Klarsyn, Spådom & Åndelige sanserInfo om Demoner, spiritisme osv!

Her diskuteres åndelige sanser som telepati, prekognisjon, klarsyn / clairvoyance, spådom og mer.

Moderatorer: Asbjørn, mod klarsyn, mod hjem

Bruker avatar
Xirque Z'dataan
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 10 Nov 2006 12:34
18
Kjønn (valgfri): Andrgyn
Lokalisering: Hades
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av Xirque Z'dataan »

Kimbara skrev:
Xirque Z'dataan skrev:
Mort skrev:ok nå skal jeg svare på 2 ting:

grunner til å påkalle en demon:

1. sur på noen å vill gjøre noe pukk

2. hvene deg etc.

spirituel satanisme: mange har hørt at satanisme går ut på å gjøre rituale med mennesker/dyr eller noe sånt til ofre DETTE ER NOE KØDD!
det jeg mener med spirituel satanisme er at det blir fokusert på en sprirtuel måtte, ok sprirtuelle ting gåt utt på healing etc. og dette er i hovedsak riktig! demoner kan mer en å bare gjøre drit arbeid! kan finne en liste over demoner om noen trenger...

~Mort
Her er det jeg som må advare deg: Svart magi, jeg som ikke liker ordlyden en gang;
Magi gjort i egen vinning slår ALLTID TLIBAKE MED 10 GANGER DEN KRAFTYEN SOM DU KASTER UT. Dette gjelder også om du bruker demoner.

Skal du få en demon til å gjøre dritt mot noen så må du Først påkalle den, binde den, og så beordre den. Du sa det selv; dette kan man dø av.
Ingen demon ville finne på å tjene ett dødelig menneske frivillig, og før eller senere så ville denne demonen hevne seg på deg. I tillegg så er enkelte "offer" i stand til å sette opp "speil" som sender negativ opåvirking i retur til avsender, i dette tilfelle demonen, som vil bli forbanna på deg og eventuelt da videresende dette til deg.

Om du ikke har forstått dette før sø skal jeg fortelle det til deg: Jeg har egenerfaring med DEMONER, og 1 års studie er på langt nær godt nok.
Nå er sikkert alle her spent på dine egenopplevde historier om tøyling av demoner. Brukte du et godt rep? Var demonen slik som Balrogen i "Ringenes Herre"? Store horn? Brukte du et rødt klede, slik som i tyrefekting?
Viljen min, Athemen min og en bunt med urter. har tatt dette før.
Antall ord: 338
non omnis moriar

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Kimbara
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 01 Mar 2007 11:02
17
Kjønn (valgfri): satyriasis
Blitt takket: 11 ganger

Innlegg av Kimbara »

Xirque Z'dataan skrev: Viljen min, Athemen min og en bunt med urter. har tatt dette før.
Og hvordan så denne demonen ut? La meg tippe: man kan ikke se dem?
Antall ord: 32
When did ignorance become a point of view?
-Dilbert

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Xirque Z'dataan
Standard bruker
Standard bruker
18

Kimbara skrev:
Xirque Z'dataan skrev: Viljen min, Athemen min og en bunt med urter. har tatt dette før.
bessettelse..jo man kan se dem om man har evnen til det..
Antall ord: 46
non omnis moriar

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Kimbara
Standard bruker
Standard bruker
17

Innlegg av Kimbara »

Xirque Z'dataan skrev:
Kimbara skrev:
Da kan du kanskje beskrive dem?
Antall ord: 56
-Dilbert

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
snuppedilla
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 08 Jun 2005 10:40
19
Lokalisering: Ved en matbutikk, en skole og bygdehus
Blitt takket: 4 ganger

Innlegg av snuppedilla »

Okay.. nå er det rett før jeg blir helhjerta skeptiker...

hovmod står for fall og tiltro tilfaller minst de som er arrogante i sine påstander... Eh demonbehersker....

den eneste du behersker er deg selv i mer eller mindre grad.. alt er hva du gjør det til. Jeg savner noen ganger litt intelligens bak folk som skal prakke på oss sine åååårelange studier av demoner.. litt saklig informasjon. :mozilla_undecided:
Antall ord: 71
Vær snille mot dyrene

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Xirque Z'dataan
Standard bruker
Standard bruker
18

Kimbara skrev:
Xirque Z'dataan skrev:
Kimbara skrev:
Ikke ulik Avataren din.... :D

OK.. Tror du på Engler?
Engler er beskrevet som et skinnende lysvesen som lyser opp som solen. du kan svakt skimte en humanoid figur inne i lyset. men mere enn man ser så føler man deres varme og kjærlighet til alt liv.
Demomen er motstykket. Et svart vesen av antienergi omsluttet av en anti aura så fri for eneregi og lys at allt lyset blir absorbert inn i det. der inne skimtes det en mørk figur med hale (demoner har hale men ikke vinger). Mer enn du ser det så føler du dens kulde og surhet, og at den forsøker å tappe deg for energi.
Vanskelig å forklare, du må oppleve det for å forstå.

