Klarsyn, Spådom & Åndelige sanser ⇒ Info om Demoner, spiritisme osv!
Moderatorer: Asbjørn, mod klarsyn, mod hjem
-
- Nybegynner
- Startet: 16 Nov 2007 15:52
- 17
ok nå skal jeg svare på 2 ting:
grunner til å påkalle en demon:
1. sur på noen å vill gjøre noe pukk
2. hvene deg etc.
spirituel satanisme: mange har hørt at satanisme går ut på å gjøre rituale med mennesker/dyr eller noe sånt til ofre DETTE ER NOE KØDD!
det jeg mener med spirituel satanisme er at det blir fokusert på en sprirtuel måtte, ok sprirtuelle ting gåt utt på healing etc. og dette er i hovedsak riktig! demoner kan mer en å bare gjøre drit arbeid! kan finne en liste over demoner om noen trenger...
~Mort
2. hvene deg etc.
spirituel satanisme: mange har hørt at satanisme går ut på å gjøre rituale med mennesker/dyr eller noe sånt til ofre DETTE ER NOE KØDD!
det jeg mener med spirituel satanisme er at det blir fokusert på en sprirtuel måtte, ok sprirtuelle ting gåt utt på healing etc. og dette er i hovedsak riktig! demoner kan mer en å bare gjøre drit arbeid! kan finne en liste over demoner om noen trenger...
~Mort
Antall ord: 106
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.
I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
-
- Nybegynner
- 17
kan du noen enkle ritualer får å påkalle en demon? har lett emn de er i egentlig veldig vanskelige
~Mort
~Mort
Antall ord: 21
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 01 Mar 2007 11:02
- 17
- Kjønn (valgfri): satyriasis
- Blitt takket: 11 ganger
Re: Info om Demoner, spiritisme osv!
Når man er mer enn én person "funker" det bedre fordi man da oppildner hverandre.Spiritist skrev: 2. Hvorfor må man være mer enn 4 personer? Jeg bruker ofte ouija-brettet alene, aldri vært noe problem. Gjelder bare å forberede seg ordentlig, og gjøre ting på de rette måtene..
Eneste skaden jeg kan se for meg som følge av lek med Ouijabrett må være hvis glasset knuser ved et uhell og lager kutt i fingrene når man skal plukke opp skårene.Spiritist skrev:3. Ulykker som følge av å ha brukt et ouija-brett er vel for det meste vandrehistorier, ikke ta det for seriøst. Ouija brettet et er verktøy, og må brukes riktig. Du kan kutte av deg fingre om du bruker en sag feil, alle verktøy må brukes riktig.
Så vidt det er meg bekjent er den satanismen folk tyr til i dag ikke beslektet med ondskap. Den bygger på en selvsentrert tenkemåte, og en øye for øye, tann for tann-logikk. Det er altså rett og slett et idealistisk syn som på mange måter likner mer på kommunismen enn på noe spirituelt.Spiritist skrev:4. Demoner = Spirituell Satanisme? Hva mener du med det? Jeg personlig vil ikke si at spiritisme og satanisme har noe å gjøre med hverandre.. Spiritisme går inn på det gode, å hjelpe andre (healing m.m) Innen Spiritisme unngår man personlig vinning, og lever opp til at alt du gjør, kommer 3 ganger tilbake. Kan gjerne spørre meg om du lurer på Spiritisme og hva det er, så skal jeg forklare. Satanisme er vel egentlig det stikk motsatte, Satanister prøver etter beste evne å skade andre, og tilkalle seg onde ånder og energier. (Demoner som du kaller det)
Det bildet du ser ut til å ha av satanister, er den som har kommet fram gjennom media. "Ekte" satanister anser seg ikke som onde eller hevngjerrige mennesker.
Antall ord: 328
When did ignorance become a point of view?
-Dilbert
-Dilbert
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 17
Og da må jeg spørre deg; TROR du virkelig på dette? Tror du at ved å utføre et "magisk" spirituelt triks, kan påkalle en sint demon du kan bruke som din tjener?Mort skrev:ok nå skal jeg svare på 2 ting:
2. hvene deg etc.
~Mort
Antall ord: 142
-Dilbert
-Dilbert
Hide post links |
Jeg tror demoner ikke rett å slett er onde,men du burde ha en god grunn til å påkalle en.
Det finns sikkert mange demoner både størrelse og hva skal jeg kalle det rank(farlighets nivå/erfaring for å påkalle)
Demoner vil sikkert ha noe igjengjeld for grunnen du påkalte den.
Jeg tror også på at du ikke bude si ditt eget navn til demonen.
