Engler, Guider, Hjelpere, SkytsenglerKraftdyrets betydning

Forum dedikert til åndevesener som mange hevder å kunne se og/eller kommunisere med.

Moderatorer: Asbjørn, mod engler

Swan_The_Mann_Slayer
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 25
Startet: 05 Nov 2007 15:49
16
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: gol

Kraftdyrets betydning

Innlegg av Swan_The_Mann_Slayer »

hallo, jeg har fåt vite at kraft dyre mit er en svane :) så jeg prøvde å finne ut hva svanen sto for, å fikk vite at svanen er et av de eldste og mektigste totem dyrene.... det sto også det at de som har svane som kraft dyr har en evne til å se i framtiden......
jeg har i flere tilfeller vist at noe kommer til å skje før det skjer, jeg har tatt en telefon og vist øyeblikket jeg tokk tellefonen at jeg kom til å få en dårlig beskjed...jeg ser i det ikke som et syn, men jeg føler det på meg.... er det bare jeg som fantaserer eller kan jeg ha evner?
Antall ord: 116
live to protect your friends. :)

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Mariann66
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 343
Startet: 05 Aug 2007 21:40
17

Innlegg av Mariann66 »

Du har nok en bra intuisjon :)
Antall ord: 6
Alt er grenseløst.
Det er du som begrenser...

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Swan_The_Mann_Slayer
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 25
Startet: 05 Nov 2007 15:49
16
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: gol

Innlegg av Swan_The_Mann_Slayer »

takker...men er det noen som vet hvordan jeg skall komme i kontakt med kraft dyret mit?
Antall ord: 17
live to protect your friends. :)

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
pus
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 68
Startet: 01 Okt 2007 21:48
16
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Vestfold

Innlegg av pus »

Hvordan vet du hva kraftdyret ditt er? Og hva er det?
Antall ord: 11
Rock on

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Jo.
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 7
Startet: 05 Nov 2007 21:08
16

Innlegg av Jo. »

Antall ord: 14

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Swan_The_Mann_Slayer
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 25
Startet: 05 Nov 2007 15:49
16
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: gol

Innlegg av Swan_The_Mann_Slayer »

jeg vet hva kraftdyre mit er fordi bestefaren min fant det ut for meg, han er healer :)
men har ikke klart å kommet i kontakt med det selv:(
usiker på hvordan jeg gjør det??
Antall ord: 34
live to protect your friends. :)

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
sahre
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 67
Startet: 30 Jun 2007 22:46
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Her og nå!

Innlegg av sahre »

Oppsøk en sjaman! Jeg har fordypet meg i samisk sjamanisme i flere år nå, og vet at noaidiene jobber mye med kraftdyr. Jeg er ganske sikker på at andre former for sjamanisme også arbeider nært kraftdyrene, så det er mitt råd. Av samiske sjamaner (noaidier) her i Norge vet jeg ihvertfall om Eirik Myrhaug, Ailo Gaup og Anita Biong. Finnes sikkert flere enn det bare du leter litt.

Det en noaidi kommer til å gjøre med deg da, er å ta deg med på en trommereise i ditt eget sjelelandskap. Hva mer enn det som skjer vet jeg fint lite om siden jeg fremdeles har til gode å oppleve en slik trommereise.
Antall ord: 113
Bilde

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
keke
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 733
Startet: 06 Sep 2006 01:12
18
Kjønn (valgfri): vedirtikalandar
Har takket: 113 ganger
Blitt takket: 130 ganger

Innlegg av keke »

Først vil jeg si, at Alle har evner. Alle kan heale, alle kan Se inn i frammtiden, alle kan se i fortiden. Ikke alle "kan" det fordi, de ikke tror de kan det, fordi de tror ingen kan det.



Vil du kunne det? Hvorfor?

Begynn med å få orden på tankene dine.

Ja det er herlig å "finne" kraftdyret sitt, takker min tolmodige kondor venn for å ha åpna øynene mine :) vi er et godt team, en lærer mye om seg selv med kraftyr.

Ikke tenk for mye på at det er vanskelig å få kontakt, dere har kontakt hele tiden.

Kratdyret er deg- du er kraftdyret. Det er ennå mye å huske.
Vi er ikke hær for å lære, alt kan du og alt vet du. Du skal erindre. Være, erfare, skape.


Dette kan høres søkt ut, men drit i det. DU er unik uansett hva noen andre måtte si og mene, det samme er den personen som måtte mene og si.

Tør å være den høyeste tanke du har om deg selv i din største fantasi :mozilla_innocent:

Jeg skjønner at det kan virke så vanskelig å få kontakt, men det krever litt av deg.
Fordi du ennå tviler.

Jobb med dine tanker, kvitt deg med fordommer(alle fordommer)

Ikke sett mennesker i bås. Da ser du bare det du vil se.

Mulig du vil høre dette første gang du har bevisst kontakt "ja, og ennå tviler du"
Antall ord: 247
“If the problem has a solution, worrying is pointless, in the end the problem will be solved. If the problem has no solution, there is no reason to worry, because it can’t be solved.” – Zen saying

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Swan_The_Mann_Slayer
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 25
Startet: 05 Nov 2007 15:49
16
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: gol

Innlegg av Swan_The_Mann_Slayer »

jeg vil lære å mestre evnen til å si i framtiden fordi, jeg har lyst til å bruke evnene mine til å hjelpe folk som trenger det :D :)
Antall ord: 24
live to protect your friends. :)

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Brenda
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 755
Startet: 16 Jan 2008 22:37
16
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Østfold

Innlegg av Brenda »

Litt gammel tråd men..

