Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ Opplever du overnaturlige ting
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
-
- Nybegynner
- Startet: 15 Nov 2007 23:45
- 17
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: narvik
Opplever du overnaturlige ting
Jeg bor i et hus med fire etasjer det mitt soverom er i øverste.
Jeg og familien min har bodd der i ca 7 år nå å jeg har aldri lagt merke til noe som helst merkelig med huset. Jeg har sport forelderene mine flere ganger der jeg har sport om det er noen som har dødd i huset vårt, uten et ordentlig svar.
Nå de siste månedene har jeg hørt rare, skumle lyder på rommet mitt. det er bare der det foregår. Hver kveld når jeg legger meg er det akkurat som om at det er noen som går rundt i rommet, å plutselig står over meg å ser på meg. jeg tørr aldri åpne øynene, for jeg er redd for hva som skal skje. de gangene jeg har fortalt dette til venninnene min har ting bare blitt verrre å verre. hva kan det være?
Jeg og familien min har bodd der i ca 7 år nå å jeg har aldri lagt merke til noe som helst merkelig med huset. Jeg har sport forelderene mine flere ganger der jeg har sport om det er noen som har dødd i huset vårt, uten et ordentlig svar.
Nå de siste månedene har jeg hørt rare, skumle lyder på rommet mitt. det er bare der det foregår. Hver kveld når jeg legger meg er det akkurat som om at det er noen som går rundt i rommet, å plutselig står over meg å ser på meg. jeg tørr aldri åpne øynene, for jeg er redd for hva som skal skje. de gangene jeg har fortalt dette til venninnene min har ting bare blitt verrre å verre. hva kan det være?
Antall ord: 152
Kristina
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 10 Feb 2007 23:12
- 17
- Blitt takket: 5 ganger
-
- Standard bruker
- Startet: 27 Mai 2005 19:16
- 19
- Lokalisering: Ski
- Blitt takket: 4 ganger
Det kan være at du ønsker så veldig at det skal være noe der
og samtidig er redd for det du ønsker. Ego og følelser jobber ikke
i team :mozilla_wink:
Da har du sikker fokusert mye på dette i tankene dine og visp så er
det en eller annen luring på den andre siden som synes det er artig
å skremme deg.
og samtidig er redd for det du ønsker. Ego og følelser jobber ikke
i team :mozilla_wink:
Da har du sikker fokusert mye på dette i tankene dine og visp så er
det en eller annen luring på den andre siden som synes det er artig
å skremme deg.
Antall ord: 65
Vær god mot deg selv og du vil skinne for andre
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 14 Nov 2007 09:36
- 17
Du skremmer deg selv ved at du hørte noe en kveld. Neste kveld var du vàr på det, og synes du hørte noe mere. Nå har du kommet så langt at du synes at ting begynner å bli ekkelt. Hver kveld ligger du og hører etter ting, og selvfølgelig når man ligger og forventer å høre lyder og lignende, kommer det. Du er vettskremt, men det foregår bare oppe i hodet ditt Det er ikke noe farlig.
Det er alt.
-netroM-
Det er alt.
-netroM-
Antall ord: 87
-Be smart, don't be a retard-
Hide post links |
Ja, endelig opplever jeg noe også.
På jobben faktisk.
Jeg jobber på et lager, og jeg er veldig ofte på et sted varene vi selger skal stå svalt.
Der er jeg som regel aleine, ikke alle har tilgang til dette rommet heller siden varene der er ganske dyre, og kan være ganske ettertraktet.
Så man må ha jobbet der en stund for å få tilgang.
De eneste gangene det er noen der er hvis det blir alt for mye å gjøre, og da jobber jeg med de som er der side om side, siden vi står ved et samlerbånd.
Dørene der er ganske sikre og tunge så jeg hører godt om noen går i døra, det smeller ganske godt.
Det er ganske oversiktlig der, så jeg ser alså godt om det er noen andre der.
Jeg har flere ganger ant skygger i øyenkroken.
Flere ganger følt jeg ikke har vært alene i rommet.