Det finns sikkert mange demoner både størrelse og hva skal jeg kalle det rank(farlighets nivå/erfaring for å påkalle)
Antall ord: 67
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 17
Jeg tror også at ungdom i dag lar seg påvirke for mye av dataspill.tekken360 skrev:Jeg tror demoner ikke rett å slett er onde,men du burde ha en god grunn til å påkalle en.
Antall ord: 84
-Dilbert
-Dilbert
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 29 Sep 2006 00:01
- 18
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Tranby
- Har takket: 8 ganger
- Blitt takket: 38 ganger
hva skal du med sånt, du som advarer andre med å påkalle dem? er det bare du som har lov til å tulle med sånt eller?Mort skrev:kan du noen enkle ritualer får å påkalle en demon? har lett emn de er i egentlig veldig vanskelige
~Mort
en ting jeg synes er skikkelig trist er at det virker som om du ønsker å tilkalle en demon selv, altså hevne deg på noen (for det var visst den eneste grunnen til å påkalle en demon, i dine øyne). men samtidig er du redd fordi du mener at en demon kan drepe en på en, to, tre. altså du ønsker å sende en demon på en du ikke liker, en demon som kan drepe... mhm.. trist er det at et menneske kan tenke så mørke tanker..
Antall ord: 136
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 17
ok jeg komm bare vomm bed et eksempel! grunnen jeg vill påkalle en demon er fordi MANGE tror t de ikke fins, så får å påvide dette en gang får alle har jeg tenk til dette -.-'
og ja noen tenkker på dataspill... grader på demoner.. ikke akkurat men forskjellige demoner med ulike krefter er snat.
~Mort
og ja noen tenkker på dataspill... grader på demoner.. ikke akkurat men forskjellige demoner med ulike krefter er snat.
~Mort
Antall ord: 59
Hide post links |
Guardian Demons: http://www.angelfire.com/empire/serpent ... rdian.html
Had vært litt kult å prøv å finn sin Guardian demon men har ikke Ouija Board.
Had vært litt kult å prøv å finn sin Guardian demon men har ikke Ouija Board.
Antall ord: 26
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 29 Sep 2006 00:01
- 18
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Tranby
- Har takket: 8 ganger
- Blitt takket: 38 ganger
men du har selv sagt (lengre oppe i denne tråden) at man ikke kan ta bilder av demoner ei heller filme dem. så hvordan skal du kunne klare å bevise en demons eksistens? og når de i tilegg kommuniserer ved telepati..!? blir nok vanskelig detta..Mort skrev:ok jeg komm bare vomm bed et eksempel! grunnen jeg vill påkalle en demon er fordi MANGE tror t de ikke fins, så får å påvide dette en gang får alle har jeg tenk til dette -.-'
~Mort
Antall ord: 107
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 10 Nov 2006 12:34
- 18
- Kjønn (valgfri): Andrgyn
- Lokalisering: Hades
- Blitt takket: 1 gang
Ikke drit deg ut: Vær så snill å selg sjelen din om du tror at det er nødvendig, bli slaven til eneller annen kingsize demon, Asmodeus gir deg ikke tjenester bare forde at du har lovet ham sjelen din uten å kreve mere enn du vil være villig til å gi.Mort skrev:det er sia jeg snakka om men gå fra home mye mer å finne MEN: noe info om dette!
1. dette er spirituel satanisme. det vill si du må gi sjelen din til satan! du er ingen satanist selv om du gjør dette!
2. har STOR respekt for dette. folk synes dette er gøy og ikke bryr seg en DRIT om dette peller seg langt fra sia og demoner!
bare snd medlinger!
~Mort
Selger du sjelen din så er du enslave for evig og alltid, du blir ikke hersker i underverdenen av den grunn, det er allerede 3 av dem der (Hades, Lucifer og Asmodeus)
og ingen av dem er villig til ¨å gi fra seg makt til utenforstående.
Tro meg på ordet, lere åv de på forumet kan fortelle deg hvorfor jeg vet dette, blant annet livingdeaddoll, ludo, hecate ++
Vet ikke hvor mye du husker fra bibelhistorien din?
Kong Salomo påkalte Demonkongen Asmodeus for å bygge tempelet (Salomos Tempel, Det med paktkisten) i Jerusalem. Hvor sansynlig er det at Guds tjener skulle selge sjelen sin til sin guds motstander?
Ergo så er det oppspinn at man MÅ gjøre det, men om du insisterer, så vær så god.
