Hei alle sammen!
Vi er to jenter som driver to butikker (klær og interiør) som har noen vanskelige dager nå da gårdeieren vår, helt uten forvarsel skal kaste oss ut fordi han vil ha noen andre inn istedet. Selvfølgelig går ikke det, men vi må i retten og styre i tillegg til at vi nå er i vår beste periode hele året.
Vi er både lei oss, sinte, frustrerte osv.... Og trenger å kunne hente oss inn veldig fort. Noen med gode tips?
Healing og annen alternativ medisin ⇒ trenger mer energi-raskt
Moderatorer: Asbjørn, mod healing
-
- Nybegynner
- Startet: 21 Okt 2007 19:48
- 17
- Kjønn (valgfri): jinte
-
- Standard bruker
- Startet: 22 Aug 2007 23:15
- 17
- Blitt takket: 2 ganger
-
- Standard bruker
- Startet: 15 Jan 2007 15:06
- 17
- Kjønn (valgfri): Typeutovertiss.
- Lokalisering: Hordaland
- Har takket: 1 gang
- Blitt takket: 1 gang
Re: trenger mer energi-raskt
Er det ikke veldig lange utkastelsfrister i Norsk lov da?treenighet skrev:Hei alle sammen!
Vi er to jenter som driver to butikker (klær og interiør) som har noen vanskelige dager nå da gårdeieren vår, helt uten forvarsel skal kaste oss ut fordi han vil ha noen andre inn istedet. Selvfølgelig går ikke det, men vi må i retten og styre i tillegg til at vi nå er i vår beste periode hele året.
Vi er både lei oss, sinte, frustrerte osv.... Og trenger å kunne hente oss inn veldig fort. Noen med gode tips?
Stå på og lykke til uansett. Vanskelig å komme med noe mirakelresept her.
Antall ord: 114
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 18 Nov 2007 03:07
- 17
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: i skogen
Re: trenger mer energi-raskt
jeg kan hjelpe dere jeg vil gjøre gode gjerninger for jeg er blit så kip. bare send meg pm så skal jeg hjelpe med det jeg kan . jeg er en energi bombe!treenighet skrev:Hei alle sammen!
Antall ord: 125
yatzi
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 20 Nov 2006 15:31
- 18
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: moss
Energi, gode ønsker og tanker fra meg og! håper det går bra for dere!
Antall ord: 16
Hide post links |