Hjemsøkt, Gjenferd & ÅnderNes Kirkeruiner

Ånder og spøkelser, hjemsøkte steder, åndelig aktivitet generelt. Husk kun omtale av steder hvor det er tillatt for almennheten !

Moderatorer: Asbjørn, mod hjem

Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.

Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
vampira2002
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 18 Nov 2007 10:54
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: hemmelig hemmelig tihi

Nes Kirkeruiner

Innlegg av vampira2002 »

Jeg kan fortelle om ett sted her.. Nes Kirkeruiner har en eller to historier.. Er veldig veldig forvirra over hva han karen her er noen sier prest andre sier vaktmester.. Men er visst en som går igjenn der .. Og jeg kan si .. at jeg går ikke dit av en stor grunn.. Jeg kjenner energi forandringer og slikt ganske sterkt.. Og når man holder seg utenfor nes kirkeruiner så er det lett å puste og utrolig pent å se på alt rundt seg.. Men med en gang man går innenfor porten ihvertfall for meg så får jeg en følelse av at jeg trår på en jord som jeg skal holde meg unna jeg forstyrrer jeg hører ikke til der den typen følelse at man ikke er velkommen og som om noen står på brystkassa mi og hindrer meg i å ta en ordentlig pust.
Min storesøster har følt det samme som meg men resten av min familie bare fniser av meg. Jeg har hatt slike opplevelser før i mitt liv og jeg har hatt andre opplevelser av lyder og annet som er uforklarlige. Den andre historien har jeg bare blitt fortalt av noen andre og vet ikke om den er sann.. Men var noen karer som kjørte opp te kirkeruinene om kvelden og fikk sjokk da de så ei jente løp ut forran bilen deres og det var forsent å bremse så det bumpet i bilen.. Da de gikk ut for å se hva som skjedde var det absolut ingen der.. Og historien om ei jente som ble kjørt over av hest og vogn der fikk man også servert i samme slengen.. Så hvem vet kanskje Nes Kirkeruiner er hjemsøkt.. har jo tross alt vært kirkegård der i mange mange år.. og gravene ble jo også ved ett tidspunkt forstyrret av ett jord ras om jeg husker korrekt.. men men .. hvem vet ingen som har prøvd å finne ut om noe er der heller tror jeg.. men sku ønske de kunne bekrefte eller avkrefte mine følelser rundt stedet..
Antall ord: 352
(b)Vampira2002(/b)

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.

I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.

Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
Bruker avatar
dr. munk
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 31 Okt 2007 22:11
17
Lokalisering: lier.

Innlegg av dr. munk »

what els is new?? alle vet da at det er "aktivitet" på nes kirkeruiner.. er flere som går dit for å leke tapre adrenalinjunkier.. Finckenhagen er han som går igjen.
nes kirkeruiner er vel et av de mest kjente hjemsøkte steder i norge.
Antall ord: 45
at nigth he comes..at night he talks to me.. at night.. he show me his face..

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.

Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Konto avsluttet

Innlegg av Konto avsluttet »

Norges fredeligste kirkegård spørr du meg!
Spennende å se hvor langt de har kommet på restaureringen hver gang jeg er der.
Antall ord: 22

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Bruker avatar
murmel
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 20 Nov 2006 15:31
18
Lokalisering: moss

Innlegg av murmel »

Må dra dit og sjekke en gang! :mozilla_surprised:
Antall ord: 9
Bilde

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

vampira2002
Nybegynner
Nybegynner
17

Innlegg av vampira2002 »

vel la meg si det sånn fredelig for noen men ikke for alle.. kjenner mange som går dit uten å ha problemer men kjenner oxo ex antal folk som ikke takkler å gå dit.. av samme grunner ..
det er nok en del der tror jeg.. om jeg tar feil eller har rett sku gjerne fått bevis eller motbevis.. har enda ikke hørt om noe ordentlige bevis.. så gjentstår å se om det noen gang kommer..
Antall ord: 77
(b)Vampira2002(/b)

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Bruker avatar
Amfelia
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 15 Feb 2007 17:18
17
Lokalisering: Oppe på loftet...
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av Amfelia »

Nes kirkeruiner er et sted jeg elsker å dra til, tar med meg et telys og setter meg på en benk inne i ruinene og mediterer, herlig!! Er der ca. en gang pr uke, nydelig sted, men litt kaldt på natta der nå da, så turene dit blir ikke så mange og lange nå.
Antall ord: 53
Bilde

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

vampira2002
Nybegynner
Nybegynner
17

Innlegg av vampira2002 »

vel jeg kunne aldri i verden sitti der å meditert .. da hadde jeg nok fått ett mer uhyggelig møte med det som plager meg der borte..
det er en veldig tung atmosfære der rett og slett.. nydelig sted men takkler rett og slett ikke..
vet ikke om han der som de sier går igjen der rett og slett bare plukker ut hvem som er velkommen og hvem som ikke er det hehehe .. hvem vet..
men er ikke bare han tror jeg som lager den tunge atmosfæren.. har fått en teori over hva jeg føler.. at den tunge atmosfæren er rett og slett sorg og sinne som henger igjen i luften der .. men men .. vet da F jeg altså !!
Antall ord: 125
(b)Vampira2002(/b)

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Bruker avatar
Amfelia
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 15 Feb 2007 17:18
17
Lokalisering: Oppe på loftet...
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av Amfelia »

vampira2002 skrev:vel jeg kunne aldri i verden sitti der å meditert .. da hadde jeg nok fått ett mer uhyggelig møte med det som plager meg der borte..
det er en veldig tung atmosfære der rett og slett.. nydelig sted men takkler rett og slett ikke..
vet ikke om han der som de sier går igjen der rett og slett bare plukker ut hvem som er velkommen og hvem som ikke er det hehehe .. hvem vet..
men er ikke bare han tror jeg som lager den tunge atmosfæren.. har fått en teori over hva jeg føler.. at den tunge atmosfæren er rett og slett sorg og sinne som henger igjen i luften der .. men men .. vet da F jeg altså !!
Du får ta deg en tur dit med meg, jeg har hatt kun to ganger hvor jeg har hatt litt uvanlige opplevelser, og hvorfor tror du at du hadde fått et uhyggelig møte dersom du hadde meditert der :D ??
Nei, ta kontakt med meg, så drar vi sammen, og dersom du mediterer tror jeg du får stort utbytte av det :mozilla_wink:
Antall ord: 192
Bilde

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

vampira2002
Nybegynner
Nybegynner
17

hehe

Innlegg av vampira2002 »

ikke pga mediteringen .. men å være inne på kirkegård området.. greier ikke det akkuratt som om noen bare dytter meg ut.. den følelsen jeg får av å ikke sku være der..
Antall ord: 35
(b)Vampira2002(/b)

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Knebert
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 02 Des 2007 19:21
16

Innlegg av Knebert »

Noen venner av meg var der for en del år siden, to gutter og en jente, de gikk og vandret rundt, så plutselig ble de av en eller annen grunn grepet av panikk og løp tilbake til bilen, da de startet bilen gikk radioen i bilen amokk, tallsifrene som viser radiofrekvensen gikk løpsk, og etter en stund stoppet de på tallene 666, etter noen sekunder slo radioen seg av, de turde ikke slå på radioen hele veien tilbake til Kongsvinger.... Denne historien tror jeg faktisk på, siden han som fortalte meg den ikke er typen til å tulle med slikt, han andre som var med som jeg også kjenner har aldrig nevnt denne historien for meg......
Antall ord: 117

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links