Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ Bilulykke forårsaket av gjenferd...helt utrolig! SE FILMEN!
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
-
- Nybegynner
- Startet: 18 Nov 2007 23:49
- 17
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Hønefoss
Takk for velkomst.
Leste alle 4 sidene før jeg svarte. Tenkte bare jeg skulle fremstille mitt bevismateriale.
Leste alle 4 sidene før jeg svarte. Tenkte bare jeg skulle fremstille mitt bevismateriale.
Antall ord: 18
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Vel, la meg forklare....først og fremst; jeg har evner selv,både innen healing og klarsyn. En bekjent av meg har drevet med healing i mange år, og han har en portal i huset sitt. Her kommer ofte ånder "på besøk" for å "få healing" -bli fyllt opp med lys.Da pleier de å stå og sparke i en gardin/et forheng han har ved inngangen,for å få oppmerksomhet...hvis ingenting skjer kan de gå hardere til verks,flytte på ting,åpne dører osv. Dette med gardinen har skjedd flere ganger jeg har vært hos han,og jeg føler med en gang et nærvær. Jeg går bort, fyller vedkommende opp med lys og sekunder etter roer det seg,gardinen slutter å "blafre" og jeg føler at ånden "takker for seg" og drar videre. Kan du forklare hvorfor dette skjer,hvis det da IKKE er ånder??Kimbara skrev:Men da VET du ikke, da TROR du. Du har rett og slett ikke peiling på hverken eventuelle spøkelsers motiver, hva de består av eller hvordan de, som du påstår, kan bevege ting. Og det sier jeg ikke for å være ekkel, det sier jeg fordi det er sant.dannys skrev:Jo, dette vet jeg. Jeg har sett det fysisk selv...så jeg har ingen grunn til å tvile på det.Kimbara skrev:Men dannys...dette VET du jo ikke. Det er basert på antakelser og fantasifulle forklaringer du har hørt/lest...dannys skrev:
Jeg har ennå til gode å se spekepølser åpne dører,men...JA - "spøkelser" kan åpne dører. "Til daglig" gjør de det ikke fordi de trenger det, men for å få oppmerksomhet eller vise seg. Ånder har energi nok til å flytte på ting, (til og med kaste ting,) åpne dører og rett og slett gjøre mye av de samme tingene som vi gjør.
Du har sett noe du ikke kunne forklare, og lagde deg en egen konklusjon.
Antall ord: 334
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 01 Mar 2007 11:02
- 17
- Kjønn (valgfri): satyriasis
- Blitt takket: 11 ganger
Nei, jeg kan ikke forklare det, fordi du fremlegger en totalt usannsynlig historie som er sterkt preget av personlig overbevisning.dannys skrev: Vel, la meg forklare....først og fremst; jeg har evner selv,både innen healing og klarsyn. En bekjent av meg har drevet med healing i mange år, og han har en portal i huset sitt. Her kommer ofte ånder "på besøk" for å "få healing" -bli fyllt opp med lys.Da pleier de å stå og sparke i en gardin/et forheng han har ved inngangen,for å få oppmerksomhet...hvis ingenting skjer kan de gå hardere til verks,flytte på ting,åpne dører osv. Dette med gardinen har skjedd flere ganger jeg har vært hos han,og jeg føler med en gang et nærvær. Jeg går bort, fyller vedkommende opp med lys og sekunder etter roer det seg,gardinen slutter å "blafre" og jeg føler at ånden "takker for seg" og drar videre. Kan du forklare hvorfor dette skjer,hvis det da IKKE er ånder??
Du sier du fyller disse åndene med lys. Hvis du fyller dem med lys, så skal du være istand til å se dette lyset, og er du i stand til å se det skal du også kunne ta bilder og video av det. Har du slike bilder eller videoer å vise til?
Du sier også at du driver med "healing" av ånder. Hvorfor skulle disse åndene, som ifølge deg består av energi, trenge et menneske til å "reparere" energien? Hvor er logikken?
