Drømmer, NDO & ut av kroppenFarmor er død

Forum dedikert til drømmer, ut-av-kroppen opplevelser som Astral projeksjon, Lucide drømmer og nær-døden opplevelser. Herunder også drømmetydning

Moderatorer: Asbjørn, mod drømmer

FireStorm
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 16 Jan 2007 17:28
17

Farmor er død

Innlegg av FireStorm »

God Morgen alle sammen ... For en tid tilbae siden hadde jeg et innlegg om at min avdøde bestemor sin kjole tok fyr og at ingen skjønte hva som skjedde hva som skjedde ....

Det jeg sier nå kan virke dumt og teit men det sånn jeg har opplevd det.....

For 4 dager siden ble min farmor innlagt på sykehus med hjerteinfarkt og det skremte hele familien min. Jeg besøkte henne timer før hun døde. Men idet jeg går inn på sykerommet alene ser jeg min betsemor som døde en tid tilbake siden ved siden av farmor og sier at jeg må ta vare på henne og at hun skal leve lenge. Lamslått der jeg står,er det et spøkelse av min bestemor ved min farmor sin seng og jeg står der lamslått og vet ikke hva jeg skal si. Bestemor sier følgende etter det jeg for med meg: Du må ta vare på din farmor og ALDRI la henne dø. Det var det eneste hun sa før hun forsvant. Så skjer det fatale :( Farmor dør et par dager senere .Jeg føler meg nå som en morder her jeg sitter og ja jeg vet at jeg ikke tok liv av henne, men hva skal jeg gjør? Hva mente bestemor med dette? Jeg sitter her å gråter og vet ikke hva jeg skal gjøre... jeg føler at dette er min feil....
Antall ord: 248

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
lundei
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 16 Nov 2007 10:49
17
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av lundei »

Kansje hun mente du aldri måtte glemme henne? :mozilla_smile:
Antall ord: 11

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Metodisten
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 15 Jan 2007 15:06
17
Kjønn (valgfri): Typeutovertiss.
Lokalisering: Hordaland
Har takket: 1 gang

Innlegg av Metodisten »

Om det er tilfelle att hun kan snakke til deg etter att hun er begravet så er hun jo ikke død riktig.
Da finnes hun "på den andre siden".
Det er uansett ikke din skyld. Du kunne ikke gjort noe med det.
Antall ord: 43

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
mvga
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 27 Des 2006 13:27
17
Lokalisering: Ringerike

Innlegg av mvga »

Hun mente sikkert at du må aldri la henne død inni deg. Du må aldri glemme henne. Du må huske alt det gode dere hadde sammen, da vil hun leve lenge og for alltid.
Antall ord: 35

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Rosalind
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 14 Okt 2007 17:36
17
Kjønn (valgfri): Jente :D
Lokalisering: På kirkegården
Blitt takket: 2 ganger

Innlegg av Rosalind »

Så trist å høre :( Men det var jo ikke du som drepte henne.Og du har jo ikke glemt henne det var sikkert det ånden mente så kanskje du skal gå på graven til farmoren din for å vise at du bryr deg om henne det vil hun nok sette pris på :)
Antall ord: 51
Time passes, people move. Like a river’s flow, it never ends. A childish mind will turn to noble ambition… Young love will become deep affection… The clear water’s surface reflects growth…

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links