Antall ord: 254
non omnis moriar
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 17
Jeg kan ikke si det er en hverken god eller dårlig avtale, å selge sjela si til "hva dere nå liker å kalle ham". Man "selger" sjelen sin til noe som ikke eksisterer, mot å dra "nytte av" tjenester som ikke finnes. Sikkert veldig artig å holde på med, men må da bli kjedelig i lengden?Xirque Z'dataan skrev:Ikke drit deg ut: Vær så snill å selg sjelen din om du tror at det er nødvendig, bli slaven til eneller annen kingsize demon, Asmodeus gir deg ikke tjenester bare forde at du har lovet ham sjelen din uten å kreve mere enn du vil være villig til å gi.Mort skrev:det er sia jeg snakka om men gå fra home mye mer å finne MEN: noe info om dette!
1. dette er spirituel satanisme. det vill si du må gi sjelen din til satan! du er ingen satanist selv om du gjør dette!
2. har STOR respekt for dette. folk synes dette er gøy og ikke bryr seg en DRIT om dette peller seg langt fra sia og demoner!
bare snd medlinger!
~Mort
Selger du sjelen din så er du enslave for evig og alltid, du blir ikke hersker i underverdenen av den grunn, det er allerede 3 av dem der (Hades, Lucifer og Asmodeus)
og ingen av dem er villig til ¨å gi fra seg makt til utenforstående.
Tro meg på ordet, lere åv de på forumet kan fortelle deg hvorfor jeg vet dette, blant annet livingdeaddoll, ludo, hecate ++
Vet ikke hvor mye du husker fra bibelhistorien din?
Kong Salomo påkalte Demonkongen Asmodeus for å bygge tempelet (Salomos Tempel, Det med paktkisten) i Jerusalem. Hvor sansynlig er det at Guds tjener skulle selge sjelen sin til sin guds motstander?
Ergo så er det oppspinn at man MÅ gjøre det, men om du insisterer, så vær så god.
Antall ord: 311
-Dilbert
-Dilbert
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 18
Her er det jeg som må advare deg: Svart magi, jeg som ikke liker ordlyden en gang;Mort skrev:ok nå skal jeg svare på 2 ting:
2. hvene deg etc.
~Mort
Magi gjort i egen vinning slår ALLTID TLIBAKE MED 10 GANGER DEN KRAFTYEN SOM DU KASTER UT. Dette gjelder også om du bruker demoner.
Skal du få en demon til å gjøre dritt mot noen så må du Først påkalle den, binde den, og så beordre den. Du sa det selv; dette kan man dø av.
Ingen demon ville finne på å tjene ett dødelig menneske frivillig, og før eller senere så ville denne demonen hevne seg på deg. I tillegg så er enkelte "offer" i stand til å sette opp "speil" som sender negativ opåvirking i retur til avsender, i dette tilfelle demonen, som vil bli forbanna på deg og eventuelt da videresende dette til deg.
Om du ikke har forstått dette før sø skal jeg fortelle det til deg: Jeg har egenerfaring med DEMONER, og 1 års studie er på langt nær godt nok.
Antall ord: 278
non omnis moriar
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 17
Nå er sikkert alle her spent på dine egenopplevde historier om tøyling av demoner. Brukte du et godt rep? Var demonen slik som Balrogen i "Ringenes Herre"? Store horn? Brukte du et rødt klede, slik som i tyrefekting?Xirque Z'dataan skrev:Her er det jeg som må advare deg: Svart magi, jeg som ikke liker ordlyden en gang;Mort skrev:ok nå skal jeg svare på 2 ting:
2. hvene deg etc.
~Mort
Magi gjort i egen vinning slår ALLTID TLIBAKE MED 10 GANGER DEN KRAFTYEN SOM DU KASTER UT. Dette gjelder også om du bruker demoner.
Skal du få en demon til å gjøre dritt mot noen så må du Først påkalle den, binde den, og så beordre den. Du sa det selv; dette kan man dø av.
Ingen demon ville finne på å tjene ett dødelig menneske frivillig, og før eller senere så ville denne demonen hevne seg på deg. I tillegg så er enkelte "offer" i stand til å sette opp "speil" som sender negativ opåvirking i retur til avsender, i dette tilfelle demonen, som vil bli forbanna på deg og eventuelt da videresende dette til deg.
Om du ikke har forstått dette før sø skal jeg fortelle det til deg: Jeg har egenerfaring med DEMONER, og 1 års studie er på langt nær godt nok.
Antall ord: 322
-Dilbert
-Dilbert
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 18
Det er ikke vanskeligere å påkalle demoner enn det er å påkalle guder og andre åndsvesen.Mort skrev:kan du noen enkle ritualer får å påkalle en demon? har lett emn de er i egentlig veldig vanskelige
~Mort
Hadde du vert moden så hadde du ikke trengt ritualer, de er der bare for å hjelpe med å fokusere på oppgaven.
Antall ord: 59
non omnis moriar
Hide post links |