Vi har bod her ca. 1.5 år. Her har jeg egentlig aldrig følt meg helt "alene". Jeg får en fornemelse av at det er en mann her. Og han er ganske så festlig. Han gjemmer nemlig tingene mine. Spes. klær. Nye klær. Jeg kjøper kansje en ny bukse, går i den en dag, og så forsvinner den. Den er kansje borte ganske lenge, for så å plutselig ligge i skapet helt fremmerst. Kjempe merklig. Sambo bare ler.. Og nå er det den nye grenseren min som er borte... Jaja. Jeg syns beinlaus er ganske festlig jeg da.
Sambo sa her en gang at han syntes han hadde sett en skygge i gangen. (Flere ganger) En annen ting er at min lille sønn på snart 1 år plutselig kan stirre ut i luften. Det ser ut som han ser noe..
Hva sier dere????
Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ Jeg har en kar her som er ganske festelig.
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
-
- Nybegynner
- Startet: 27 Okt 2007 16:20
- 17
Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.
I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
-
- Nybegynner
- Startet: 07 Okt 2007 14:44
- 17
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Stavanger
Kjære deg!
Jeg sier : Gratulerer med ny genser!
Cruella8
Jeg sier : Gratulerer med ny genser!
Cruella8
Antall ord: 10
Kvel aldri samvittighetens stemme; for den er det godes skytsengel.
Christian F. Gellert
Christian F. Gellert
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 15 Jan 2007 15:06
- 17
- Kjønn (valgfri): Typeutovertiss.
- Lokalisering: Hordaland
- Har takket: 1 gang
- Blitt takket: 1 gang
Om vi skal tro allt folk sier, så er ikke det att ting forsvinner uvanlig i det hele tatt.
Flere ganger i åndenes makt programmer har folk fortallt om ting som forsvinner.
Men som du sier, de kommer tilbake etter en stund.
Kansje spøkelset fryser ?
Flere ganger i åndenes makt programmer har folk fortallt om ting som forsvinner.
Antall ord: 46
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 14 Okt 2007 17:36
- 17
- Kjønn (valgfri): Jente :D
- Lokalisering: På kirkegården
- Blitt takket: 2 ganger
Hehe ja det kan jo gi frysninger så hvorfor skal den ikke fryseselvMetodisten skrev:Om vi skal tro allt folk sier, så er ikke det att ting forsvinner uvanlig i det hele tatt.
Antall ord: 61
Time passes, people move. Like a river’s flow, it never ends. A childish mind will turn to noble ambition… Young love will become deep affection… The clear water’s surface reflects growth…
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 13 Mai 2007 00:59
- 17
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Ved siden av Nabo`n
Heii!!
1. gralla med ny genser:P
2. sikker på at det er ikke du som finner igjen tingene dine??
3. bare noe som datt inn
Mullin!!
1. gralla med ny genser:P
2. sikker på at det er ikke du som finner igjen tingene dine??
3. bare noe som datt inn
Mullin!!
Antall ord: 27
Mennesker har fått en fantastisk og mektig gave, og det er tanken. Hold styr på den så går alt bra:)
Hide post links |