For ca 3 mnd siden skulle jeg gå bak noen reoler for å finne frem noen varer, og da så jeg en mann, det gikk veldig fort, et sekund ca.
Så var han borte, og dette var ikke noe som så ut som en levende mann, han var ganske så grå og skyggeaktig, en lav eldre kar, litt høyere enn meg, kan tippe på 165.
Jeg ble ikke redd, siden jeg ikke rakk å reagere før han forsvant igjen.
Jeg var veldig usikker, siden det hele gikk så veldig fort.
Så jeg har ikke tenkt noe mer på denne "mannen" jeg så.
Men har ikke hatt så særlig lyst til å gå inn på dette rommet,
ihvertfall siden det er jeg som nesten alltid må gå dit, er ikke godt å stå å fryse hver jævla dag på jobben heller.
Stedet er jo det man kan kalle sterilt så man kommer heller aldri på tanken av at det kan spøke der så helt uten videre.
Vi ble ferdig ganske tidlig idag, vi bruker å bli det på fredager.
Men ikke faen om vi kan gå tidligere, så da var det ikke noe annet å gjøre enn å stå å prate litt før vi kunne gå.
En av damene bemerket at sjefene tydeligvis ga faen i de ansattes ve og vel, det eneste som sto i hodet deres var penger.
En hadde tilog med dødd ved samlerbåndet noen år tidligere og det som ble prata om etter dødsfallet var om hvem som skulle erstatte han, ganske kalblodig spørr du meg.
Døde naturlig, av hjerteinfarkt.
Dette var før min tid der, så jeg har ikke ant noe om det.
Så jeg lurte på hvor det hadde skjedd, og da sa hun,"der du er så ofte og liker deg godt vet du, på svalt." Sånn litt ironisk sa hun det, har vel merka at jeg ikke er så glad i gå inn der.
Må si jeg fikk sjokk, så jeg spurte ikke noe mer.
Men på mandag skal jeg få beskrivelse av denne mannen så får vi se om det var han jeg så.
På jobben faktisk.
Jeg jobber på et lager, og jeg er veldig ofte på et sted varene vi selger skal stå svalt.
Der er jeg som regel aleine, ikke alle har tilgang til dette rommet heller siden varene der er ganske dyre, og kan være ganske ettertraktet.
Så man må ha jobbet der en stund for å få tilgang.
De eneste gangene det er noen der er hvis det blir alt for mye å gjøre, og da jobber jeg med de som er der side om side, siden vi står ved et samlerbånd.
Dørene der er ganske sikre og tunge så jeg hører godt om noen går i døra, det smeller ganske godt.
Det er ganske oversiktlig der, så jeg ser alså godt om det er noen andre der.
Jeg har flere ganger ant skygger i øyenkroken.
Flere ganger følt jeg ikke har vært alene i rommet.
For ca 3 mnd siden skulle jeg gå bak noen reoler for å finne frem noen varer, og da så jeg en mann, det gikk veldig fort, et sekund ca.
Så var han borte, og dette var ikke noe som så ut som en levende mann, han var ganske så grå og skyggeaktig, en lav eldre kar, litt høyere enn meg, kan tippe på 165.
Jeg ble ikke redd, siden jeg ikke rakk å reagere før han forsvant igjen.
Jeg var veldig usikker, siden det hele gikk så veldig fort.
Så jeg har ikke tenkt noe mer på denne "mannen" jeg så.
Men har ikke hatt så særlig lyst til å gå inn på dette rommet,
ihvertfall siden det er jeg som nesten alltid må gå dit, er ikke godt å stå å fryse hver jævla dag på jobben heller.
Stedet er jo det man kan kalle sterilt så man kommer heller aldri på tanken av at det kan spøke der så helt uten videre.
Vi ble ferdig ganske tidlig idag, vi bruker å bli det på fredager.
Men ikke faen om vi kan gå tidligere, så da var det ikke noe annet å gjøre enn å stå å prate litt før vi kunne gå.
En av damene bemerket at sjefene tydeligvis ga faen i de ansattes ve og vel, det eneste som sto i hodet deres var penger.