Hvis du besitter slike evner kan du kanskje også forklare hvordan du utfører disse magiske aktivitetene?
Antall ord: 272
When did ignorance become a point of view?
-Dilbert
-Dilbert
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 14 Nov 2007 09:36
- 17
dannys skrev: Vel, la meg forklare....først og fremst; jeg har evner selv,både innen healing og klarsyn. En bekjent av meg har drevet med healing i mange år, og han har en portal i huset sitt. Her kommer ofte ånder "på besøk" for å "få healing" -bli fyllt opp med lys.Da pleier de å stå og sparke i en gardin/et forheng han har ved inngangen,for å få oppmerksomhet...hvis ingenting skjer kan de gå hardere til verks,flytte på ting,åpne dører osv. Dette med gardinen har skjedd flere ganger jeg har vært hos han,og jeg føler med en gang et nærvær. Jeg går bort, fyller vedkommende opp med lys og sekunder etter roer det seg,gardinen slutter å "blafre" og jeg føler at ånden "takker for seg" og drar videre. Kan du forklare hvorfor dette skjer,hvis det da IKKE er ånder??
Er du reinkarnasjonen av Jesus ?
Beklager flåsete svar, men jeg blir så oppgitt når jeg leser slikt som "Jeg går bort, fyller vedkommende opp med lys og sekunder etter roer det seg,gardinen slutter å "blafre" og jeg føler at ånden "takker for seg" og drar videre."
På meg virker det som om du og "healerkompisen" din sitter og røyker en pall med hasj før dere bestemmer dere for at "nå skal vi jommen oppleve ting". Klart man opplever ting når man røyker nok. Har du forsøkt syre noengang ? Tror da tilogmed du kan reise på chartertur til himmelen.
-netroM-
Antall ord: 262
-Be smart, don't be a retard-
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 01 Okt 2007 21:48
- 17
- Lokalisering: Vestfold
..Spekepølse..... ....Noen som blir med på spekepølsejakt he he he
Antall ord: 12
Rock on
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 06 Jun 2007 15:33
- 17
- Blitt takket: 4 ganger
Det hørtes utrolig morsomt ut...pus skrev:..Spekepølse..... ....Noen som blir med på spekepølsejakt he he he
regn med meg
Antall ord: 23
Et Kyss Om Dagen, Er Bra For Magen
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 14 Nov 2007 09:36
- 17
Har bestandig tøyset med datteren min og kalt spøkelser for spekepølser. Det er like morro den dag idag når hun er 7 år gammel
-netroM-
-netroM-
Antall ord: 29
-Be smart, don't be a retard-
Hide post links |
Ja, det syns jeg var et flåsete - og usaklig - svar. Det vitner om null respekt for åndeverden og de som har kontakt med den.... si meg,hva tror du på ,egentlig?mbruun skrev: Er du reinkarnasjonen av Jesus ?
Beklager flåsete svar, men jeg blir så oppgitt når jeg leser slikt som "Jeg går bort, fyller vedkommende opp med lys og sekunder etter roer det seg,gardinen slutter å "blafre" og jeg føler at ånden "takker for seg" og drar videre."
På meg virker det som om du og "healerkompisen" din sitter og røyker en pall med hasj før dere bestemmer dere for at "nå skal vi jommen oppleve ting". Klart man opplever ting når man røyker nok. Har du forsøkt syre noengang ? Tror da tilogmed du kan reise på chartertur til himmelen.
-netroM-
Antall ord: 142
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 18 Feb 2007 01:19
- 17
- Lokalisering: Heime
Har ikke fått opp linken til filmen her så kan ikke ut i fra den si om hva jeg synes om den da.
Jeg bodde i denne tiden, 1983, i Portugal, i Vidigal for de som evt er kjent og kan ikke erindre at en slik hendelse/ ulykke fant sted utenfor hovedstaden hvor denne Theresa omkom.
Hm... merkelig.....