Du har både engler og demoner som er på oppdrag her på jorden som mennesker, legg merke til folk som har en tendens til a seriøst skifte farge på øynene allt etter humøret.
Ett eksempel: jeg har en Kompis, han er indianer og har derfor mørk brune øyne, untatt når han er forbannet; Da er de LYS BLÅ.
Antall ord: 242
non omnis moriar

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Kimbara
Standard bruker
Standard bruker
17

Innlegg av Kimbara »

Xirque Z'dataan skrev:
Kimbara skrev:
Xirque Z'dataan skrev:
Kimbara skrev:

OK.. Tror du på Engler?
Engler er beskrevet som et skinnende lysvesen som lyser opp som solen. du kan svakt skimte en humanoid figur inne i lyset. men mere enn man ser så føler man deres varme og kjærlighet til alt liv.
Demomen er motstykket. Et svart vesen av antienergi omsluttet av en anti aura så fri for eneregi og lys at allt lyset blir absorbert inn i det. der inne skimtes det en mørk figur med hale (demoner har hale men ikke vinger). Mer enn du ser det så føler du dens kulde og surhet, og at den forsøker å tappe deg for energi.

Du har både engler og demoner som er på oppdrag her på jorden som mennesker, legg merke til folk som har en tendens til a seriøst skifte farge på øynene allt etter humøret.
Ett eksempel: jeg har en Kompis, han er indianer og har derfor mørk brune øyne, untatt når han er forbannet; Da er de LYS BLÅ.
Jeg tror du er full av piss, enten du vet det selv eller ikke, unnskyld å si det.

Hvis denne demonen sluker alt lys, så er det også mulig for alle å se den. Det er rett og slett ikke mulig å sluke lys uten at det synes. Og da skal det også være mulig å ta bilde av den, så neste gang du påkaller en demon...ta bilde av den.

Så kan du gjerne prøve å forklare hvordan et vesen bestående av det du kaller for "antienergi" kan vandre på jorden uten å ødelegge alt. Du må gjerne også forsøke å forklare hvordan du vet at disse "demonene" består av såkalt antienergi, og samtidig hvordan du kan påstå at de har tatt bolig i mennesker.

Ta gjerne opp en videosnutt av kameraten din når han skifter øyenfarge med det samme du er i gang.
Antall ord: 393
-Dilbert

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Xirque Z'dataan
Standard bruker
Standard bruker
18

Kimbara skrev:
Xirque Z'dataan skrev:
Kimbara skrev:
Xirque Z'dataan skrev:
Kimbara skrev:

OK.. Tror du på Engler?

Jeg tror du er full av piss, enten du vet det selv eller ikke, unnskyld å si det.

Hvis denne demonen sluker alt lys, så er det også mulig for alle å se den. Det er rett og slett ikke mulig å sluke lys uten at det synes. Og da skal det også være mulig å ta bilde av den, så neste gang du påkaller en demon...ta bilde av den.

Så kan du gjerne prøve å forklare hvordan et vesen bestående av det du kaller for "antienergi" kan vandre på jorden uten å ødelegge alt. Du må gjerne også forsøke å forklare hvordan du vet at disse "demonene" består av såkalt antienergi, og samtidig hvordan du kan påstå at de har tatt bolig i mennesker.

Ta gjerne opp en videosnutt av kameraten din når han skifter øyenfarge med det samme du er i gang.
Ja jeg er full av piss, må på do nå hvert øyeblikk faktisk :badgrin:
full av kloak også, og snart er du det også, Jeg forutser at du i løpet av dagen vil måtte på toalettet for å tømme deg ;)
Jøss jeg har klarsyn også :o :D

Det er en grunn til at de er nattaktive. og så lenge de er i nærheten av mennesker så vil de kunne trekke energi fra dem for å overleve på.
Antall ord: 454
non omnis moriar

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Xirque Z'dataan
Standard bruker
Standard bruker
18

Kimbara skrev:
Xirque Z'dataan skrev:
Kimbara skrev:
Xirque Z'dataan skrev:
Kimbara skrev:

OK.. Tror du på Engler?

Antall ord: 377
non omnis moriar

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Xirque Z'dataan
Standard bruker
Standard bruker
18

Det ble stille :D :D :D
Antall ord: 3
non omnis moriar

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Kimbara
Standard bruker
Standard bruker
17

Innlegg av Kimbara »

Xirque Z'dataan skrev: Det er en grunn til at de er nattaktive. og så lenge de er i nærheten av mennesker så vil de kunne trekke energi fra dem for å overleve på.
Rimelig tynn unskyldning. Står du i stummende mørke og påkaller demoner du da?