En hadde tilog med dødd ved samlerbåndet noen år tidligere og det som ble prata om etter dødsfallet var om hvem som skulle erstatte han, ganske kalblodig spørr du meg.
Døde naturlig, av hjerteinfarkt.
Dette var før min tid der, så jeg har ikke ant noe om det.
Så jeg lurte på hvor det hadde skjedd, og da sa hun,"der du er så ofte og liker deg godt vet du, på svalt." Sånn litt ironisk sa hun det, har vel merka at jeg ikke er så glad i gå inn der.
Må si jeg fikk sjokk, så jeg spurte ikke noe mer.
Men på mandag skal jeg få beskrivelse av denne mannen så får vi se om det var han jeg så.
Antall ord: 519
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 10 Des 2006 17:39
- 17
- Kjønn (valgfri): Mr.man
- Lokalisering: Akershus
-
- Standard bruker
- Startet: 19 Sep 2005 15:25
- 19
- Lokalisering: Lørenskog
-
- UGYLDIG Epost
- Startet: 18 Jan 2006 22:51
- 18
- Kjønn (valgfri): supahuman
- Lokalisering: I'm gonna eat your brain and gain your knowledge...
- Har takket: 18 ganger
- Blitt takket: 18 ganger
ouou, det blir spennende ja, Sol@angelica! Og litt skummelt.
Har du tenkt å foreta deg noe etterpå da, hvis du finner ut av at det er den mannen som døde der du så? Dra en ghostwisperer på en måte.
Har du tenkt å foreta deg noe etterpå da, hvis du finner ut av at det er den mannen som døde der du så? Dra en ghostwisperer på en måte.
Antall ord: 41
I'm in that awkward stage between birth and death.
The man in black fled across the desert, and the gunslinger followed.
The man in black fled across the desert, and the gunslinger followed.
Hide post links |
Han skal bli der, han er litt hekta på varene våres, så det hadde vært synd hvis jeg drar han bort til det som jeg ser er det kjedelige lyset.Vilma skrev:ouou, det blir spennende ja, Sol@angelica! Og litt skummelt.
Antall ord: 75
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 18 Nov 2006 22:22
- 18
- Lokalisering: i mitt lille rike
Om jeg gjør? Ja Faktisk hver dag men spes natt til løradag..
Antall ord: 14
*****Love*****
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 16 Okt 2007 19:36
- 17
- Lokalisering: Oslo
Ja..det "bor" fler enn meg i leiligheten min.. Merket det et par måneder etter at jeg flyttet inn. Ikke ofte, men tydelig. De siste par ukene har jeg imidlertid merket ting oftere. Forøvrig virker det som om det tiltar noe når det er forandringer på gang. Et par måneder etter at jeg flyttet inn ble ting kastet rundt i stua..
Antall ord: 65
Hide post links |
Jeg har noen som "bor" sammen med meg i min nyinnkjøpte leilighet. Jeg ser noen ganger skygger, og opplever at noen løfter på håret mitt og blåser meg i nakken. Noen ganger stryker det meg over kinnet. Jeg er ikke skremt, for jeg får slik en god og fredelig følelse når det er i nærheten. Tingene mine blir flyttet på, men alltid slik at jeg finner det igjen. Når jeg har rotet bort nøkler, papirer og lignende, opplever jeg at dette blir lagt frem for meg senere på dagen eller dagen etter. Dette er steder jeg også har lett, men ikke funnet noe.
Jeg tenker ikke på dette som noe overnaturlig, er så vant til det, men vet ikke hva det er eller hvem det er. Da jeg var liten, hevdet min mor at jeg hadde noen med meg. Jeg har ingen intensjoner om å "jage" dette bort. Føler meg trygg. Er også med meg i bilen når jeg er på langtur. Har en jobb jeg reiser mye i. For meg er denne tilstedeværelsen helt naturlig. Hvis det går noen dager og det ikke er her, blir jeg bekymret, og da er det der igjen som for å berolige meg om at det fremdeles er her. Jeg føler meg nsten "avhengig" av denne tilstedeværelsen, for det gjør meg trygg på meg selv i alle situasjoner.
