Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ Hjemsøkt café/restaurant i Oslo
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
Hjemsøkt café/restaurant i Oslo
stortorvets gjestgiveri er hjemsøkt, som sikkert mange av dere så på Åndenes makt søndag 11.11.07 der de fikk med seg en hendelse med kameraet.
Veldig lyst til å besøke stedet, men tror ikke jeg tør. Noen av dere som allerede har vært der?
adressen er forøvrig grensen 1 =)
Veldig lyst til å besøke stedet, men tror ikke jeg tør. Noen av dere som allerede har vært der?
Antall ord: 55
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.
I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
-
- Nybegynner
- Startet: 11 Nov 2007 22:47
- 17
Re: Hjemsøkt café/restaurant i Oslo
Morsomt, jeg så også akkurat programmet og var helt uvitende om dette. Jeg har spist i første etasje der flere ganger men ikke opplevet noe merkelig. Men nå må jeg jo bare tilbake. Håper ikke alle evt. spøkelser er borte.Malin skrev:stortorvets gjestgiveri er hjemsøkt, som sikkert mange av dere så på Åndenes makt søndag 11.11.07 der de fikk med seg en hendelse med kameraet.
/BB
Antall ord: 101
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 19 Sep 2005 15:25
- 19
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Lørenskog
Jeg og Sol@ngelica har delvis avtalt lunch der føre jul Hehe!
Prisen er litt stive, men overkommelig.
Pasta med pesto kanksje? Eller Rekesmørbrød?
Prisen er litt stive, men overkommelig.
Pasta med pesto kanksje? Eller Rekesmørbrød?
Antall ord: 27
Mysticool
Digger Frognerfitter
Digger Frognerfitter
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 10 Des 2006 17:39
- 17
- Kjønn (valgfri): Mr.man
- Lokalisering: Akershus
den lunchen skal jeg bli med på tony, bare håper de vasker bestikket etter de havna på gølve:P:P:P
Antall ord: 23
-Lars-
*Hominus Nocturna*
*Hominus Nocturna*
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 19
Jeg og naboen sa akkurtatt det vi også!chupacabra18 skrev:den lunchen skal jeg bli med på tony, bare håper de vasker bestikket etter de havna på gølve:P:P:P
"Burde vel vasks bestikket igjen"...
Jeg har vel ikke så mye fri føre jul fri fredag 7 des, men da drar jeg med 10 flyet stil stavanger! Vi får ta en lørdag kanskje!
Antall ord: 69
Mysticool
Digger Frognerfitter
Digger Frognerfitter
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 19 Okt 2006 23:54
- 18
Jeg fikk også med meg episoden. Men uakuelt for meg å dra dit, bor på lillehammer. Stikker på peppes istedet....
Antall ord: 19
h4xx0r
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 19
Peppes er dyrt, og sist vi bestilte biffpizza fikk jeg ikke en eneste biffbit som kunne tygges!CoLLecToR skrev:Jeg fikk også med meg episoden. Men uakuelt for meg å dra dit, bor på lillehammer. Stikker på peppes istedet....
Det var så seig og jævelig, kunne like godt sitti og spist skosåler!
Klagde og fikk 50%! Peppes er BUUU!
Antall ord: 60
Mysticool
Digger Frognerfitter
Digger Frognerfitter
Hide post links |
Den gangen jeg var hos deg?Mysticool skrev:Peppes er dyrt, og sist vi bestilte biffpizza fikk jeg ikke en eneste biffbit som kunne tygges!CoLLecToR skrev:Jeg fikk også med meg episoden. Men uakuelt for meg å dra dit, bor på lillehammer. Stikker på peppes istedet....
Antall ord: 68
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 16 Apr 2006 19:30
- 18
- Lokalisering: Tåkedalen,Oppland
Jeg jobbet der 2 1/2 år på 80 tallet,2 år i kafeen,og ett halvt år på kjøkkenet,merket ikke noe i kafeen,eller kjøkkenet,men de servitørene som jobbet i restauranten i 2 etg,merket noe stadig vekk.Ble litt skuffet over at det ikke kom fram navnet Laura,for det var noe alle som jobbet på huset visste om.Hun hadde visst vært koldjomfru der en gang i tiden.Malin skrev:stortorvets gjestgiveri er hjemsøkt, som sikkert mange av dere så på Åndenes makt søndag 11.11.07 der de fikk med seg en hendelse med kameraet.
