UFO, Kornsirkler & fenomenEVP reverse speaking

Forumet handler om Uidentifiserte Flygende Objekter, steder det har blitt observert UFO i og utenfor Norge, samt det verdenskjente fenomenet Kornsirkler

Moderatorer: Asbjørn, mod univers, Mod Fakta og, mod si hei, mod_spøkeguiden, mod ufo, mod engler

Globeline
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 27 Nov 2006 17:27
18

EVP reverse speaking

Innlegg av Globeline »

Dette må vel noen her inne finne spennende eller?

http://www.evpreversespeaking.com/
Antall ord: 13

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Kimbara
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 01 Mar 2007 11:02
18
Kjønn (valgfri): satyriasis
Blitt takket: 11 ganger

Innlegg av Kimbara »

Haha, visste du forresten at i mange utenlandske sanger, særlig indiske og arabiske, prøver de å formidle oss noe? Åpen Post avslørte dette i sin dyptgående studie av slike sanger.
Antall ord: 33
When did ignorance become a point of view?
-Dilbert

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Globeline
Standard bruker
Standard bruker
18

Innlegg av Globeline »

Nei

Jeg klippet egentlig linken inn her uten å se særlig på den. I ettertid har jeg kikket litt, og... ugh.. Not for me. Ekkelt.
Antall ord: 25

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Svartepus
Verifisert
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 17 Sep 2006 01:35
18
Kjønn (valgfri): hokatt
Lokalisering: Et steinkast unna glasshuset
Har takket: 668 ganger
Blitt takket: 1057 ganger

Innlegg av Svartepus »

Jeg klikket meg inn på denne linken og surfet rundt på siden rett før jeg la meg i går, og jeg må innrømme det var litt ekkelt å bysselalle alene etter alle advarslene om reptil-busemennene som kommer og tar oss og kloden vår... Huff.

Dette ble for drøyt for min del. Jeg tror på mye rart, men dette vitnet etter min mening mest om forfølgelsesvanvidd og psykoser. At TV-bilder plutselig blir forvridd slik at reporterne får "reptil-øyne" er vel ikke særlig mystisk. Den dårlige teknikken vår kan vi ikke akkurat gi aliens skylda for...

At alle Tv-folk, politikere og verdensledere egentlig er reptil-aliens som er ute etter å ta oss, er så fjernt at jeg klarer ikke å ta det alvorlig. Jeg trodde jeg var paranoid, men det finnes tydeligvis mer paranoide folk her i verden...

(Beklager at jeg sporet av fra EVP-temaet, men disse reptil-filmene fant jeg via linker på den siden det ble linket til her).
Antall ord: 172
When life knocks me down, instead of getting back up I usually just lay there and take a nap

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Kimbara
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 01 Mar 2007 11:02
18
Kjønn (valgfri): satyriasis
Blitt takket: 11 ganger

Innlegg av Kimbara »

Svartepus skrev: At alle Tv-folk, politikere og verdensledere egentlig er reptil-aliens som er ute etter å ta oss, er så fjernt at jeg klarer ikke å ta det alvorlig. Jeg trodde jeg var paranoid, men det finnes tydeligvis mer paranoide folk her i verden...
Jeg jobber i TV, og kan bekrefte at vi er reptiler fra det ytre rom. Bare pass dere!
Antall ord: 62
When did ignorance become a point of view?
-Dilbert

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
PearlDrop89
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 18 Nov 2006 22:22
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: i mitt lille rike

Innlegg av PearlDrop89 »

snakk om paranoia.. :s gosh, hun der virka ikke helt normal... men det er da min mening...
Antall ord: 17
<3

*****Love*****

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Svartepus
Verifisert
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 17 Sep 2006 01:35
18
Kjønn (valgfri): hokatt
Lokalisering: Et steinkast unna glasshuset
Har takket: 668 ganger
Blitt takket: 1057 ganger

Innlegg av Svartepus »

Kimbara skrev:
Svartepus skrev: At alle Tv-folk, politikere og verdensledere egentlig er reptil-aliens som er ute etter å ta oss, er så fjernt at jeg klarer ikke å ta det alvorlig. Jeg trodde jeg var paranoid, men det finnes tydeligvis mer paranoide folk her i verden...
Jeg jobber i TV, og kan bekrefte at vi er reptiler fra det ytre rom. Bare pass dere!
Neeeeei!!! *besvimer av redsel*
Antall ord: 68
When life knocks me down, instead of getting back up I usually just lay there and take a nap

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Globeline
Standard bruker
Standard bruker
18

Innlegg av Globeline »

Jeg syns egentlig den linken var helt ekkel. Kjenner jeg får en litt sånn "overreligiøs" følelse og tanker som "bakvendtprat er djevelens prat".

Egentlig, hvis jeg hadde visst hva følelse denne linken ga meg, så ville jeg nok aldri lagt den ut. Ikke noe som bør spres etter min mening.
Antall ord: 56

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links