Hei eg har opplevd rare ting. På skolen skulle vi skrive en stil og jeg skrev om en brannmann men så trengte jeg et navn. Begge lærerene satt med mitt bord der å da så jeg spurte den ene eller begge da om et typisk brannmann navn. Den ene ga teikn til den andre læreren om at likssom hun kjente en brannmann men jeg visste det ikke selvsagt. Så sa den andre læreren som fikk teiknet fra den andre at Per Arne var ganske vanelig. Og jeg fikk bare navnet Per Arne ikke noe annet. Ja så jeg tok det så gikk hun og den andre læreren som kjente han ved det navnet satt igjen. Men jeg trengte ett etternavn så falt bare ordene på lippene mine, Nygård.
Jeg skrev det ned og så reagerte læreren som satt der, hun spurte om hva det var jeg skrev og jeg forstod ikke hva det var hun mente. Men så viste det seg att mannen som hun kjente hette Per Arne Nygård! Og en uke senere viste det seg at hun læreren som kjente han var gravid med han, og jeg hadde en liten jente med i historien og det ble en jente! Snålt! Er det sammen treff?? Hva sier dere?
Mullin!!
Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ Skriver ting som er sant uten å vite det....
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
-
- Nybegynner
- Startet: 13 Mai 2007 00:59
- 17
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Ved siden av Nabo`n
Skriver ting som er sant uten å vite det....
Antall ord: 218
Mennesker har fått en fantastisk og mektig gave, og det er tanken. Hold styr på den så går alt bra:)
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.
I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
-
- Nybegynner
- Startet: 01 Okt 2007 21:48
- 17
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Vestfold
Kul historie. Jeg tror ikke det var tilfeldig.. :mozilla_wink:
Antall ord: 10
Rock on
Link: | |
BBcode: | |