Annonseblokkering ble oppdaget: Webstedet Paranormal er gratis, fordi kostnadene dekkes delvis via annonser. Vennligst støtt oss ved å oppheve blokkering av annonser på Paranormal.
Det er generelt altfor lite fakta og skepsis blant mennesker som studerer det åndelige. Her herjer diskusjonene rundt den viktige vitenskapelige biten.
Moderatorer:Asbjørn, Mod Fakta og, mod_spøkeguiden
green eyes skrev:Det er riktig at födselsmerker er arr etter alvorlige skader fra tidligere liv, men det trenger ikke å ha hvert dödelige skader...har selv fire födslesmerker og vet hva opphavet er.Fire forskjellige liv, fire skader som ikke drepte meg...
Jeg har et fødselsmerke selv, men aner ikke hvorfor jeg har det. Har det på nedunder låret, rett bak kneskålen på en måte. Rare greier med fødsels merke :/
Sjamanistisk konfirmasjon 2025 - En meningsfull reise inn i voksenlivet.
I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen. En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund. Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge. Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud. Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom. Les mer her
Hmmm, jeg har ett bittelite fødselsmerke (:
Det er like over den kulen på ankelen.., Det ligner på et sånn gammelt sprøytemerke voksne har..:S? Litt sånn hvitaktig..
Antall ord: 31
Det du glemmer i morgen kan være det jeg husker aller best
Nature skrev:Jeg har grublet på om jeg har blitt skutt i et tidligere liv, drømmer om det gjevnlig, forskjellig setting, forskjellige årsaker og forskjellige folk for hver gang.. Men jeg blir alltid skutt på samme plass. Fra skuldra og ned til bekkenet på venstre side.. (varierer litt nøyaktig plassering) Har ikke noe erfaring med våpen, ingen traumer ang det heller.
Nå med tanke på dette her med fødselsmerker, så sjekka jeg nå. Har et rundt et på venstre side av magen:) hehe.. pussig sammentreff:)
Nå har jeg sett nøyere på fødselsmerket mitt.. Og tror det eller ei; det er faktisk noe som ser ut som et rundt arr i midten, på størrelse med ei kule. Det er ikke arr, men om jeg strekker huden ser man klart og tydelig merket:P lol.. Nå begynner jeg å undre på om dette er et sjukt sammentreff, eller om det stemmer at fødselsmerker er arr fra tidligere liv:P
Antall ord: 164
Det er vanskelig å finne seg selv, men når du gjør det, velg å være den du er:) Det finnes bare en av deg..
Nature skrev:Jeg har grublet på om jeg har blitt skutt i et tidligere liv, drømmer om det gjevnlig, forskjellig setting, forskjellige årsaker og forskjellige folk for hver gang.. Men jeg blir alltid skutt på samme plass. Fra skuldra og ned til bekkenet på venstre side.. (varierer litt nøyaktig plassering) Har ikke noe erfaring med våpen, ingen traumer ang det heller.
Nå med tanke på dette her med fødselsmerker, så sjekka jeg nå. Har et rundt et på venstre side av magen:) hehe.. pussig sammentreff:)
Nå har jeg sett nøyere på fødselsmerket mitt.. Og tror det eller ei; det er faktisk noe som ser ut som et rundt arr i midten, på størrelse med ei kule. Det er ikke arr, men om jeg strekker huden ser man klart og tydelig merket:P lol.. Nå begynner jeg å undre på om dette er et sjukt sammentreff, eller om det stemmer at fødselsmerker er arr fra tidligere liv:P
Antall ord: 164
Det er vanskelig å finne seg selv, men når du gjør det, velg å være den du er:) Det finnes bare en av deg..
Det er mange forskere som har prøvd å finne ut hva de merkene egentlig kommer fra men de finner det ikke ut.
Moren min har et fødselsmerke i baknakken, det er et merke som viser hvordan hun døde i sitt siste liv. Veldig spennede. Dette har jeg fått vite av En dame som er klarsyndt og har snakket med sin åndeligveileder om det.
