Hei alle sammen :mozilla_smile: jeg er ny her på forumet.Har interessert meg for dette siden jeg var en neve stor.
Jeg er ei dame på 34 år,og har 4 døtre.
Saken er den at nå er ungene så redde at de ikke vil legge seg om kveldene.
Det er særlig på 8 åringen sitt rom alt oppstår.Smell og dunk,ting ramler i gulvet osv...
Eldste jenta lå på dette rommet i 3 mnd og da klarte hun ikke mer.Hun sa at noen pustet henne i ørene og det var som om noe la seg på dyna.Hun sa det føltes som en katt som hoppet opp i senga.Hun kom hylende inn til meg den kvelden.
Har kontaktet åndenes makt,men de trengte ikke flere saker nå,men ville gjerne arkivere historien min til evt senere bruk.
Vi hører stadig folk som kommer opp trappa,men ingen der.Ting har forsvunnet og dukket opp andre plasser,mens noen tinger kommer ikke tilrette.
Dette er ufattelig slitsomt å leve med.Må forklare ungene hver bidige dag at : det var bare naboen som laga lyden,det er bare en strømfeil,det er bare vinden osv osv....
jeg har så utrolig lyst å få en klarsynt hit å få sjekket huset.Dette går på helsa løs for oss alle.Tilogmed bikkja reagerer.Han har reist bust og knurret til en tom lenestol flere ganger,og alltid samme stolen.
Jeg har kjent noe ta forsiktig på meg,og har snudd meg hellig overbevist at det var en av ungene,men nei.Jeg blir kvalm og ufattelig redd av dette.Føler alltid at noen står å glor på meg.Bare pusten i øret som mangler.En gang sto jeg i kjøkkenvifta og tok meg en røyk.Da kom røykpakken flygende ut fra hylla,sneia topplokket mitt og landa 2 m borte.Dette var 5 år siden,og det skjer stadig noe.Men det er også rolige perioder.Kan noen hjelpe meg å finne mailadressen til en klarsynt?
Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ kontakt med klarsynte?hvordan?
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
-
- Nybegynner
- Startet: 19 Nov 2007 21:22
- 17
Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.
I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
-
- Standard bruker
- Startet: 19 Sep 2005 15:25
- 19
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Lørenskog
http://www.tonenilsen.no/
http://resonant.info/lilli/
www.utdrivelse.no
tone nilsen, lilli bendriss, olav moldestad er hvertfall noen "kjente" mediumer
http://resonant.info/lilli/