Åpen port i åndeverden, vi er en familie 2 voksne og 4 barn og bor i buskerud, vi har veldig stor aktivitet i huset vårt, det skjer veldig mye uforklarlig i huset og tomta vår, vi bor langt inne i skogen helt alene, vi har sett demonaktige skikkelser midt på dagen, lyspærer eksploderer, det løpernoe i gangene nede i underetasjen, lys blir slått av og på mens du ser at brytern slår seg på, det hammrer på kjellerdøra. barna har sett stor svart kledd mann, dattra vår mener hun har lekt med ei jente som forsvant ut i skogen, leker slår seg på av seg selv og en baby leke som henegr i tråer begynner å gå av seg selv symetrisk, vi hadde besøk en gang da en venn skulle hente noe i bilen sto alle dørene påne og cdspillern i bilen sto på fullt.
Og alle barna våre er plaget med sykdommer fra Eplepsi,astma,mageproblemer.
Jula 2006 måtte vi pakke koffertene og reise fra huset da det viste seg ekle ansikter på webcamera og det var ansikter på bildene vi tok på julemorgen,
sommertiden ahr vært stille men nå begynner det å skje mer i gjend.
Jeg kunne ramse opp mye mer!!men vi har vært i kontakt med en synsk person som er proffesjonell skal hit om noen dager og har sett at det er en åpen port.
Men har ikke noe kunnskap eller peiling på dette,
Jeg lurer på hva betyr" åpen port"
Hilsen en plaget familie.. :mozilla_frown:
Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ ÅPEN PORT ?
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
-
- Nybegynner
- Startet: 09 Nov 2007 17:47
- 17
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: buskerud
-
- Standard bruker
- Startet: 20 Nov 2006 15:31
- 18
- Lokalisering: moss
Uff,da .Høres ut som dere trenger hjelp snarest!Håper dere kan få tak i en flink person som kan hjelpe dere! Vet desverre ikke om noen,men ønsker dere lykke til
Antall ord: 34
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 17
vi får en klarsynt hjem på mandag som skal se hva hun får gjort men hun vil ha med seg en til for det er en åpen port og det veldig sterke krefter i gang, en pastor vi kjnner ba over huset og gikk nede i e gang i kjellern og plutselig blir han slått/kastet ned i gulvet det var flere som så det og noe slo han hardt med kjempe smell i ryggen og det er flere vitner som så det,vennene vår tør nesten ikke å komme på besøk, lysa blinker i de rommene vi går til, men sommer og høst har vært forsovit stille men det bygger seg opp nå,vi har forsøkt 4 ganger med renselse fra 5 stykker inkl kristne pastoren, stille og fredlig en stund men det kommer tilbake...
Antall ord: 145
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 01 Okt 2007 21:48
- 17
- Lokalisering: Vestfold
Dette var skikkelig ille da. Du har ikke vurdert å kontakte TVNorge da?....Åndenes makt...Da får du seriøs hjelp hvertfall. Eller spør de om de kan gi deg navn og nr. til mediumene de bruker.
Uansett ønsker jeg dere lykke til :mozilla_wink:
Uansett ønsker jeg dere lykke til :mozilla_wink:
Antall ord: 46
Rock on
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 05 Nov 2007 21:08
- 17
Jeg tenkte også på det, Pus.
Også fordi vi kan ser aktiviteten etterpå på TV også.
Også fordi vi kan ser aktiviteten etterpå på TV også.
Antall ord: 16
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 15 Okt 2007 23:12
- 17
- Lokalisering: Oslo
En "åpen port" kan være mye, men regner med hun mener at det er et punkt i/ved huset deres som er "åpent". Det vil si at ånder etc. slipper igjennom fra den andre siden. Om dette er en god eller dårlig ting er jeg egentlig litt usikker på, men flest folk har lignende negative opplevelser i nærheten av slike porter/punkt.
Å kontakte tv norge tror jeg slettes ikke hadde vært en dårlig idè. Har ikke sett så mye på programmet, men har møtt Lilli Bendris og vært på foredrag med henne, og hun er veldig flink ihvertfall.
Håper du fikk svar på hva en port er, er jo et forholdsvis "kjapt" svar, men den enkleste måten å forklare det på.
Om at de kommer tilbake hele tiden kan jo være akkurat fordi du har en port, dere renser huset for de som er der, men det kommer jo bare nye gjennom porten så da trenger man vel å stenge den på en eller annen måte.
Å kontakte tv norge tror jeg slettes ikke hadde vært en dårlig idè. Har ikke sett så mye på programmet, men har møtt Lilli Bendris og vært på foredrag med henne, og hun er veldig flink ihvertfall.