Jeg tenker ikke på dette som noe overnaturlig, er så vant til det, men vet ikke hva det er eller hvem det er. Da jeg var liten, hevdet min mor at jeg hadde noen med meg. Jeg har ingen intensjoner om å "jage" dette bort. Føler meg trygg. Er også med meg i bilen når jeg er på langtur. Har en jobb jeg reiser mye i. For meg er denne tilstedeværelsen helt naturlig. Hvis det går noen dager og det ikke er her, blir jeg bekymret, og da er det der igjen som for å berolige meg om at det fremdeles er her. Jeg føler meg nsten "avhengig" av denne tilstedeværelsen, for det gjør meg trygg på meg selv i alle situasjoner.
Antall ord: 240
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 14 Okt 2007 17:36
- 17
- Kjønn (valgfri): Jente :D
- Lokalisering: På kirkegården
- Blitt takket: 2 ganger
Om jeg har opplevd noe overnaturlig? Ja jo i ny og ne så har jeg faktisk det eller TROR jeg gjør det.....Jeg har hjelperene mine som går og tar meg på ryggen hele tiden,men men det er ikke så veldig skummelt får bare litt frysninger men man blir vant til det...Men det er noen rom i huset som jeg bare ikke KAN gå inn i.Det er:Datarommet(dær vi har dataen)mamma og pappas rom,KJELLERN SPEISILET!Det er jo litt merkeligt jeg sitter på datarommet nå Men her blir jeg vant til å være jeg er bare litt redd for å snu meg Og på mamma og pappas rom jeg vet ikke hvorfor,men jeg føler meg ikke velkommen dær som om noen vil jage meg ut.Og i kjellern er det verst!Kjellern er jo et typisk tein på å være redd for,men her er det annerledes når jeg er dær så "ser" noen på meg hele tiden jeg må faktisk ha med meg hunden min ned når jeg vasker klær for jeg er redd for å være dær Men det som er så snålt er at det er bare MEG,men store søstra mi sier hun også har sett og hørt noe dær nede men hun sover dær og har aldri sett noe...Det har ikke jeg heller,men føleslser kan være bedre en synet! Så ja jeg vil si jeg har opplevd noe overnaturlig.....
Antall ord: 260
Time passes, people move. Like a river’s flow, it never ends. A childish mind will turn to noble ambition… Young love will become deep affection… The clear water’s surface reflects growth…
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 18 Jan 2007 12:19
- 17
- Lokalisering: Mosjøen
Flytta inn i eget hus for ett år siden,vår datter på tre år våknet ofte opp i 4 tiden på natta en periode ,hylskrikende og mumlet at det var en mann inne på rommet hennes!
Forleden dag sprang hun rundt i stua,flira og holdt på slik hun bruker.Plutselig stoppa hun opp og kom vettskremt til oss i sofaen og mumlet igjen noe om en mann,bare at han var i gangen.
For noen uker siden våkna jeg i 6 tiden..da så det ut som en skikkelse stod nede ved fotenden av senga vår med noe som ligna på kattn vår i armkroken sin,jeg lå kanskje å så på "det" i ett halvt min.Kan godt hende at det var noe lys fra forbikjørende biler eller noe annet..ikke vet jeg. Men blir ikke på noen måte skremt i mitt eget hus,eneste er at jeg erger meg over at datteren min blir "plaget" og skremt!
Forleden dag sprang hun rundt i stua,flira og holdt på slik hun bruker.Plutselig stoppa hun opp og kom vettskremt til oss i sofaen og mumlet igjen noe om en mann,bare at han var i gangen.
For noen uker siden våkna jeg i 6 tiden..da så det ut som en skikkelse stod nede ved fotenden av senga vår med noe som ligna på kattn vår i armkroken sin,jeg lå kanskje å så på "det" i ett halvt min.Kan godt hende at det var noe lys fra forbikjørende biler eller noe annet..ikke vet jeg. Men blir ikke på noen måte skremt i mitt eget hus,eneste er at jeg erger meg over at datteren min blir "plaget" og skremt!
Antall ord: 166
Hide post links |