Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ Hvordan "beskytter" du deg når du mediterer o.l. ?
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
-
- Standard bruker
- Startet: 22 Des 2006 22:35
- 17
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Oslo
- Blitt takket: 3 ganger
Hvordan "beskytter" du deg når du mediterer o.l. ?
Jeg prøver å se for meg en fiolett-flamme(ST.Germaine - er en helgen i åndeverdenen som har en beskyttende flamme) og den transformerer all negative og undertrykkende energier til noe positivt eller til renere frekvenser - kanaler - energier. Jeg prøver å plassere fiolette flammen rundt det laveste chakraet. En kan sikkert gjøre det i alle chakraer og evt visualisere en boble rundt seg selv og be om assistanse av Family of Light-vesener - som kan være engler,erkeengler,utenomjordiske grupper,naturånder mm....
En kan lett tiltrekke seg negativ undertrykkende energier om man ikke er bevisst på å beskytte seg - egentlig i alle sammenhenger og møter med mennesker. I seremonier eller grupper - og hva det skal være.
Oujia Bord tiltrekker seg negative og undertrykkende ånder og da er det viktig å være bevisst på å beskytte seg.Og derfor ikke leketøy. En må ta beskyttelse på alvor i alle sammenhenger og kontakt med ånder. Om det er meditasjon med bare en selv eller i grupper. Og fiolette flammen er en veldig bra måte å beskytte seg på og det finnes uendelige mange andre måter som er konstruktive. Hvilke visualiseringer eller andre ting bruker du i beskyttelsesritualer før du skal meditere eller være med på andre lignende ting?
Et smykke med beskyttende krystallstein eller andre typer steiner kan også tiltrekke seg negativ energier og dermed frigjøres energiene når de treffer smykket. Ikke så dumt å ha lykkeamulett.
Personlig har jeg ikke vært så bevisst på beskyttelse og sånt før i år. Når en åpner opp for andre dimensjoner - åndeverdenen osv...så vil man automatisk tiltrekke seg negativ undertrykkende energier på en eller annen måte. Og vi mennesker kan også bære på dette ubevisst som mange vet.
En kan lett tiltrekke seg negativ undertrykkende energier om man ikke er bevisst på å beskytte seg - egentlig i alle sammenhenger og møter med mennesker. I seremonier eller grupper - og hva det skal være.
Oujia Bord tiltrekker seg negative og undertrykkende ånder og da er det viktig å være bevisst på å beskytte seg.Og derfor ikke leketøy. En må ta beskyttelse på alvor i alle sammenhenger og kontakt med ånder. Om det er meditasjon med bare en selv eller i grupper. Og fiolette flammen er en veldig bra måte å beskytte seg på og det finnes uendelige mange andre måter som er konstruktive. Hvilke visualiseringer eller andre ting bruker du i beskyttelsesritualer før du skal meditere eller være med på andre lignende ting?
Et smykke med beskyttende krystallstein eller andre typer steiner kan også tiltrekke seg negativ energier og dermed frigjøres energiene når de treffer smykket. Ikke så dumt å ha lykkeamulett.
Personlig har jeg ikke vært så bevisst på beskyttelse og sånt før i år. Når en åpner opp for andre dimensjoner - åndeverdenen osv...så vil man automatisk tiltrekke seg negativ undertrykkende energier på en eller annen måte. Og vi mennesker kan også bære på dette ubevisst som mange vet.
Antall ord: 298
Jorden er en del av Melchizedek-Universet
http://melchizedek73.angelfire.com/
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 13 Mai 2007 00:59
- 17
- Lokalisering: Ved siden av Nabo`n
smart:) takker for opplysningen :mozilla_wink:
Antall ord: 6
Mennesker har fått en fantastisk og mektig gave, og det er tanken. Hold styr på den så går alt bra:)
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 17 Jul 2006 10:30
- 18
- Lokalisering: Vestfold
- Blitt takket: 1 gang
Husk hjelm!
Antall ord: 2
"For those who don't believe, no amount of evidence is enough. And for those who do believe, no evidence is necessary."
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 13 Mai 2007 00:59
- 17
- Lokalisering: Ved siden av Nabo`n
Haha!! jada mamma;)
Mullin!!
Mullin!!
Antall ord: 4
Mennesker har fått en fantastisk og mektig gave, og det er tanken. Hold styr på den så går alt bra:)
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 13 Feb 2007 00:51
- 17
Når man logger på paranormal skal man nok beskytte seg, og dette gjenspeiler den åndelige verden.