Jeg skal på trommereise 6 juni, hos en sjaman. Han finner ut kraftdyr etc, gleder meg til det :) Noen andre som har sjekka sitt kraftdyr?? Jeg er ikke så kjent med det, så det skal bli spennende :)
Antall ord: 42
*** OOO***

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Shania
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 445
Startet: 03 Nov 2007 02:10
16
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Tønsberg
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av Shania »

Har holdt på litt med sjaman tromme selv, og sammen med andre. Det finnes kassetter som også kan brukes.
Ligge å puste til lyden av trommer. Eller du kan bruke lyden av didjeridoo. Aborgienernes reise instrument. Slipp taket på hode, og la deg rive med.
Du kan forestille deg å flyte fram i en bekk, gå ned i røttene av et tre. o.l.
Få kontakt med naturen på et stille sted.

Problemet angående kontakt, sitter først og fremst at vi er så bevisst tilstede i hodet. Prøver å forestille oss, kontrollere, dra det i tvil og ikke stole på hva vi kjenner.
La Svanen komme til deg. Kjenn hvordan den er, flyr og svever rundt deg.

Det blir fint for deg Brenda, å dra på trommereise. Det blir din opplevelse og ditt møte. Han sitter nok ikke å forteller det til deg. En trommereise handler om å våge å slippe taket på den fysiske virkligheten, og ta inn den som ligger under, over og bortenfor.

Slayer.
Framtidevner er ganske spesielle. Og det er ikke alltid du skal si, eller hjelpe noen med det. Som Master Yodi sa det, Framtiden er vanskelig å se, den er alltid i forandring.
Om du fortsetter ned en vei, så vil framtiden bli at du lander der veien ender.
Men vi kan når som helst, velge en annen vei. Og hendelser avhenger ofte av flere menneskers valg.
Men du kan, med visdom advare. Be noen være obs eller at de tenker seg om. Når du opplever at du ser noe. Framtiden er ikke hugget i sten. Det finnes mange muligheter. Du ser som oftest bare en av dem.
Det heller ikke en evne du i utgangspunktet skal lære å mestre. Det du skal mestre er deg selv og ikke minst din villighet til å hjelpe andre. Det er ikke alltid rett, det er ikke alltid ønsket. Så du må lære å respektere andres valg, selv om du kanskje advarer og de ikke vil høre, og fortsette ned den samme veien.
Poenget ligger i å være tilstede her og nå. Da vil du "Se" at det er så mye mer enn en mulighet.
Antall ord: 359
I choose the easy button.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gjest

Innlegg av Gjest »

Swan_The_Mann_Slayer skrev:jeg vet hva kraftdyre mit er fordi bestefaren min fant det ut for meg, han er healer :)
men har ikke klart å kommet i kontakt med det selv:(
usiker på hvordan jeg gjør det??
Jeg har hørt av en healer at hun møtte sitt kraftdyr i meditasjon. Hun fant opp en plass der hun satt seg til og vente og så spurte hun om kraftdyret ville komme og møte henne.

I hennes tilfelle var det et rådyr.
Antall ord: 86

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Brenda
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 755
Startet: 16 Jan 2008 22:37
16
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Østfold

Innlegg av Brenda »

Shania skrev:Har holdt på litt med sjaman tromme selv, og sammen med andre. Det finnes kassetter som også kan brukes.
Ligge å puste til lyden av trommer. Eller du kan bruke lyden av didjeridoo. Aborgienernes reise instrument. Slipp taket på hode, og la deg rive med.
Du kan forestille deg å flyte fram i en bekk, gå ned i røttene av et tre. o.l.
Få kontakt med naturen på et stille sted.

Problemet angående kontakt, sitter først og fremst at vi er så bevisst tilstede i hodet. Prøver å forestille oss, kontrollere, dra det i tvil og ikke stole på hva vi kjenner.
La Svanen komme til deg. Kjenn hvordan den er, flyr og svever rundt deg.

Det blir fint for deg Brenda, å dra på trommereise. Det blir din opplevelse og ditt møte. Han sitter nok ikke å forteller det til deg. En trommereise handler om å våge å slippe taket på den fysiske virkligheten, og ta inn den som ligger under, over og bortenfor.
.
Hmmm....meget intressant Shania.
Er usikker på hva slags intrument han bruker, spennende bli det uansett.
Hehe, ja tror det blir bra for meg :) Forteller når jeg har vært der ;)
Antall ord: 199
*** OOO***

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
GJest

Innlegg av GJest »

Noen her som har drage som kraftdyr?

Som kan fortelle mer om det?
Antall ord: 13

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Heal
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 226
Startet: 30 Sep 2007 19:50
16
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Et hus, hvor ellers?

Innlegg av Heal »

kan noen legge en link med en test for å få vite kraftdyret sitt?
Antall ord: 13
Heal

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links