Jeg bodde i denne tiden, 1983, i Portugal, i Vidigal for de som evt er kjent og kan ikke erindre at en slik hendelse/ ulykke fant sted utenfor hovedstaden hvor denne Theresa omkom.
Hm... merkelig.....
Antall ord: 59
~Tiscali ~
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 08 Des 2006 14:50
- 17
Dame som er død haiker...
Vel... bare for at filmen kanskje er fake trenger ikke dette bety at det ikke ligger noe bak.
For mange år siden hørte jeg ei historie om at dersom en kjører forbi en plass i nord-troms på kveldstider under spesielle værforhold, kan man oppleve å se ei dame/jente i veikanten som haiker. Det er fortalt at om en ikke stopper å tar henne på så sitter hun plutselig i baksetet på bilen din. Dersom en stopper for å ta henne på er hun plutselig borte.
En annen svært populær hendelse i spesiellt Tamokdalen i Troms, er det å se bil-lys komme før en sving, og plutselig når en passerer den svingen begynner man å lure på hvor i helvete den bilen en skulle møte ble av.... Denne skal visstnokk ha kjørt ut for lenge siden og drept noen personer.
For mange år siden hørte jeg ei historie om at dersom en kjører forbi en plass i nord-troms på kveldstider under spesielle værforhold, kan man oppleve å se ei dame/jente i veikanten som haiker. Det er fortalt at om en ikke stopper å tar henne på så sitter hun plutselig i baksetet på bilen din. Dersom en stopper for å ta henne på er hun plutselig borte.
En annen svært populær hendelse i spesiellt Tamokdalen i Troms, er det å se bil-lys komme før en sving, og plutselig når en passerer den svingen begynner man å lure på hvor i helvete den bilen en skulle møte ble av.... Denne skal visstnokk ha kjørt ut for lenge siden og drept noen personer.
Antall ord: 146
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 03 Jul 2005 13:11
- 19
- Blitt takket: 1 gang
Re: Dame som er død haiker...
Sier du det gitt?illusion skrev:Vel... bare for at filmen kanskje er fake trenger ikke dette bety at det ikke ligger noe bak.
Når jeg tenker meg om har jeg vel hørt en maken historie fra vegen mellom Elverum og Trysil. Og på Dokkenmoen i Eidsvoll den gangen E6 gikk der. Og fra Tinn i Telemark skal det visst også være en slik dame.
Er nok bare en vandrehistorie, og alle "har hørt om" , eller "kjenner noen som kjenner noen" etc...
Mvh Dan
Antall ord: 216
Google er din venn
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 28 Jul 2007 15:30
- 17
Hvis dere ser det så blir kameraet klikkings når spøkelset ser inn i det... :mozilla_surprised:
Antall ord: 18
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 14 Okt 2007 17:36
- 17
- Kjønn (valgfri): Jente :D
- Lokalisering: På kirkegården
- Blitt takket: 2 ganger
Den er fake men skummel
Antall ord: 5
Time passes, people move. Like a river’s flow, it never ends. A childish mind will turn to noble ambition… Young love will become deep affection… The clear water’s surface reflects growth…
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 28 Jul 2007 15:30
- 17
Jepp, helt enig.Rosalind skrev:Den er fake men skummel
Antall ord: 10
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 21 Des 2007 16:14
- 16
- Kjønn (valgfri): Gutt (14)
- Lokalisering: spangereid
Re: Bilulykke forårsaket av gjenferd...helt utrolig! SE FILM
dannys skrev:Jeg stirrer vantro på skjermen når jeg ser dette klippet:
http://www.youtube.com/watch?v=C05guW19ddY
Hendelsen fant sted i Portugal i fjor.Advarsel! Anbefales ikke hvis du har hjerteproblemer.
he he skvatt litt men den hvar ekkel og se på
Antall ord: 45
Hva er meningen med livet..
Nyt det mens du har det!
Nyt det mens du har det!
Hide post links |