Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ 2 små spørsmål......
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
-
- Nybegynner
- Startet: 16 Nov 2007 19:43
- 17
2 små spørsmål......
Hei
Kan dyr for eks: katter gå igjen??
Å kan spøkelser og sånne ting gå igjen på dagen?
PS: Er ny hær.....
Antall ord: 24
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 03 Okt 2007 09:36
- 17
Ja og ja:mozilla_smile:
Antall ord: 5
Ikke be om ett enkelt liv, -Be om å bli et sterkt menneske*..**..*.*★
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 17
Takk 2 enkle svar :mozilla_wink:Ros@ skrev:Ja og ja:mozilla_smile:
Antall ord: 13
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 12 Jan 2005 09:49
- 19
- Blitt takket: 6 ganger
Nei, og nei.
Slkt vet man ikke, men det mest nærliggende er å tro at de ikke kan gå igjen, hverken katter eller noen andre.
Slkt vet man ikke, men det mest nærliggende er å tro at de ikke kan gå igjen, hverken katter eller noen andre.
Antall ord: 25
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 03 Jun 2006 10:47
- 18
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Neverland
Hvis man ikke vet, da kan du jo ikke avkrefte det...BA. skrev:Nei, og nei.
Antall ord: 38
I forgot to remember to forget
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 19
Vel så mye som andre kan bekrefte det, kan jeg avkrefte det.Agaton skrev:Hvis man ikke vet, da kan du jo ikke avkrefte det...BA. skrev:Nei, og nei.
Alt vi har av forskning viser ingen tegn på at hverken katter eller andre kan gå igjen, og vi kan dermed gi en ganske sikker avkreftelse på dette. En bekreftelse kan bare gis på grunnlag av ens egne tro, og har ikke støtte i noen seriøs forskning.
Antall ord: 101
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 03 Jun 2006 10:47
- 18
- Lokalisering: Neverland
Det ble bare bekreftet at de kan gå igjen.. Selv om det er håpløst å bevise eller motbevise dette så blir det litt feil å nekte for at de kan gå igjen. Vi har jo historier om dette fra mange tusen år tilbake, så det må jo være noe i det..BA. skrev:Vel så mye som andre kan bekrefte det, kan jeg avkrefte det.Agaton skrev:Hvis man ikke vet, da kan du jo ikke avkrefte det...BA. skrev:Nei, og nei.
Alt vi har av forskning viser ingen tegn på at hverken katter eller andre kan gå igjen, og vi kan dermed gi en ganske sikker avkreftelse på dette. En bekreftelse kan bare gis på grunnlag av ens egne tro, og har ikke støtte i noen seriøs forskning.
Antall ord: 155
I forgot to remember to forget
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 19
Det er utrolig lite sannsynlig at de kan gå igjen, derfor er en benektelse adskillig mer korrekt enn en bekreftelse. Likevel valgte jeg i motsetning til andre å ta med at vi ikke vet dette med sikkerhet.Agaton skrev:Det ble bare bekreftet at de kan gå igjen.. Selv om det er håpløst å bevise eller motbevise dette så blir det litt feil å nekte for at de kan gå igjen. Vi har jo historier om dette fra mange tusen år tilbake, så det må jo være noe i det..BA. skrev:Vel så mye som andre kan bekrefte det, kan jeg avkrefte det.Agaton skrev:Hvis man ikke vet, da kan du jo ikke avkrefte det...BA. skrev:Nei, og nei.
Antall ord: 193
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 22 Nov 2004 18:21
- 20
- Lokalisering: Voss
Jeg tror ihvertfall at dyr kan gå igjen.
Og de venter på oss på den andre siden.
Jeg har mistet flere katter, men jeg tror jo ikke at de er her hele tiden, men at de kommer "på besøk" av og til..
Og de venter på oss på den andre siden.
Jeg har mistet flere katter, men jeg tror jo ikke at de er her hele tiden, men at de kommer "på besøk" av og til..
Antall ord: 43
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 17
Da vet vi detBA. skrev:Det er utrolig lite sannsynlig at de kan gå igjen, derfor er en benektelse adskillig mer korrekt enn en bekreftelse. Likevel valgte jeg i motsetning til andre å ta med at vi ikke vet dette med sikkerhet.Agaton skrev:Det ble bare bekreftet at de kan gå igjen.. Selv om det er håpløst å bevise eller motbevise dette så blir det litt feil å nekte for at de kan gå igjen. Vi har jo historier om dette fra mange tusen år tilbake, så det må jo være noe i det..BA. skrev:Vel så mye som andre kan bekrefte det, kan jeg avkrefte det.Agaton skrev:Hvis man ikke vet, da kan du jo ikke avkrefte det...BA. skrev:Nei, og nei.
Antall ord: 199
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 18 Nov 2006 22:22
- 18
- Lokalisering: i mitt lille rike
Re: 2 små spørsmål......
Jepp og JahZiza skrev:Hei
Antall ord: 29
*****Love*****
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 03 Jul 2005 13:11
- 19
- Blitt takket: 1 gang
Ettersom vi hverken kan avkrefte eller bekrefte det må vel sjansene sies å være 50/50?
Mvh Dan
Mvh Dan
Antall ord: 18
Google er din venn
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 18 Nov 2006 22:22
- 18
- Lokalisering: i mitt lille rike
ja du har rett i detDan skrev:Ettersom vi hverken kan avkrefte eller bekrefte det må vel sjansene sies å være 50/50?
Mvh Dan
Antall ord: 26
*****Love*****
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 19
Nei, det er overhodet ikke rett.PearlDrop89 skrev:ja du har rett i detDan skrev:Ettersom vi hverken kan avkrefte eller bekrefte det må vel sjansene sies å være 50/50?
Mvh Dan
Vil 24 være det første tallet som trekkes ut på neste ukes lottotrekning?
Siden vi ikke kan hverken bekrefte eller avkrefte det, skulle sjansen være 50/50 etter den måten å regne sannsynlighet på.
Alminnelig fornuft tilsier jo at det ikke stemmer. Sannsynligheten for at det første tallet er 24 er 1/34.
Antall ord: 91
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 27 Okt 2007 22:30
- 17
- Lokalisering: Oppland
Men på et spørsmål hvor utfallet er x eller y og ingen med sikkerhet kan si om det er x eller y på forhånd så vil det være 50/50. Om lottotrekningen består av to tall så er det 50% sjanse for at hver av de vil bli trukket ut.....
Antall ord: 55
Hide post links |