Hjemsøkt, Gjenferd & ÅnderNoen som også vil finne ut av dette mysteriet??

Ånder og spøkelser, hjemsøkte steder, åndelig aktivitet generelt. Husk kun omtale av steder hvor det er tillatt for almennheten !

Moderatorer: Asbjørn, mod hjem

Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.

Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
Lindar
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 21 Nov 2007 10:05
17

Noen som også vil finne ut av dette mysteriet??

Innlegg av Lindar »

Hei alle sammen,
Jeg er ny her, viste ikke om denne siden før noen fortalte meg om den nå nylig.
Synes dette temaet om gjenferd, hjemmsøking osv. er UTROLIG SPENNENDE! og selvfølgelig skremmende....men jeg har veldig veldig lyst til å finne ut av det....
er det virkelig mulig???
jeg må jo innrømme at jeg tror på det...har aldri opplevd noe selv, men er en person med veldig åpent sinn. synes det er alt for naivt og bare tro på det som vi "ser" og det som er dokumentert.(som er logisk, realistisk..bla bla).
Tror det er mer mellom himmel og jord enn som så....er iallefall åpen for tanken.
Jeg vet mange har opplevd ting, og jeg tror helt sikkert det er sant, men jeg klarer bare ikke å skjønne dette helt...må nok oppleve det selv. Å det er det jeg lurer på...
Er det noen som vet om noen steder det "spøker" som det er mulig å besøke??
Jeg bor i Oslo kanten, og var nylig på Gjestegiveriet som gikk på åndenes makt for noen uker siden. men kom ikke lenger en inn i cafeen nede, for trappen opp hadde de sperret av. jeg spurte selvfølgelig i tillegg om jeg kunne få ta en tur opp, men det fikk jeg ikke.
Men det må vel finnes flere steder?? noen som vet om noe? eller som er i samme situasjon som meg?? noen som også har lyst til å finne ut av dette mysteriet??
Antall ord: 251

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Amfelia
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 15 Feb 2007 17:18
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Oppe på loftet...
Blitt takket: 1 gang

Re: Noen som også vil finne ut av dette mysteriet??

Innlegg av Amfelia »

Lindar skrev:Hei alle sammen,
Jeg er ny her, viste ikke om denne siden før noen fortalte meg om den nå nylig.
Synes dette temaet om gjenferd, hjemmsøking osv. er UTROLIG SPENNENDE! og selvfølgelig skremmende....men jeg har veldig veldig lyst til å finne ut av det....
er det virkelig mulig???
jeg må jo innrømme at jeg tror på det...har aldri opplevd noe selv, men er en person med veldig åpent sinn. synes det er alt for naivt og bare tro på det som vi "ser" og det som er dokumentert.(som er logisk, realistisk..bla bla).
Tror det er mer mellom himmel og jord enn som så....er iallefall åpen for tanken.
Jeg vet mange har opplevd ting, og jeg tror helt sikkert det er sant, men jeg klarer bare ikke å skjønne dette helt...må nok oppleve det selv. Å det er det jeg lurer på...
Er det noen som vet om noen steder det "spøker" som det er mulig å besøke??
Jeg bor i Oslo kanten, og var nylig på Gjestegiveriet som gikk på åndenes makt for noen uker siden. men kom ikke lenger en inn i cafeen nede, for trappen opp hadde de sperret av. jeg spurte selvfølgelig i tillegg om jeg kunne få ta en tur opp, men det fikk jeg ikke.
Men det må vel finnes flere steder?? noen som vet om noe? eller som er i samme situasjon som meg?? noen som også har lyst til å finne ut av dette mysteriet??

