Jeg hadde nettop en lucid drøm (mindre enn 2 timer siden), er ei god stund siden sist nå faktisk, pleide å ha masse lucide drømmer for 1 år tilbake, og så ble det plutselig mye mindre.
Jeg tok noen av de kjente testene under lucid drømming, som er å lese bokstaver, og se ordene stokke seg om og bli noe helt annet for hver gang du snur deg bort og se igjen, hehe.. det er litt morsomt. Og se på ei klokke, hadde ei på armen i drømmen nå, og den spant ganske bra i alle retninger.
Går ikke noe mer inn på detaljer i drømmen, var ikke på noen kjente plasser, fløy litt rundt og kikket, var mest utendørs men kom også innom en butikk/senter som plutselig dukka opp midt blant vanlige bebodde hus, hvor jeg hadde ei designer hår-klemme med meg inn, som viste seg å være en av de eldre modellene av hår-klemmene dama som dreiv hadde designet, hun stoppet meg først fordi hun trodde at jeg stjal den nyeste (når jeg var på vei ut fra butikken), men unnskylte seg veldig da hun så at jeg hadde en eldre, med et par riper i.. snodig drøm.
Som det også ble sagt tidligere, du kan ikke dø fysisk, fordi om du dør i den lucide drømmen.. lær deg å beherske de lucide drømmene enda mer, så tar du fort en matrix-move idet de skyter med avsagd hagle, eller du skulle falle utfor et stup, ja du flyr såklart.
Drømmer, NDO & ut av kroppen ⇒ Kan man dø av og lucid drømme?
Moderatorer: Asbjørn, mod drømmer
-
- Nybegynner
- Startet: 24 Apr 2007 16:24
- 17
-
- Standard bruker
- Startet: 10 Nov 2006 12:34
- 18
- Kjønn (valgfri): Andrgyn
- Lokalisering: Hades
- Blitt takket: 1 gang
Det stemmer ikke helt. Om du har opplevd flere liv så husker U.bevistheten dun hvordan det var/føltes å dø.CoLLecToR skrev:Tenk logisk.
Hjernen "vet" ikke hvordan det er å være død, derfor kan den ikke bare "stille seg inn" slik. Lucid dreaming er fortsatt bare drømmer, og ingenting å være redd for!
Antall ord: 57
non omnis moriar
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 12 Jan 2005 09:49
- 19
- Blitt takket: 6 ganger
Lucid dream, bevisst drømming på norsk, er å vite at en drømmer. Det er overhodet ikke farlig. Man sover og drømmer, men er klar over at man drømmer.
Antall ord: 31
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |