Engler, Guider, Hjelpere, SkytsenglerMartha Louise synsk??

Forum dedikert til åndevesener som mange hevder å kunne se og/eller kommunisere med.

Moderatorer: Asbjørn, mod engler

MysticFan
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 47
Startet: 13 Mai 2007 00:59
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Ved siden av Nabo`n

Martha Louise synsk??

Innlegg av MysticFan »

Hei Jeg lurer bare på om dere tror Martha er synsk? Hun sier at hun kan snakke med engler og hun har startet egen skole, så hva tror dere?

Mullin!!
Antall ord: 30
Mennesker har fått en fantastisk og mektig gave, og det er tanken. Hold styr på den så går alt bra:)

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
pus
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 68
Startet: 01 Okt 2007 21:48
16
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Vestfold

Innlegg av pus »

Jeg tror folk har hengt seg altfor mye opp i ordet "engler". Den skolen handler nok om mer enn det. Dessuten har jo Martha fortalt at hun hadde synske evner da hun var liten. Syns hun virker troverdig jeg :mozilla_smile:
Antall ord: 41
Rock on

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
sahre
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 67
Startet: 30 Jun 2007 22:46
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Her og nå!

Innlegg av sahre »

Ja, hvorfor ikke? Mange andre der ute i verden som er synske, så hvorfor ikke henne.

Akkurat det finner jeg litt merkelig: Det sirkulerer så ufattelig mange alternative ideer og tanker rundt om for tiden, men når vår stakkars prinsesse sier hva hun mener så er det bare galt. Det er galt fordi hun er en prinsesse som skal virke samlende og som alle kan relatere seg til.

Av den grunnen er jeg for avskaffing av kongehuset. For å sette det på spissen kan man vel si at de blir født inn i et slags slaveri. De kan ikke mene og si det de vil fordi de da kanskje går på tvers av hva resten av befolkningen mener. Og da blir det furore, da!
Antall ord: 127
Bilde

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
MysticFan
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 47
Startet: 13 Mai 2007 00:59
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Ved siden av Nabo`n

Innlegg av MysticFan »

Hmm dere er virkelig gode til å si hva dere mener, bra :mozilla_smile: :mozilla_wink:
Antall ord: 15
Mennesker har fått en fantastisk og mektig gave, og det er tanken. Hold styr på den så går alt bra:)

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
PearlDrop89
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 472
Startet: 18 Nov 2006 22:22
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: i mitt lille rike

Innlegg av PearlDrop89 »

Ja hvorfor ikke? Hun er da menneske like mye som meg og deg. Selv om hun kanskje er kongelig så sier ikke det at hun ikke skal være synsk og kan "se" ;)
Antall ord: 33
<3

*****Love*****

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Amfelia
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 860
Startet: 15 Feb 2007 17:18
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Oppe på loftet...
Blitt takket: 1 gang

Re: Martha Louise synsk??

Innlegg av Amfelia »

Mullin!! skrev:Hei Jeg lurer bare på om dere tror Martha er synsk? Hun sier at hun kan snakke med engler og hun har startet egen skole, så hva tror dere?

Mullin!!
Mange som kan snakke med engler, engler er bare et annet ord for Guider/hjelpere, og så kan hun kanskje kanalisere og dermed få kontakt med åndeverden.
Og ordet synsk har vel ikke Martha selv brukt, men hun er nok klarsynt på en eller annen måte....
Antall ord: 79
Bilde

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
ToneG
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 986
Startet: 04 Jan 2005 13:56
19
Kjønn (valgfri): Jente :)
Lokalisering: Porsgrunn
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av ToneG »

Selvfølgelig er hun synsk..
Antall ord: 5

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
GrandSummon
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 52
Startet: 02 Okt 2006 21:35
17

Innlegg av GrandSummon »

Jeg tviler ikke på at hun hvertfall tror selv hun kommuniserer med engler, men hadde hun ikke vokst opp med kristne, hadde hun nok snakket om/med noe annet. Romvesner?
Antall ord: 30
Do what thou wilt shall be the whole of the law.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Amfelia
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 860
Startet: 15 Feb 2007 17:18
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Oppe på loftet...
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av Amfelia »

GrandSummon skrev:Jeg tviler ikke på at hun hvertfall tror selv hun kommuniserer med engler, men hadde hun ikke vokst opp med kristne, hadde hun nok snakket om/med noe annet. Romvesner?