Og hva med de andre punktene? Video? Bilder? Teorier angående hvordan og hvorfor de tar bolig i mennesker? "Antienergi"?
Antall ord: 70
-Dilbert

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Xirque Z'dataan
Standard bruker
Standard bruker
18

Kimbara skrev:
Xirque Z'dataan skrev: Det er en grunn til at de er nattaktive. og så lenge de er i nærheten av mennesker så vil de kunne trekke energi fra dem for å overleve på.
Rimelig tynn unskyldning. Står du i stummende mørke og påkaller demoner du da?

Og hva med de andre punktene? Video? Bilder? Teorier angående hvordan og hvorfor de tar bolig i mennesker? "Antienergi"?
De tar bolig i/blir født som mennesker for å oppfylle profetier.
Eksempler er Hitler, Bin Laden, Mullah Krekar, Napoleon, men også etter min mening en god del av rådgiverne i det Hvite Hus, krigshisserne der.

"Antienergi" er en beskrivelse av et vesen som dforbruker mere energi enn hva den produserer. I demonens tilfelle så forbruker den en vanvittig mengde energi på å få folk til å føle seg mindre, men den produserer ikke energi selv og suger derfor til seg all energi som kommer i nærheten av den, Som ett sort hull, dfu ser det ikke men du føler nærværet og du er fortapr om du kommer for nær det du ikke ser.

Du har enda ikke svart påspørsmålet mitt Tror du på engler?
Antall ord: 205
non omnis moriar

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
yatzi
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 18 Nov 2007 03:07
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: i skogen

Innlegg av yatzi »

Mort skrev:ok ja det er mye mer men jeg gidder ikke å skrive det XD og det står hvordan man bygger opp den psykiske helsa di

~Mort
hvor har du lest det om den psykisk helsa? det hadde vært fett og lese. :)
Antall ord: 44
yatzi

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Kimbara
Standard bruker
Standard bruker
17

Innlegg av Kimbara »

For noe sludder.

For det første er det dessverre umulig å fungere som et sort hull uten å bli sett. Suger noe til seg all energi rundt seg vil dette bety lys også, og da blir det sett, tro meg.
For det andre kan ikke energi skapes, bare omdannes, så om dette vesenet suger til seg mer energi enn den "produserer" snakker vi om noe som er evig voksende i omfang.
For det tredje virker det ikke som du vet hva energi faktisk er. Du snakker altfor generelt til å gi noe mening.
For det fjerde tror du demoner har tatt bolig i disse menneskene fordi dette er mennesker som er populære å hate. Hvilke tegn er det du ser på at dette er demoner? At de deltar i kriger? Skjerp deg.
For det femte: Hvilke profetier?
For det sjette så tror jeg ikke på engler nei.
Antall ord: 145
-Dilbert

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Xirque Z'dataan
Standard bruker
Standard bruker
18

Kimbara skrev:For noe sludder.

For det første er det dessverre umulig å fungere som et sort hull uten å bli sett. Suger noe til seg all energi rundt seg vil dette bety lys også, og da blir det sett, tro meg.
For det andre kan ikke energi skapes, bare omdannes, så om dette vesenet suger til seg mer energi enn den "produserer" snakker vi om noe som er evig voksende i omfang.
For det tredje virker det ikke som du vet hva energi faktisk er. Du snakker altfor generelt til å gi noe mening.
For det fjerde tror du demoner har tatt bolig i disse menneskene fordi dette er mennesker som er populære å hate. Hvilke tegn er det du ser på at dette er demoner? At de deltar i kriger? Skjerp deg.
For det femte: Hvilke profetier?
For det sjette så tror jeg ikke på engler nei.
Har du evnen toil å se lys bli absorbert av mørket i mørket?
Du ser ikke ett sort hull, du registrerer abrorbering av allt rundt det.
Mennesker har en Aura Ett energifelt som virker som en beskyttelse (slm du heller ikke har evnen til å se),og som utstråler varme, en demon vil ikke ha ett sligt felt, men et felt som tiltrekker seg andres energi.
Den energien det er snakk om er Phrana/Qi eller rett og slett livsenergi om du vil.

Energi er negative og positive utladninger atomene i mellom. kan seès av sensitive som sort/hvit/rosa prikker i luften, akkurat som om du skulle se på TV utenfor frekvens.
Dette er den samme energien som Healere benytter seg av i behandlingene sine, Er det noe jeg vet hva er så er det dette siden det er fagfeltet mitt. Er det noe jeg har vert plaget med hele oppveksten min så er det dette, siden det virker forstyrrende på det meste, utøylet energi og stråling.

Mens vi er inne på Stråling så: I kjerne kraft så tlifører du energi foe å få mer energi tilbake ved å splitte eller å smelte sammen atomkjærner, Skaper ny energi, skjer på solen hele tiden.
Siden du i utgangspunktet ikke tror på engler; helt sikkert pga samme grunn; HOLD DEG LANGT UNNA.

Det er Snakk om motsatsen til Engler, som er alment kjent i flerereligioner ikke bare i kristen tro.
Antall ord: 390
non omnis moriar

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links