Antall ord: 17
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 29 Sep 2006 00:01
- 18
- Lokalisering: Tranby
- Har takket: 8 ganger
- Blitt takket: 38 ganger
beskytte seg når man mediterer? den var litt ny for meg.. hvorfor skal det være nødvendig?
Antall ord: 19
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 19 Nov 2006 01:58
- 18
- Lokalisering: Nes i Akershus
Hjelm, briller og hansker må man ihvertfall ha.
Vil anbefale skilpaddevest og nyrebelte også.
Vil anbefale skilpaddevest og nyrebelte også.
Antall ord: 14
For hver dag, og på alle måter, blir man bedre,bedre og bedre. Det gjelder alle!
Hide post links |
Kondom har jeg hørt holder, man må jo for gudskyld ikke få åndelig syfilis når man holder på!
Antall ord: 20
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 27 Mai 2005 19:16
- 19
- Lokalisering: Ski
- Blitt takket: 4 ganger
Om jeg føler for beskyttelse kaller jeg på erkeengelen Mikael.
Han står for beskyttelse og kan visualiseres som ett blått lys
eller ett lysende sverd om det er sterke krefter.
David: Så fint at du begynner å åpne opp for at det finnes
mer enn disse planteåndene dine :mozilla_wink:
Om du leser litt mer om St Germaine også kalt Venetianeren
så vil du se at han er stålemester på 7:stråle som gjør
seg mer og mer gjeldene i den Nye Tidsalder
Han fomidler den violette flamme som nok er mer transformerende
enn beskyttende.
I vanlige meditasjoner kan jeg ikke se at det er nødvendig med
noen beskyttelse. Om vi fokuserer på at vi må beskytte oss
sier vi også at vi er ubeskyttet og tiltrekker oss det som vi kanskje
ikke vil ha i vår aura.
Tro at du er nok beskyttelse i deg selv så er du det.
Har du mye angst og lite med selvtillit kan du gjerne bruke beskyttelse.
Følg din indre følelse av hva som er riktig. Den stemmer veileder deg
til din sannhet.
Han står for beskyttelse og kan visualiseres som ett blått lys
eller ett lysende sverd om det er sterke krefter.
David: Så fint at du begynner å åpne opp for at det finnes
mer enn disse planteåndene dine :mozilla_wink:
Om du leser litt mer om St Germaine også kalt Venetianeren
så vil du se at han er stålemester på 7:stråle som gjør
seg mer og mer gjeldene i den Nye Tidsalder
Han fomidler den violette flamme som nok er mer transformerende
enn beskyttende.
I vanlige meditasjoner kan jeg ikke se at det er nødvendig med
noen beskyttelse. Om vi fokuserer på at vi må beskytte oss
sier vi også at vi er ubeskyttet og tiltrekker oss det som vi kanskje
ikke vil ha i vår aura.
Tro at du er nok beskyttelse i deg selv så er du det.
Har du mye angst og lite med selvtillit kan du gjerne bruke beskyttelse.
Følg din indre følelse av hva som er riktig. Den stemmer veileder deg
til din sannhet.
Antall ord: 190
Vær god mot deg selv og du vil skinne for andre
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 22 Des 2006 22:35
- 17
- Lokalisering: Oslo
- Blitt takket: 3 ganger
Allsidighet lønner seg vettu planteånder er kjekke å ha ang å skape solide allianser til Moder Jord.Jeg erfarte svettehytte nå nylig og det var utrolig flott - så dype relasjoner til Moder Jord har jeg ikke erfart før...veldig spesielt å erfare svettehytte og være med ritualer både før -under og etter dette. Å åpne opp multidimensjonale kanaler gjør at en møter opp endel interessante likesinnede,forfedre og lærere i andre sfærer da. :mozilla_cool: Har vært mye ofring og mye hardt arbeide - det er verdt det.
Antall ord: 94
Jorden er en del av Melchizedek-Universet
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 01 Jun 2007 17:03
- 17
- Lokalisering: myklebust
Hei? du skal ta kontakt med hjelparen din eller du kan kontakte hjelpeengelen din,
eg held kurs i medidtasjon og er klarsynt våre dei sidan eg var litte,
Helsing vegia
eg held kurs i medidtasjon og er klarsynt våre dei sidan eg var litte,
Helsing vegia
Antall ord: 31
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 27 Nov 2006 17:27
- 18
Joda, beskytter meg absolutt. Med blått (Michael) eller hvitt eller.. bare med energi - slik det føles rett der og da.
