Hjemsøkt, Gjenferd & Ånderuheld som kan ligne på spøkelser på bilder

Ånder og spøkelser, hjemsøkte steder, åndelig aktivitet generelt. Husk kun omtale av steder hvor det er tillatt for almennheten !

Moderatorer: Asbjørn, mod hjem

Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.

Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
Bruker avatar
Ebony
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 26 Okt 2007 10:46
17

uheld som kan ligne på spøkelser på bilder

Innlegg av Ebony »

Heisann!

Har prosjekt om spøking og Alvøen Hovedgård og med det så var jeg og en vennine der ute i går for å ta noen bilder som vi kunne bruke på prosjektet. Skal si det skal ganske så lite til før bildene får ett eller annet som ligner på spøkelser :mozilla_wink: men ved å heller å forsøke å finne ut de naturlige årsakene det kan være først så tror jeg mangen kan bli overraket over å se at spøkelsesbildet sitt ikke akkurat er det :mozilla_wink:

Her kan dere se noen eks

Bilde
Her kan det se ut som at noen står å ser på oss og når du zomer inn så an du se noe som ligner på ett fjes.

den naturlige årsaken:
Bilde
Litt av porten og skiltet :mozilla_wink:

Bilde
Her ble bildet tatt med nattmodus og da bruker kameraet ekstra lang tid på å ta bildet og jeg kom med ett uheld å være inne i fokuset i 1 sekund og da var det gjort. Skal ikke noe mer til :mozilla_wink:

Bilde
Her ser det ut som at noen står i det ene vinduet, men det vi kom fram til etter å ha studert bildet er at det kan være en gadin eller ett svakt gjennskinn av lys ifra naborommet.

Det var de årsakene vi kom fram til :mozilla_smile: Litt arig å se hvor lett ett "uheld" kan bli gjort om til spøkelse. Disse bildene her er helt ekte, bare at de har fått ett litt rart filnavn pga at bildene er tatt ifra venninen min sitt kamera og hun la de ut på eurofoto og da måtte jeg gi de ett navn for å klare å lagre de på dataen min :mozilla_wink:
Antall ord: 294
Bilde
"If man were immortal he could be perfectly sure of seeing the day when everything in which he had trusted should betray his trust, and, in short, of coming eventually to hopeless misery. He would break down, at last, as every good fortune, as every dynasty, as every civilization does. In place of this we have death."

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
storms
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 05 Feb 2007 11:17
17
Har takket: 3 ganger
Blitt takket: 51 ganger

Innlegg av storms »

Veldig bra Ebony!

Dine bilder forklarer bedre enn mange de hundrevis av innlegg som debatterer det du med enkle bilder illustrerer. Nemmelig at det ofte er helt rasjonelle forklaringer bak ting som tilsynelatende kan virke svært så paranormale.

Det er ikke dermed sagt at alt er rasjonelt eller forklarbart, men dette viser hvor viktig en kritisk tone egentlig er. Noen av disse bildene kunne blitt rene icons for paranormale tilhengere og de tilhørende historier helt fantastiske.

Bra arbeid der Ebony!

StormS;)
Antall ord: 83

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Riegrot
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 12 Des 2005 13:23
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Blitt takket: 2 ganger

Innlegg av Riegrot »

Dette er ett åndebilde. Ikke paranormal ånd, men frostrøyk av min ånde.Hvis man ser litt etter, så kan man se et litt demonaktig ansikt der. Dette kan minne litt om den "energi" tåken man ofte ser der det er åndeaktivitet.Men dette er altså bare ett bilde av frostrøyk tatt i rette øyeblikk! Bilde Dette tok jeg mens jeg kjørte bil. Bilde
Antall ord: 65
Han skjulte sin dumhet bak en mur av kunnskaper.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Kimbara
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 01 Mar 2007 11:02
17
Kjønn (valgfri): satyriasis
Blitt takket: 11 ganger

Innlegg av Kimbara »

Det siste bildet der er et strålende eksmpel på noe som ville blitt hausa opp noe aldeles vanvittig blant enkelte mennesker. På tross av at det Skrik-liknende ansiktet ikke er anatomisk korrekt i det heletatt, ville det faktum at det ser "skummelt" ut vært nok til å ta det for gitt at det er et spøkelse.
Antall ord: 59
When did ignorance become a point of view?
-Dilbert

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links