Hei og velkommen som paramedlem! :D
Fint at du har et åpent sinn, da er du på god vei, men det er viktig å huske at ikke alle mennesker får oppleve det å se....
PÅ vår forside på para ligger det et kart over innrapporterte steder hvor det er meldt om paranormal aktivitet, og det er mange steder rundt Osloområdet! Men det er jo dermed ikke sagt at dette er tilfelle....
Gjør deg litt kjent her inne, les gamle innlegg, for det blir temmelig kjedelig å sitte å gjengi eksempler hele tiden... :mozilla_wink: , men det er nå min mening..
Og, ja, jeg personlig har hatt så pass mange opplevelse at jeg er ikke i tvil om at dette med ånder er sant, men det er opp til alle og enhver å mene sitt om dette!

Håper at du finner sidene så pass interessante at du følger med oss videre!
Antall ord: 403
Bilde

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Amfelia
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 15 Feb 2007 17:18
17
Lokalisering: Oppe på loftet...
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av Amfelia »

....og finner du slike ting skremmende, stenger du mye av...., prøv å kvitt deg med frykten, for egentlig er det ikke skremmende i det hele tatt! Bare utrolig fascinerende....
Antall ord: 29
Bilde

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
pus
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 01 Okt 2007 21:48
17
Lokalisering: Vestfold

Innlegg av pus »

Hei :D Og velkommen til Para....
Antall ord: 5
Rock on

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Rosalind
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 14 Okt 2007 17:36
17
Kjønn (valgfri): Jente :D
Lokalisering: På kirkegården
Blitt takket: 2 ganger

Innlegg av Rosalind »

hei :) Velkommen til para ja og jeg har et bra ferie stend du kan besøke!Jada jada det er ganske langt unna,men hør her ta med deg familien din eller noe så kan du på omvisning i Baroniet i Rosendal!Jeg tror det må være mest spøkte baroniet i hele norge(haha det er bare et baroni :D)Men det er faktisk noen som har skrevet bok om det også! Så ja det er ganske kjent.Hihi jeg skal få sommer jobb der til neste år :D Jeg kan MAAAANGEN historier rund baroniet bare send en PM så kan jeg si litt :)

Lykke til med å finne en plass :mozilla_smile:
Antall ord: 113
Time passes, people move. Like a river’s flow, it never ends. A childish mind will turn to noble ambition… Young love will become deep affection… The clear water’s surface reflects growth…

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
minna
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 06 Nov 2006 20:20
18
Lokalisering: Ryfylke

Innlegg av minna »

Hei til deg ape. Jeg selv er 40 år og har ikke "åpnet" meg før jeg var 39 år. Jeg trodde lenge at bare jeg holdt "det" for meg selv eller ikke tenkte på "det", så gjorde det ingenting. Men når jeg fant ut hvem jeg kunne snakke med det om, ble det straks bedre. Jeg lærte at viss jeg virkelig ville "ta imot" skulle jeg egentlig bare tenke mer på det og også snakke med de jeg følte for å snakke med. Men jeg vet at det kan være vanskelig å finne de rette personene. Meditere hjelper mye:)
Antall ord: 102
To day is the first day of the rest of my life
..::Live true it all and then you will see it::..

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
minna
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 06 Nov 2006 20:20
18
Lokalisering: Ryfylke

Innlegg av minna »

Skrev feil navn om deg, beklager det Lindar
Antall ord: 8
To day is the first day of the rest of my life
..::Live true it all and then you will see it::..

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Rem
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 28 Nov 2007 17:47
17
Lokalisering: Oslo

Innlegg av Rem »

Hei
Ja det ER faktisk mye mellom himmel og jord som vi ikke kan forklare.
Hvis du går inn på vår hjemmeside kan du lese om det vi har opplevd. Vi skriver på engelsk men det går vel greit.
Her er adressen. Legg gjerne igjen en kommentar om det er noe du vil kommentere eller ha svar på.
Rem

http://shinigami-w0rld.blogspot.com/
Antall ord: 67
Rem

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Konto avsluttet

Innlegg av Konto avsluttet »

Feil med å skrive på norsk da, vi bor jo tross alt i Norge!!!
Antall ord: 13

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links