Men jeg ville aldri kommet på å beskytte meg med den fiolette flamme, da den jo er arbeidsverktøyet i mine øyne - den renser for meg inne i beskyttelsen, rundt den og utover den. Den brenner bort ubehageligheter og åpner for fryd og .. ja.. tar litt av.
Men det jeg mener er at jeg ikke ville kjent det var rett å bruke den som beskyttelse, tror jeg. Men så er vi forskjellige da - jeg og min fiolette flamme har et nært samarbeid:) hehe
Men jeg ville aldri kommet på å beskytte meg med den fiolette flamme, da den jo er arbeidsverktøyet i mine øyne - den renser for meg inne i beskyttelsen, rundt den og utover den. Den brenner bort ubehageligheter og åpner for fryd og .. ja.. tar litt av.
Men det jeg mener er at jeg ikke ville kjent det var rett å bruke den som beskyttelse, tror jeg. Men så er vi forskjellige da - jeg og min fiolette flamme har et nært samarbeid:) hehe
Antall ord: 104
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 12 Aug 2006 20:33
- 18
- Har takket: 221 ganger
- Blitt takket: 162 ganger
Hm, var ikke klar over at en burde beskytte seg når en mediterer.
Globeline, kan jeg få spørre hva det er du driver med, jobber du alternativt?
Beklager om jeg er frekk, jeg mener ikke å være det, jeg ble bare nysgjerrig ?
Antall ord: 44
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 27 Nov 2006 17:27
- 18
Det er lov å spørre. Jeg driver med mye alternativt. Men det er ikke min jobb. Åndelighet og spiritualitet er likevel en svært viktig del av personligheten min.Diffusa skrev:Hm, var ikke klar over at en burde beskytte seg når en mediterer.
Er ellers ikke overbevist om at man må beskytte seg når man mediterer. Noen gjør det, noen gjør det ikke. Selv er jeg nok litt sløv med hele beskyttelsen, og har ikke fått problemer av den grunn. Men vet at en auraleser en gang sa at jeg hadde en gullring av beskyttelse rundt auraen min, så kanskje jeg slipper billig unna?
Jeg tenker imidlertid at beskyttelse er viktigst når du evt føler deg sliten og lignende. I tillegg er det viktig hvis du jobber med energier i form av at du vil rense et rom eller lignende. Derfor syns jeg det er fint med beskyttelse hvis du jobber aktivt med den fiolette flamme som redskap for renselse - fordi det da ofte er en grunn til at du gjør det.
Dersom du bruker den fiolette flamme mer for å løse opp i deg selv osv. Så bruker jeg selv ikke beskyttelse - eller, alt ettersom. Noen ganger bruker vi jo litt.... nesten som ritualer på en måte. Og da er det en vane å tre inn i Michaels blå kule, det er herlig.
Jeg ville for eksempel ABSOLUTT beskyttet meg om jeg skulle begynne å jobbe med sprits... men jeg er ikke en person som tilkaller ånder, da jeg ikke ser helt hensikten med det. De kommer av seg selv om de vil noe, og ...
Antall ord: 305
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 12 Aug 2006 20:33
- 18
- Har takket: 221 ganger
- Blitt takket: 162 ganger
Hehe, du svarte ikke på spørsmålet mitt men siden sist jeg skrev i denne tråden så har du jo fortalt hva det er i en annen, nok om det :mozilla_wink:
Selv så ble jeg overrasket ang det med beskyttelse for selv så har jeg alltid trodd at det holdt med at jeg føler meg trygg. Må si at jeg selv også mener at det må være unødvendig. Føler det er enormt mye hysteri og frykt som florerer blandt såkaldte alternative mennesker, noe som for min del gjør at de mister troverdigheten i mine øyne.
Selv så ble jeg overrasket ang det med beskyttelse for selv så har jeg alltid trodd at det holdt med at jeg føler meg trygg. Må si at jeg selv også mener at det må være unødvendig. Føler det er enormt mye hysteri og frykt som florerer blandt såkaldte alternative mennesker, noe som for min del gjør at de mister troverdigheten i mine øyne.
Antall ord: 104
Hide post links |