Hjemsøkt, Gjenferd & ÅnderOrb og klarsynthet.. og hei=)

Ånder og spøkelser, hjemsøkte steder, åndelig aktivitet generelt. Husk kun omtale av steder hvor det er tillatt for almennheten !

Moderatorer: Asbjørn, mod hjem

Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.

Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
bitten1
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 23 Nov 2007 12:03
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Oslo

Orb og klarsynthet.. og hei=)

Innlegg av bitten1 »

Heihei=) Ny på forumet her jeg! Satt å så igjenom gamle bilder på pc'n i går, og fant dette:
http://i9.tinypic.com/6yyuipc.jpg (dere må trykke på bildet for å forstørre), og jeg la merke til en ting. Dette er da mitt gamle rom fra jeg var en 12-13-14. Ser noe som kan ligne på en orb? Var ikke noe dagslys på rommet da det var mørkt ute pluss at gardinene er trukket for. Lyset kommer ikke fra noen av lampene, det ser man. Kan det bare være støv eller? For de som ikke ser den, foran gardina, ved siden av skrivebordet. Noen meninger om dette? Når jeg flyttet inn i kjelleren i samme hus merket jeg at det føltes så rart ut, nesten som at jeg alltid har hatt selskap på det gamle rommet, men ikke hadde det lenger på det nye. Merket ikke noe til det når jeg bodde der.

Ellers så lurer jeg på en ting til. Hvis det er sånn at alle er clairvoyante eller hva det heter, hvorfor er ikke jeg det da? Altså, jeg har jo overnaturlige ting, bl.a sett to "ånder". Men jeg kan ikke "se" noe om en person bbare ved å møte de, eller om ett steds historie. Tror jeg da, jeg har jo selvfølgelig ett førsteinntrykk, men ikke mer en det normale tror jeg.
Og er det sånn som jeg tror, at det vi da kaller for den sjette sansen, rett og slett er en sterk utgave av intuisjon? altså, man merker jo på noen om de er sint, selv om de ikke sier eller gjør noe, klarsynte kanskje kan merke hva slags sinne og rettet mot hvem osv?
Antall ord: 296

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
MonkeyDKrissy
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
Startet: 25 Apr 2007 16:49
17

Innlegg av MonkeyDKrissy »

Hei og Velkommen til Paranormal :D

Når jeg klikket på linken og bildet kom opp måtte jeg ikke en gang se på bildet ordenklig før jeg fikk øyet på "orben". Det kan jo være at det er åndelig aktivitet, eller at det bare er noe støv som ville komme med på bildet..
Antall ord: 56
Skyggen er som en gåte full av mysterier.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
bitten1
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 23 Nov 2007 12:03
17
Lokalisering: Oslo

Innlegg av bitten1 »

takk takk:) monkey:)

38 visninger og bare en som hadde noe å si? hehe:P jaja, blir en kjedelig fredagkveld det her da!
Antall ord: 22

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
livingdeaddoll
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 29 Sep 2006 00:01
18
Lokalisering: Tranby
Har takket: 8 ganger
Blitt takket: 38 ganger

Innlegg av livingdeaddoll »

det er nok bare støv.. trening og øvelse er tingen om man ønsker å bli klarsynt..
Antall ord: 16

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Asbjørn
Verifisert
ADMIN
ADMIN
Startet: 05 Apr 2005 01:39
19
Kjønn (valgfri): *U*
Lokalisering: Florø
Har takket: 1432 ganger
Blitt takket: 1725 ganger
Kjønn:

Innlegg av Asbjørn »

livingdeaddoll skrev:det er nok bare støv.. trening og øvelse er tingen om man ønsker å bli klarsynt..
Denne orb'en er bare støv, opplyst av blitzen på kamera.

Sannsynligvis var støvkornet en plass mellom 5 og 35 cm fra kamera etter størrelsen å dømme.

Når det gjelder evner, som du nevner, så er det mange som ønsker de hadde mer av det.
Somregel vil man en sjelden kunne oppleve noe som kansje paranormalt, men det er unntakene.
De fleste hendelser har naturlige forklaringer.