En søndag hadde det vist vært stor aktivitet i restauranten,jeg og en annen som jobbet i kafeen i 1 etg,tok oss en tur opp i restauranten etter stengetid,alle bordene var dekket og klar til åpning neste dag,vi satte oss ned ved enden av et av langbordene og kikket oss rundt,for plutselig å oppdage at det ved ett bord,som var dekket,pllutselig var forsvunnet tallerkner,man så ring i duken,at det hadde stått noe der.
En annen gang,ble det på morgenkvisten funnet masse bakker med halvlitersglass,knust og strødd utover bak disken i kafeen.
Antall ord: 238
"Den som lever får se"
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 19
Husker ikke, men det kan godt være! Oppkjærte skosåler på pizzaen var det hvertfall!Sol@ngelica skrev:Den gangen jeg var hos deg?Mysticool skrev:Peppes er dyrt, og sist vi bestilte biffpizza fikk jeg ikke en eneste biffbit som kunne tygges!CoLLecToR skrev:Jeg fikk også med meg episoden. Men uakuelt for meg å dra dit, bor på lillehammer. Stikker på peppes istedet....
Antall ord: 88
Mysticool
Digger Frognerfitter
Digger Frognerfitter
Hide post links |
Jo da, husker du ringte dit, hi hi hi..Mysticool skrev:Husker ikke, men det kan godt være! Oppkjærte skosåler på pizzaen var det hvertfall!Sol@ngelica skrev:Den gangen jeg var hos deg?Mysticool skrev:Peppes er dyrt, og sist vi bestilte biffpizza fikk jeg ikke en eneste biffbit som kunne tygges!CoLLecToR skrev:Jeg fikk også med meg episoden. Men uakuelt for meg å dra dit, bor på lillehammer. Stikker på peppes istedet....
Antall ord: 99
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 19
Stemmer! Da var jeg ganske sur og kvass ja!Sol@ngelica skrev:Jo da, husker du ringte dit, hi hi hi..Mysticool skrev:Husker ikke, men det kan godt være! Oppkjærte skosåler på pizzaen var det hvertfall!Sol@ngelica skrev:Den gangen jeg var hos deg?Mysticool skrev:Peppes er dyrt, og sist vi bestilte biffpizza fikk jeg ikke en eneste biffbit som kunne tygges!CoLLecToR skrev:Jeg fikk også med meg episoden. Men uakuelt for meg å dra dit, bor på lillehammer. Stikker på peppes istedet....
Antall ord: 111
Mysticool
Digger Frognerfitter
Digger Frognerfitter
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 04 Sep 2007 01:06
- 17
utrolig spennende, det overbeviser jo veldig!siv37 skrev:Jeg jobbet der 2 1/2 år på 80 tallet,2 år i kafeen,og ett halvt år på kjøkkenet,merket ikke noe i kafeen,eller kjøkkenet,men de servitørene som jobbet i restauranten i 2 etg,merket noe stadig vekk.Ble litt skuffet over at det ikke kom fram navnet Laura,for det var noe alle som jobbet på huset visste om.Hun hadde visst vært koldjomfru der en gang i tiden.Malin skrev:stortorvets gjestgiveri er hjemsøkt, som sikkert mange av dere så på Åndenes makt søndag 11.11.07 der de fikk med seg en hendelse med kameraet.
En søndag hadde det vist vært stor aktivitet i restauranten,jeg og en annen som jobbet i kafeen i 1 etg,tok oss en tur opp i restauranten etter stengetid,alle bordene var dekket og klar til åpning neste dag,vi satte oss ned ved enden av et av langbordene og kikket oss rundt,for plutselig å oppdage at det ved ett bord,som var dekket,pllutselig var forsvunnet tallerkner,man så ring i duken,at det hadde stått noe der.
En annen gang,ble det på morgenkvisten funnet masse bakker med halvlitersglass,knust og strødd utover bak disken i kafeen.
Antall ord: 246
-Uten mystikk ville verden vært kjedelig-
Hide post links |