Hva mener du med denne??
Jeg skjønner ikke helt, mulig jeg er treig... :D
Det var dette med kristne jeg ikke helt skjønte, tror jeg.. :mozilla_undecided:
Antall ord: 58
Bilde

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Kimbara
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 4125
Startet: 01 Mar 2007 11:02
17
Kjønn (valgfri): satyriasis
Blitt takket: 11 ganger

Re: Martha Louise synsk??

Innlegg av Kimbara »

Mullin!! skrev:Hei Jeg lurer bare på om dere tror Martha er synsk? Hun sier at hun kan snakke med engler og hun har startet egen skole, så hva tror dere?

Mullin!!
Oppmerksomhet?
Antall ord: 33
When did ignorance become a point of view?
-Dilbert

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
MysticFan
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 47
Startet: 13 Mai 2007 00:59
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Ved siden av Nabo`n

Re: Martha Louise synsk??

Innlegg av MysticFan »

Kimbara skrev:
Mullin!! skrev:Hei Jeg lurer bare på om dere tror Martha er synsk? Hun sier at hun kan snakke med engler og hun har startet egen skole, så hva tror dere?

Mullin!!
Oppmerksomhet?
Kanskje det er jo veldig "inn" å være synsk da, men ikke vet jeg??
Antall ord: 49
Mennesker har fått en fantastisk og mektig gave, og det er tanken. Hold styr på den så går alt bra:)

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Nori
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 21
Startet: 16 Okt 2007 16:52
16

Innlegg av Nori »

Jeg tror Märtha Louise er klarsynt. Hva hun har tatt eller ikke tatt av kurs eller opplæring for å utvikle seg, vet hun vel best selv.

Men jeg kan ikke skjønne at det å være klarsynt ikke skal kunne være en del av henne? Alle har vi da dette i oss! Kongelig eller ikke! Det er bare det at enkelte er mer oppmerksom på det, og velger å videreutvikle seg. Andre vender dette emnet ryggen og vil ikke forholde seg til det.

Søsteren til Dronning Beatrix av Nederland er forresten klarsynt hun også. Hun snakker blant annet med trær!!!

Å nei, kongelig eller ikke, det er ikke det det går på når det gjelder hvem som er klarsynt eller ikke!
Antall ord: 125

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
David Skywalker
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 713
Startet: 22 Des 2006 22:35
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Oslo
Blitt takket: 3 ganger

Innlegg av David Skywalker »

Nori skrev:Jeg tror Märtha Louise er klarsynt. Hva hun har tatt eller ikke tatt av kurs eller opplæring for å utvikle seg, vet hun vel best selv.

Men jeg kan ikke skjønne at det å være klarsynt ikke skal kunne være en del av henne? Alle har vi da dette i oss! Kongelig eller ikke! Det er bare det at enkelte er mer oppmerksom på det, og velger å videreutvikle seg. Andre vender dette emnet ryggen og vil ikke forholde seg til det.

Søsteren til Dronning Beatrix av Nederland er forresten klarsynt hun også. Hun snakker blant annet med trær!!!

Å nei, kongelig eller ikke, det er ikke det det går på når det gjelder hvem som er klarsynt eller ikke!
Jeg skriver under på ditt svar. Det er som om jeg skulle ha sagt det selv. Du er bra tunet inn på "riktige" klarsynte frekvenser :mozilla_cool: Alle kan ha tilgang til klarsynte frekvenser - konger,dronninger,prinsesser,meg,deg - alle! Martha Louise sitt ansiktuttrykk minner meg om at hun har gitt næring til sitt lille indre barn og ser ut som et barn i voksenkropp eller englefjes. Hun har evner. Tøft å stå frem offentlig siden hun er født i en kongelig familie. Det kreves utrolig mye mot. Veldig imponert at hun står frem og sier det hun har gjort.
Antall ord: 230
Jorden er en del av Melchizedek-Universet
http://melchizedek73.angelfire.com/

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
madjava
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1249
Startet: 01 Des 2005 21:35
18
Blitt takket: 4 ganger

Innlegg av madjava »

At kongelege snakker med trær og engler finner eg ikkje det minste rart...statistisk sett ska det være nokre kongelege som oxo har mista bakkekontakten...og tror man hardt og lenge nok kan sikkert griser fly oxo...
Antall ord: 39
If we spread truth like a disease
we might just infect those around us
with intelligence

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Nori
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 21
Startet: 16 Okt 2007 16:52
16

Innlegg av Nori »

Kan du være så snill å legge ut en link til den statistikken du snakker om, madjava? :)
Antall ord: 17

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links