MEN ; Enkelte mennekser, har av en eller annen grunn en "større åpning" mot det åndelige, og kan derfor "se" ting andre ikke får med seg.
Har man en viss slik evne , så kan man og utvikle den, men det tar tid.

Akkurat som en som er musikalsk kan lære å spille piano.
Man kan ikke holde konsert første dagene man prøver... ;-)

mvh Asbjørn
Antall ord: 156

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Kimbara
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 01 Mar 2007 11:02
17
Kjønn (valgfri): satyriasis
Blitt takket: 11 ganger

Innlegg av Kimbara »

Asbjørn skrev:
livingdeaddoll skrev:det er nok bare støv.. trening og øvelse er tingen om man ønsker å bli klarsynt..

Sannsynligvis var støvkornet en plass mellom 5 og 35 cm fra kamera etter størrelsen å dømme.

Når det gjelder evner, som du nevner, så er det mange som ønsker de hadde mer av det.
Somregel vil man en sjelden kunne oppleve noe som kansje paranormalt, men det er unntakene.

MEN ; Enkelte mennekser, har av en eller annen grunn en "større åpning" mot det åndelige, og kan derfor "se" ting andre ikke får med seg.

mvh Asbjørn
Ikke for å starte noen stor diskusjon her nå, men denne "åpenheten for det åndelige"...det kan ikke tenkes at dette oftest har med ren vilje å gjøre da? Det er jo ikke for ingenting at uhyre mange av de som mener de har evner er mennesker med en enorm interesse for åndelighet.
Mennesker har en enorm egenskap til å lure seg selv.
Antall ord: 220
When did ignorance become a point of view?
-Dilbert

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Konto avsluttet

Innlegg av Konto avsluttet »

Kimbara skrev:
Asbjørn skrev:

mvh Asbjørn
Ikke for å starte noen stor diskusjon her nå, men denne "åpenheten for det åndelige"...det kan ikke tenkes at dette oftest har med ren vilje å gjøre da? Det er jo ikke for ingenting at uhyre mange av de som mener de har evner er mennesker med en enorm interesse for åndelighet.
Det er jo et stort + og ha interesse for det man holder med da.
Du leser vel ikke hesteblader uten å være interessert i hester, gjør du vel?
Antall ord: 251

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
kingdrani
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 21 Nov 2007 14:55
17

Innlegg av kingdrani »

jeg irriterer meg av og se den jæv...... voks reven hver eneste gang jeg går forbi fordi det ser ut som om den kjemper for og kome seg ut på et eller annet vis
Antall ord: 36
Hallo

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Kimbara
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 01 Mar 2007 11:02
17
Kjønn (valgfri): satyriasis
Blitt takket: 11 ganger

Innlegg av Kimbara »

Sol@ngelica skrev:
Kimbara skrev:
Asbjørn skrev:

mvh Asbjørn
Det er jo et stort + og ha interesse for det man holder med da.
Du leser vel ikke hesteblader uten å være interessert i hester, gjør du vel?
Selvfølgelig, men når det gjelder såkalte overnaturlige evner, vil de som er dødelig opptatt av dette ofte være ganske forutinntatt. Da er det lett å tolke både psykologiske og fysiske opplevelser som noe overnaturlig, og at man dermed har "evner".

Et eksempel jeg har sett noen skrive om er at de kan "se energi" som lysende prikker. Dette kommer av et fall i blodtrykket i hjernen, noe som forstyrrer synsnervene. Det er ikke så rart at man ikke vet akkurat dette, og dermed tolker det feilaktig, men for de som er opptatt av åndelig aktivitet vil dette lett kunne sees på som en "evne" altså.
Antall ord: 364
When did ignorance become a point of view?
-Dilbert

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Agaton
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 03 Jun 2006 10:47
18
Lokalisering: Neverland

Innlegg av Agaton »

kingdrani skrev:jeg irriterer meg av og se den jæv...... voks reven hver eneste gang jeg går forbi fordi det ser ut som om den kjemper for og kome seg ut på et eller annet vis
Feil tråd kanskje?
Antall ord: 42
I forgot to remember to forget

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links