. Men det er bare jeg som har opplevd merkelige ting nå og da. Nå ser det jo ut til at vi blir boende en stund og derfor vil jeg gjerne gjøre det jeg kan hvis det har noe med huset å gjøre i det hele tatt. Noen som kan hjelpe meg?
Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ Negativ energi?
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
-
- Nybegynner
- Startet: 20 Okt 2006 23:38
- 18
Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.
I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
-
- Nybegynner
- Startet: 14 Nov 2007 09:36
- 17
Nå er jeg per definisjon skeptiker, men en arbeidskollega opplevde mye rart og det hjalp å få et medium/klarsynt inn og ta seg noen runder i huset.
Det kan jo ikke skade å få en PROFESJONELL til å forsøke å hjelpe dere (if the price is right, if you know what I mean)
-netroM-
Det kan jo ikke skade å få en PROFESJONELL til å forsøke å hjelpe dere (if the price is right, if you know what I mean)
-netroM-
Antall ord: 52
-Be smart, don't be a retard-
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 20 Okt 2006 23:38
- 18