Er det noen som kjenner til hjemsøkte offentlige steder i Askim? Jeg kjenner selvfølgelig til Maren som skal gå igjen på hotellet, og synes den historien er guffen, selv om hun ikke plager noen, men er det noen som kjenner til andre steder?
Jeg jobber på et utested med mange "kalde punkter" hvor jeg føler at jeg ikke er alene, men jeg hverken kan eller vil si hvor dette er...
Innimellom kommer dunst av våt jord her... Hva kan dette være???
Og til alle dere "morroklumper", når jeg sier at jeg ikke føler meg alene, så mener jeg utenom åpningstid...
Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ ASKIM i Østfold
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
-
- Nybegynner
- Startet: 29 Okt 2006 16:19
- 18
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Østfold
Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.
I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
-
- Nybegynner
- Startet: 09 Des 2005 14:46
- 18
- Blitt takket: 1 gang
lier og dikemark ligger vel rett borti høgget, vakås har også et hus rett nedenfor togstasjonen
Antall ord: 18
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
spøkelser og geografi er kanskje ikke de sterkeste kvalitetene her inne, kanskje?
Antall ord: 13
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 09 Des 2005 14:46
- 18
-
- Standard bruker
- Startet: 06 Jun 2007 15:33
- 17
- Blitt takket: 4 ganger
Re: ASKIM i Østfold
Jeg går visst igjen i askim jegWillyfornia skrev:Er det noen som kjenner til hjemsøkte offentlige steder i Askim? Jeg kjenner selvfølgelig til Maren som skal gå igjen på hotellet, og synes den historien er guffen, selv om hun ikke plager noen, men er det noen som kjenner til andre steder?
Jeg jobber på et utested med mange "kalde punkter" hvor jeg føler at jeg ikke er alene, men jeg hverken kan eller vil si hvor dette er...
Innimellom kommer dunst av våt jord her... Hva kan dette være???
Og til alle dere "morroklumper", når jeg sier at jeg ikke føler meg alene, så mener jeg utenom åpningstid...
Antall ord: 117
Et Kyss Om Dagen, Er Bra For Magen
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 01 Okt 2007 21:48
- 17
- Lokalisering: Vestfold
-
- Nybegynner
- Startet: 29 Mai 2004 18:11
- 20
- Lokalisering: I en leilighet sentralt i Drammen
Her er Vakås : http://www.skiforeningen.no/markadb/showpoi.cgi?id=863pus skrev:Vakås??? Hva og hvor er det??
Antall ord: 22
Amen
Hide post links |