Drømmer, NDO & ut av kroppenEn merkelig drøm!

Forum dedikert til drømmer, ut-av-kroppen opplevelser som Astral projeksjon, Lucide drømmer og nær-døden opplevelser. Herunder også drømmetydning

Moderatorer: Asbjørn, mod drømmer

Sigrid
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 23 Mai 2007 19:53
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Hjemme, 14 år

En merkelig drøm!

Innlegg av Sigrid »

Jeg er ei jente på 15. I natt drømte jeg at jeg var død, og gikk igjen i stallen. Jeg kunne selv gjøre sånn at andre kunne se og høre meg. Denne gangen var første gang jeg gjorde det, og da snakka jeg litt med ei jente som sa hun hadde ridd en hest jeg pleier å ri, og jeg masa på ei om hvordan jeg døde, da jeg ikke visste det, og det var visst fordi jeg spise for lite, og en ting til som hun ikke ville si! Og ei dame spurte meg om jeg kunne ta morgenfôringen i stallen dagen etter. Det var lenge siden jeg hadde dødd, noen uker.
Hva "betyr" denne drømmen? xD
Antall ord: 127

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
doodles
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 04 Nov 2007 01:23
17

Re: En merkelig drøm!

Innlegg av doodles »

Sigrid skrev:Jeg er ei jente på 15. I natt drømte jeg at jeg var død, og gikk igjen i stallen. Jeg kunne selv gjøre sånn at andre kunne se og høre meg. Denne gangen var første gang jeg gjorde det, og da snakka jeg litt med ei jente som sa hun hadde ridd en hest jeg pleier å ri, og jeg masa på ei om hvordan jeg døde, da jeg ikke visste det, og det var visst fordi jeg spise for lite, og en ting til som hun ikke ville si! Og ei dame spurte meg om jeg kunne ta morgenfôringen i stallen dagen etter. Det var lenge siden jeg hadde dødd, noen uker.
Hva "betyr" denne drømmen? xD
Hmm... jeg tror egentlig at drømmer vanskelig kan tolkes sånn generelt. Det vil si at et tema kan bety noe annet for deg enn for noen andre. Har nå en bok her, så jeg kan se hva jeg finner ut:

Først om døden. Det betyr visst regenerasjon. Døden i en drøm, betyr ikke bokstavelig død, men refererer til slutten på en aktivitet og starten på en ny. Betyr ofte at det vil bli en forandring i livet ditt. Ut med det gamle og inn med det nye osv.

Fant ikke noe om stall... men hester er visst ganske vanlig å drømme om. Det står for fart og styrke. Fargen på hesten er også av betydning, tydeligvis. Hvit = håp, svart = forsinkelse osv. For jenter handler det visst om kjærester også.

Å drømme om at du er sulten (måtte ta det med siden du nevnte det) betyr at du er sulten på noe nytt. Dette tyder på at du ikke er helt fornøyd med tingenes utvikling for øyeblikket.

Å drømme om usynlighet betyr forandringer som du ikke har kontroll over.

Så det er jo interessant om du klarer å tyde noe ut av dette da :mozilla_tongue:
Antall ord: 333

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links