Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ Spøkelser
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
-
- Nybegynner
- Startet: 31 Jul 2006 02:17
- 18
Spøkelser
Hordan kan du få kontakt med spøkelser?
Antall ord: 8
Wuuhuu! We applaude you!
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 14 Okt 2007 17:36
- 17
- Kjønn (valgfri): Jente :D
- Lokalisering: På kirkegården
- Blitt takket: 2 ganger
Oi oi har aldri prøvd men kansje du skal prøve spiretisme eller du kan jo prøve å rope på det Skal jeg være ærlig så har det hjulpet meg å si "Viss du er hær så gi meg et tegn"
Prøv det.
Prøv det.
Antall ord: 46
Time passes, people move. Like a river’s flow, it never ends. A childish mind will turn to noble ambition… Young love will become deep affection… The clear water’s surface reflects growth…
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 29 Jun 2007 15:14
- 17
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: i dean's Impala '67 ^^,
Hva du enn gjør; ikke prøv spiritisme! Det er LIVS FARLIG! Jeg tuller ikke... prøv et medium eller noe. Ellers så hjelper det å være helt åpen for å se gjenferd. Du må ikke vise at du er redd eller det minste tegn til mistroelse! Da viser de seg ikke. Det er en spennende ting, men ikke lek for mye med det mørke.
Antall ord: 66
Catwoman... *rawr*
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 13 Mai 2007 00:59
- 17
- Lokalisering: Ved siden av Nabo`n
Et råd fra meg du kan prøve ouija, altså ett brett, men det kan være veldi farligt med spiritisme og bla bla bla
Mullin!!
Mullin!!
Antall ord: 27
Mennesker har fått en fantastisk og mektig gave, og det er tanken. Hold styr på den så går alt bra:)
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 12 Jan 2005 09:49
- 19
- Blitt takket: 6 ganger
-
- Standard bruker
- Startet: 14 Okt 2007 17:36
- 17
- Kjønn (valgfri): Jente :D
- Lokalisering: På kirkegården
- Blitt takket: 2 ganger
Ja jeg kjenner en som ble gal av det,men som linn123 sier vær forsiktig men prøv det jeg sa for det har hjulpet førlinn123 skrev:Hva du enn gjør; ikke prøv spiritisme! Det er LIVS FARLIG! Jeg tuller ikke... prøv et medium eller noe. Ellers så hjelper det å være helt åpen for å se gjenferd. Du må ikke vise at du er redd eller det minste tegn til mistroelse! Da viser de seg ikke. Det er en spennende ting, men ikke lek for mye med det mørke.
Antall ord: 96
Time passes, people move. Like a river’s flow, it never ends. A childish mind will turn to noble ambition… Young love will become deep affection… The clear water’s surface reflects growth…
Hide post links |
Å hva er så farlig med det?linn123 skrev:Hva du enn gjør; ikke prøv spiritisme! Det er LIVS FARLIG! Jeg tuller ikke... prøv et medium eller noe. Ellers så hjelper det å være helt åpen for å se gjenferd. Du må ikke vise at du er redd eller det minste tegn til mistroelse! Da viser de seg ikke. Det er en spennende ting, men ikke lek for mye med det mørke.
Antall ord: 74
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 29 Jun 2007 15:14
- 17
- Lokalisering: i dean's Impala '67 ^^,
folk blir helt syke i hue asså...tenk over at det er Satan du snakker me..døden!Sol@ngelica skrev:Å hva er så farlig med det?linn123 skrev:Hva du enn gjør; ikke prøv spiritisme! Det er LIVS FARLIG! Jeg tuller ikke... prøv et medium eller noe. Ellers så hjelper det å være helt åpen for å se gjenferd. Du må ikke vise at du er redd eller det minste tegn til mistroelse! Da viser de seg ikke. Det er en spennende ting, men ikke lek for mye med det mørke.
jeg har hørt fra kusina mi at det var noen hu kjente som hadde prøvd det..åsså spurte de om noen skulle dø snart..så sa "glasset" ja å dagen etter så døde naboen til han som hadde spurt!! pluss!!! at du blir paranoid etter det ass.. xD
Antall ord: 145
Catwoman... *rawr*
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 12 Jan 2005 09:49
- 19
- Blitt takket: 6 ganger
Faktisk så snakker du med deg selv. Det er dine egne ideomotoriske bevegelser som flytter pekeren/glasset rundt.linn123 skrev:folk blir helt syke i hue asså...tenk over at det er Satan du snakker me..døden!Sol@ngelica skrev:Å hva er så farlig med det?linn123 skrev:Hva du enn gjør; ikke prøv spiritisme! Det er LIVS FARLIG! Jeg tuller ikke... prøv et medium eller noe. Ellers så hjelper det å være helt åpen for å se gjenferd. Du må ikke vise at du er redd eller det minste tegn til mistroelse! Da viser de seg ikke. Det er en spennende ting, men ikke lek for mye med det mørke.
jeg har hørt fra kusina mi at det var noen hu kjente som hadde prøvd det..åsså spurte de om noen skulle dø snart..så sa "glasset" ja å dagen etter så døde naboen til han som hadde spurt!! pluss!!! at du blir paranoid etter det ass.. xD
Penn & Teller gjorde et forsøk med akkurat dette. De fikk noen som var overbevist om at dette var ekte til å prøve ouijaspillet med bind for øynene. Disse kjente spillet så godt at de visste hvor alle bokstavene og merkene var, så de behøvde egentlig ikke å se brettet. Men Penn og Teller snudde brettet uten at de visste om det, og dermed endte svarene opp der de trodde tegnene var. Resultatet ble jo da fullstendig galt.
Hvis du blir paranoid etter en ouijaseanse, så er det nok din egen psyke som gjør det. Brukt som leketøy, eller spill, så er nok ouijabrettet ufarlig, men om du legger mer i det enn som så, så kan du bli like skadet som av en skrekkfilm.
Antall ord: 291
Hide post links |