Jeg finner en del poster rundt på forumet hvor folk skriver om at de bryter seg inn i bygninger og forstyrrer bare for litt spenning. Jeg synest dette er barnslig, umoralsk og håpløst, og synest heller dere kan dyrke interessen i det paranormale på bibloteket slik jeg gjorde da jeg var på deres alder. Uansett, så har jeg en liten historie til dere, som jeg håper dere tar som en advarsel om hvor lett det er å komme i trøbbel med det paranormale.
For ca to-tre uker siden dro jeg til healer pga helsen. Jeg var trett svimmel og hadde en pressende følelse i hodet, særlig over øyene. Uansett denne damen var utrolig flink, og traff spikeren på hodet med alt hun sa. Brikke etter brikke i livet mitt falt på plass. En av tingene hun fortalte var at jeg hadde en fremmed energi ved meg, energien til en gammel dame som hørte til en kirke. Jeg fortalte da at jeg hadde bodd i dublin for noen år siden, og hver dag gikk jeg forbi en kirke på vei til og fra skole. Det var en nydelig katolsk kirke som jeg gjerne kunne tenkt meg å besøke og ta bilde av. Healeren fortalte meg at jeg hadde kommet for nært inne på denne kirken, og at det var en nonne der som synest jeg trengte meg på.
Alt jeg gjorde var å gå litt nærme gravene i nærheten, vurdere å ta et foto og å besøke kirken. Dette var faktisk nok til at ånden hennes hang seg på meg.
Tiden i dublin var tøff, jeg ble syk og hadde forferdelige hypoteniske mareritt, drømmer om at en kvinnelig skikkelse, i form av en jente, kom mot meg. Det var et utrolig voldsomt sinne ifra skikkelsen og jeg trodde jeg kom til å dø om jeg ikke voknet i tide.
Når jeg flyttet bort ifra dublin ble jeg friskere, men jeg hadde stadig problemer med helsen. (Legene erklerte meg frisk flere ganger) Jeg var trøtt og sliten og orket ingenting.
Det er litt over et og et halvt år siden jeg flyttet tilbake til norge.
I ettertid av besøket hos healeren har jeg blitt flinkere å meditere, og har fått litt kontakt med hjelpere, min bestemor, og nylig denne damen fra kirken.
Damen fikk jeg kontakt med da jeg mediterte kvelden sist lørdag. Jeg så silhuetten av hodet og skuldrene hennes, og det føltest som hun var rett fremmenfor meg, og det var en veldig pressende og ubehagelig følelse. Jeg begynte å snakke til henne inne i meg, forklarte lenge at hun ikke hørte til hos meg, og at hun burde dra videre. Etterhvert fikk jeg en god fredelig følelse over meg, silhuetten hennes var borte og presset også. I dagene etter har jeg hatt masse overflødig energi, så mye at jeg ikke har klart å sove. Jeg har bare klart å falle i lett søvn et par tre timer per dag, men alikevel føler jeg meg i god form. Presset i hodet over øynene er også borte, noe som er utrolig deilig. Jeg har hatt godt humør og bekymrer meg ikke noe spesielt,så det er ikke der soveproblemene ligger.
Jeg er en person som prøver å se det logiske i ting, og tror ikke på alt jeg leser og hører. Det synest jeg er en sunn instilling, men alikevel velger jeg å stole på sansene mine og magefølelsen, og respekterer det paranormale. Det håper jeg dere også gjør.
Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ En råd til dem av dere som ikke respekterer åndene
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
-
- Nybegynner
- Startet: 01 Apr 2006 13:54
- 18
En råd til dem av dere som ikke respekterer åndene
Sist redigert av Yvain el FuchsiaS på 22 Nov 2007 12:20, redigert 2 ganger totalt. Antall ord: 599
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.
I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
-
- UGYLDIG Epost
- Startet: 25 Apr 2007 16:49
- 17
Oi spennende! :mozilla_surprised: Men hvordan går det egenklig at ånder setter seg fast på deg?
Antall ord: 17
Skyggen er som en gåte full av mysterier.
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 22 Nov 2004 18:21
- 20
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Voss
-
- Nybegynner
- Startet: 29 Mai 2004 18:11
- 20
- Lokalisering: I en leilighet sentralt i Drammen
- Blitt takket: 1 gang
Fin histore. Enig med deg i at man skal utvise respekt for den kraften som er større enn oss. Det er greit å ytre sin mening om de ugjerninger som er gjort i det paranormales navn, men å heve en moralsk pekefinger vil neppe virke hensiktsmesig. Dette kan en lese mange eksempler på her på forumet.
Vis respekt og du mottar respekt.
Vis respekt og du mottar respekt.
Antall ord: 61
Amen
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 01 Apr 2006 13:54
- 18
Skytsengel: Litt av et nick du har valgt. Jeg beklager, det var ikke meningen å være respektløs. Det er bare så trist å lese om barn og unge som bryter seg inn i hus og bygninger for morro skyld, det burde ikke skje. Hensikten jeg hadde her var å dele min erfaring som kansje vil bidra til å få barn som ønsker å bryte seg inn på andres egendommer til å tenke litt. Om jeg kom frem som litt krass, så var det ikke gjort med vilje.
Storm: Det har jeg ikke lyst å si, i respekt for vedkommede. Tror ikke hun ønsker masse henvendelser fra folk hun kansje ikke kan hjelpe.
Ellers vil jeg si at i natt fikk jeg endelig god søvn! =D
Storm: Det har jeg ikke lyst å si, i respekt for vedkommede. Tror ikke hun ønsker masse henvendelser fra folk hun kansje ikke kan hjelpe.
Ellers vil jeg si at i natt fikk jeg endelig god søvn! =D
Antall ord: 121
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 29 Mai 2004 18:11
- 20
- Lokalisering: I en leilighet sentralt i Drammen
- Blitt takket: 1 gang
Det er helt i orden Hyggelig å høre at du har sovet godt.
Antall ord: 13
Amen
Hide post links |