Damen jeg vet om fortalte også om en dame som kom til henne for lenge siden og hadde fødselsmerker rundt begge håndleddene sine.. de gikk rundt håndleddene hennes som en strikk.. Dette tenkte de ikke over fordi damen som kom til henne ville at de skulle se om hun hadde levd en gng før. da hun var i transe fortalte hun om at hun hadde levd da folk trodde på hekser. Men det som var så utrolig med dette var at før hun ble brendt på bålet ble hendene hennes kapet av! Noe som førte til at hun døde av blodmangel før hun kunne ha blitt drept av flammene..
Jeg har selv et fødselsmerke på ryggen
Formet som en stor rød runding visstnokk.
marikken skrev:jeg har ikke fødselsmerke.....Kanskje dette er mitt første liv da eller???
Det sies at vi alle har hatt flere liv, at vi har kanskje alle sammen opplevd noen par andre liv! Så det kan jo henda at du ikke hadde det så dramatisk i dine siste liv?
Eller kanskje du er en helt ny sjel som har kommi til verden.
Jeg har ett i hodet, men man kan ikke se det så godt, på grunn av håret. Er jo en skeptiker til akkurat dette, men jeg lurer jo på hva jeg kan ha dødd av.
Jeg har et kjempe svært på låret mitt. På størrelse på med sån tennis ball. Lurer på hvordan jeg døde kansje jeg fikk noe på låret mitt? Jeg tror det er sånn at di som ikke har fødselsmerke døde av aldredom og ikke av kniv stikk eller noe.
Antall ord: 57
Time passes, people move. Like a river’s flow, it never ends. A childish mind will turn to noble ambition… Young love will become deep affection… The clear water’s surface reflects growth…
Hei. Er ganske ny her, og har ikke sett dette innlegget tidligere...
Alle er født med fødselsmerke bak i nakken, det er ganske synlig de første levemånedene. Etterhvert blir det lysere, og håret vokser over det. Det kan bli synlig når man er varm, stresset e.l.
Jeg tror ikke fødselsmerker er arr etter tidligere liv, for i vår familie har nesten alle røde merker ett eller annet sted på kroppen. Min datter har et klart rødt merke ved siden av navlen, og min kusine har et akkurat maken på samme sted. Min tante ble født med et stort merke i ansiktet, og broren hennes med flere på den ene armen. Jeg er overbevist om at slike fødselsmerker er en genetisk "pussighet". Hvis det var merker etter arr, så må jo det bety at min datter og min kusine har vært samme person?
Davvi skrev:Hei. Er ganske ny her, og har ikke sett dette innlegget tidligere...
Alle er født med fødselsmerke bak i nakken, det er ganske synlig de første levemånedene. Etterhvert blir det lysere, og håret vokser over det. Det kan bli synlig når man er varm, stresset e.l.
Jeg tror ikke fødselsmerker er arr etter tidligere liv, for i vår familie har nesten alle røde merker ett eller annet sted på kroppen. Min datter har et klart rødt merke ved siden av navlen, og min kusine har et akkurat maken på samme sted. Min tante ble født med et stort merke i ansiktet, og broren hennes med flere på den ene armen. Jeg er overbevist om at slike fødselsmerker er en genetisk "pussighet". Hvis det var merker etter arr, så må jo det bety at min datter og min kusine har vært samme person?
Det tror ikke jeg hvis de har merkene forskjellige steder...
Davvi skrev:Hei. Er ganske ny her, og har ikke sett dette innlegget tidligere...
Det tror ikke jeg hvis de har merkene forskjellige steder...
Jeg sier jo at merket er på samme sted... :mozilla_wink:
Sjamanistisk konfirmasjon 2025 - En meningsfull reise inn i voksenlivet.
I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen. En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund. Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge. Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud. Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom. Les mer her