Hjemsøkt, Gjenferd & Ånderhva var det som bråket sånn ?

Ånder og spøkelser, hjemsøkte steder, åndelig aktivitet generelt. Husk kun omtale av steder hvor det er tillatt for almennheten !

Moderatorer: Asbjørn, mod hjem

Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.

Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
vampira2002
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 18 Nov 2007 10:54
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: hemmelig hemmelig tihi

hva var det som bråket sånn ?

Innlegg av vampira2002 »

jeg var hjemme hos min kjæreste mens hun var på jobb.. og ble ganske vetta skremt når jeg begynte å høre noen gå frem og til bake frem og tilbake på loftet hennes.. Jeg hadde noen dager tidligere hørt hvordan lyd det blir der oppe når noen går der fordi hun og hennes far var oppe på loftet for å flytte noen ting.. Først tenkte jeg at det hadde kommet noen for å ta med seg saker derfra men nei. Hunden lå i gangen og der er det glass i døra slik at man ser når noen går opp trappen te loftet.. Ingen reaksjon fra hunden.. Hørte skritt der oppe i en hel time.. greit nok at det blåste rundt veggene men ikke så mye at det kommer skritt lyd fra loftet i en hel time.. jeg satt å undret og undret og undret over denne hendelsen og gjentok lyden om og om igjen i hodet.. Og kom frem te samme konklusjon noen eller noe må ha vært der oppe..fakta er den at siden første gangen jeg var hos henne har jeg vært nervøs for den trappen og loftet.. får helt fæle følelser derfra.. greier ikke å stå ved trappen alene.. Lurer fælt på hva det er .. Men finner det vel aldri ut..
Antall ord: 229
(b)Vampira2002(/b)

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
MonkeyDKrissy
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
Startet: 25 Apr 2007 16:49
17

Innlegg av MonkeyDKrissy »

Merkelig, Det kan hende at siden faren hennes hadde vært oppe der dagen før for å flytte noen ting så, kanskje ånden eller hva dette nå er var knyttet til den gjenstanden?
Antall ord: 33
Skyggen er som en gåte full av mysterier.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
skeptikeren
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 17 Jul 2006 10:30
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Vestfold
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av skeptikeren »

Kan hende det bare var rotter :mozilla_wink:
Antall ord: 8
"For those who don't believe, no amount of evidence is enough. And for those who do believe, no evidence is necessary."

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Kimbara
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 01 Mar 2007 11:02
17
Kjønn (valgfri): satyriasis
Blitt takket: 11 ganger

Innlegg av Kimbara »

MonkeyDKrissy skrev:Merkelig, Det kan hende at siden faren hennes hadde vært oppe der dagen før for å flytte noen ting så, kanskje ånden eller hva dette nå er var knyttet til den gjenstanden?
Da må han ha hatt ekstremt dårlig ånde (sorry, kunne ikke dy meg).
Antall ord: 49
When did ignorance become a point of view?
-Dilbert

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links