Håper du fikk svar på hva en port er, er jo et forholdsvis "kjapt" svar, men den enkleste måten å forklare det på.
Om at de kommer tilbake hele tiden kan jo være akkurat fordi du har en port, dere renser huset for de som er der, men det kommer jo bare nye gjennom porten så da trenger man vel å stenge den på en eller annen måte.
Antall ord: 175
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 04 Jan 2005 13:56
- 19
- Kjønn (valgfri): Jente :)
- Lokalisering: Porsgrunn
- Blitt takket: 1 gang
hehe folk tror det bare er å ringe tv norge når man er plaget av ånder..
Det er sikkert ikke lett å stå frem på tv med slike problem.. haha God underholdning er det kanskje.. Men om man har barn og ikke er spesiellt pr kåt finnes det jo andre løsninger enn å ringe tv norge.. Bedre løsninger også!
Veldig positivt at tv norge har slike program asså, men det passer ikke for alle..
Det er sikkert ikke lett å stå frem på tv med slike problem.. haha God underholdning er det kanskje.. Men om man har barn og ikke er spesiellt pr kåt finnes det jo andre løsninger enn å ringe tv norge.. Bedre løsninger også!
Veldig positivt at tv norge har slike program asså, men det passer ikke for alle..
Antall ord: 75
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 17
Takker for bra svar og informasjon, der sier du noe, har renset huset mange ganger og det kommer tilbake,
da må det være den porten.
Det somer sprøtt er at en av de kristne som var her 3 gangen sa han følte det var en åpning dør eller port, disse kristene vennene har vært borte i mye demonutdrivelse av mennesker og helbredelser men ikke så mye med hjemsøkte hus, man må vel ha spessielle evner for å fine porter..
vdr: tv norge veldig intresant program men det er skrittet til å komme på tv er ikke noe vi kunne tenke oss, men hun lilly er jo vannvitig skarp og flink.
det er fin med ett slikt forum der det er seriøse innlegg.
Mange tror ikke på slikt som spøkelser men, hvem ønsker å være i en slik situasjon?
vi har tilbgynne med prøvd å finne naturlig forklaringer på det som sjedde men når all naturlig vett kommer til kort da må man akseptere situsjon.
det var først kona i huset som merka det samt barna og hunden,en gang rista hele huset, hun ringte meg og var redd for jeg var på jobb, men fikk beroliget henne.
noe som skjedde i natt var at en gutten vår på 7 år hørte ett smell og trodde at det var katten som var i kjellern og gikk ut av rommet og så at døra åpna seg av seg selv men det var ingen katt der, jeg var oppe kl 0700, i dag og slapp katten inn for den hadde vært ute i natt, barna våre tør ikke å sove på rommet sitt og må sove på vårt rom.
men vi får håpe at denne porten blir stengt for alltid.
vi er kristne og tror på Jesus og det har vært en styrke og føler at han tar vekk mye av frykten,
men takk til alle som har gitt oss svar
da må det være den porten.
Det somer sprøtt er at en av de kristne som var her 3 gangen sa han følte det var en åpning dør eller port, disse kristene vennene har vært borte i mye demonutdrivelse av mennesker og helbredelser men ikke så mye med hjemsøkte hus, man må vel ha spessielle evner for å fine porter..
vdr: tv norge veldig intresant program men det er skrittet til å komme på tv er ikke noe vi kunne tenke oss, men hun lilly er jo vannvitig skarp og flink.
det er fin med ett slikt forum der det er seriøse innlegg.
Mange tror ikke på slikt som spøkelser men, hvem ønsker å være i en slik situasjon?
vi har tilbgynne med prøvd å finne naturlig forklaringer på det som sjedde men når all naturlig vett kommer til kort da må man akseptere situsjon.
det var først kona i huset som merka det samt barna og hunden,en gang rista hele huset, hun ringte meg og var redd for jeg var på jobb, men fikk beroliget henne.
noe som skjedde i natt var at en gutten vår på 7 år hørte ett smell og trodde at det var katten som var i kjellern og gikk ut av rommet og så at døra åpna seg av seg selv men det var ingen katt der, jeg var oppe kl 0700, i dag og slapp katten inn for den hadde vært ute i natt, barna våre tør ikke å sove på rommet sitt og må sove på vårt rom.
men vi får håpe at denne porten blir stengt for alltid.
vi er kristne og tror på Jesus og det har vært en styrke og føler at han tar vekk mye av frykten,
men takk til alle som har gitt oss svar
Antall ord: 336
Hide post links |