Hjemsøkt, Gjenferd & ÅnderHva med klebeånder eller andre skapninger..

Ånder og spøkelser, hjemsøkte steder, åndelig aktivitet generelt. Husk kun omtale av steder hvor det er tillatt for almennheten !

Moderatorer: Asbjørn, mod hjem

Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.

Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
Bruker avatar
Storm
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 22 Nov 2004 18:21
20
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Voss

Hva med klebeånder eller andre skapninger..

Innlegg av Storm »

I sommer sa en dame som har vært på "klarsyn-kurs" at jeg hadde med meg en liten figur. Jeg hugser ikke hva hun kalte den, men det var en slik en som var knyttet til alkohol og som en ofte fant i barer ol. Han såg ut som en alv eller dverg.

Slik at det er sagt drikker jeg svært sjelden, men jeg kan forstå hvor jeg kan ha plukket opp denne skikkelsen. Men hun vet ingenting om meg.

Nå har jeg sett at det er mange delte meninger om klebeånder, så hva sier dere?
Antall ord: 100

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
ToneG
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 04 Jan 2005 13:56
19
Kjønn (valgfri): Jente :)
Lokalisering: Porsgrunn
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av ToneG »

Ånder kan feste seg til mennesker.. Det tror jeg på.. Men det er ikke farlig.. Man kan bli litt sliten, for de tapper en for energi..
Har du en på deg, kan du bare få hjelp av en som har evner til å fjerne den.. Du kan også gjøre litt for at den skal slippe taket.. Send masse gode tanker til den. Masse kjærlighet og lys. Avstå fra alkohol og andre rusmidler..
Vær positiv å ikke tenk på at den er der..
Antall ord: 83

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
marikken
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 24 Apr 2007 22:41
17
Kjønn (valgfri): jiiinte
Lokalisering: rygge

Innlegg av marikken »

Min sønn på nå fem år,fikk en så kaldt klebeånd på seg for et år siden....Han var stadig sliten,og ble forstyrret dag og natt av denne personen.Dette fortsatte og ble bare værre.Så jeg fikk en til å få fjernet denne personen fra min sønn.Og det merklige var da at,så fort denne ånden forsvant,så sa sønnen min:Mamma nå dra han hjem:=)Og alt var som om ingen ting hadde skjedd..Så jeg vet ikke helt..men jeg tror nå på dette..har opplevd hvor man kan bli til de grader forandret og tappet for energi.Men om det kalles klebeånd?Eller bare en ånd som knytter seg til deg for du er åpen i perioder....
Men uansett,det kan være greit å få litt hjelp om du synes det skulle bli plagsomt :mozilla_smile: Lykke til!
Antall ord: 149
:-)smil til verden,og den smiler tilbake:-)

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Storm
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 22 Nov 2004 18:21
20
Lokalisering: Voss

Innlegg av Storm »

Ja, jeg tror vi vet bare en brøkdel av hva som finnes der ute.

Men jeg har aldri hørt om denne type dvergskikkelse før, den var ny for meg. Merker ikke så mye av han heller. Eller så er jeg blitt vant med han...haha..

Bra at du fikk fjernet klebeånden fra barnet ditt. Litt ubehagelig når barnet ditt kommer med slike uttalelser. Da får du jo bekreftet det der også.
Antall ord: 77

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
livingdeaddoll
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 29 Sep 2006 00:01
18
Lokalisering: Tranby
Har takket: 8 ganger
Blitt takket: 38 ganger

Innlegg av livingdeaddoll »

Bare fordi hun hadde gått et klarsynt kurs, betyr det ikke at hun er klarsynt.. Det er min mening... Og ved å tro på sånt gir du bare skapningen liv.. ikke bra..
Antall ord: 33

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
murmel
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 20 Nov 2006 15:31
18
Lokalisering: moss

Innlegg av murmel »

Tror du hadde merket det hvis du hadde en klebeånd på deg. Men for sikkerhets skyld kan du jo be han om å gå inn i lyset og over til den andre siden. Men er jo rart at hun som "kunne se" denne ånden ikke hjalp deg m å bli kvitt den.. :mozilla_undecided:
Antall ord: 51
Bilde

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Kimbara
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 01 Mar 2007 11:02
17
Kjønn (valgfri): satyriasis
Blitt takket: 11 ganger

Innlegg av Kimbara »

. skrev:Ånder kan feste seg til mennesker.. Det tror jeg på.. Men det er ikke farlig.. Man kan bli litt sliten, for de tapper en for energi..
Har du en på deg, kan du bare få hjelp av en som har evner til å fjerne den.. Du kan også gjøre litt for at den skal slippe taket.. Send masse gode tanker til den. Masse kjærlighet og lys. Avstå fra alkohol og andre rusmidler..
Vær positiv å ikke tenk på at den er der..
Det der er en litt farlig tankegang, da langvarig utmattelse også kan være et tegn på sykdom som burde sjekkes av lege. Å "vite" at det er en klebeånd bør man altså være forsiktig med. Før dere går til en person med slike "evner", ta en tur til fastlegen for å få utelukket sykdom/mangler.
Antall ord: 143
When did ignorance become a point of view?
-Dilbert

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
ToneG
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 04 Jan 2005 13:56
19
Kjønn (valgfri): Jente :)
Lokalisering: Porsgrunn
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av ToneG »

Ja, å når legen ikke finner noe, så bør man kanskje oppsøke psykolog for å utelukke en sinnsykdom også? Ikke sant :-)
Antall ord: 22

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links