Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ Demoner, eksisterer de? Eller er det bare en myte??
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
-
- UGYLDIG Epost
- Startet: 02 Sep 2004 20:50
- 20
- Har takket: 7 ganger
- Blitt takket: 56 ganger
I den boken jeg nevnte, står det om liknende case'r. Jeg tror, dersom du møter en d, at du ikke behøver å se den i øynene for at den skal lese deg. Den leser deg fordi du retter oppmerksomheten mot den og omvendt. Forfatteren av boken har fortalt at han har fått telefoner fra folk som er besatt og i samme øyeblikk han tar telefonen, står d'en ved siden av ham. Dette går på at vi alle er tilknyttet den samme energien. Men jeg nekter å gå med på at d'er er skapt av Skaperen av kjærlighet-intelligens, men heller av menneskesinnets mørkeste krefter.
Antall ord: 113
Be Content with what you have; rejoice in the way things are. When you realize there is nothing lacking, the whole world belongs to you.
~Lao Tzu
Our Anscestors be Praised!
~Lao Tzu
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.
I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
-
- Standard bruker
- Startet: 10 Nov 2006 12:34
- 18
- Kjønn (valgfri): Andrgyn
- Lokalisering: Hades
- Blitt takket: 1 gang
vel....el som preventiv beskyttelse. Du kan jo altids utfordre til tvekamp på like vegne. det er en grunn til at den går etter dine nermeste og ikke etter deg selv, forde at den allerede har målt styrkepotensialet ditt og funnet seg selv for lett og derfor går etter dine nermeste istedet for. Salvien er bare ett redskap for a gjøre ting lettere for deg.
Ja, den beste løsningen er å nedkjempe demonen og på den måten sende eit klart signal ned i kjelleren, men slikt kan ta tid.
Klebeånder er små sykdomsdemoner som til tid til annen prøver seg, de plukker du lett av offeret uten andre hjelpemiddel enn egne krefter. Healere hjør slikt hele tiden uten å vite det, man får en sur følelse i fingrene når man tar på dem.
Ja, den beste løsningen er å nedkjempe demonen og på den måten sende eit klart signal ned i kjelleren, men slikt kan ta tid.
Klebeånder er små sykdomsdemoner som til tid til annen prøver seg, de plukker du lett av offeret uten andre hjelpemiddel enn egne krefter. Healere hjør slikt hele tiden uten å vite det, man får en sur følelse i fingrene når man tar på dem.
Antall ord: 143
non omnis moriar
Hide post links |
-
- UGYLDIG Epost
- Startet: 02 Sep 2004 20:50
- 20
- Har takket: 7 ganger
- Blitt takket: 56 ganger
Teoretisk sett er det nok å tenke på dem for å komme i kontakt.livingdeaddoll skrev:kan man komme i kontakt med en demon ved et ouija brett? kan hjelpere hjelpe til i en kamp med demoner?
Jeg regner med at hjelpere kan, dersom du bruker energien deres til det..
Antall ord: 48
Be Content with what you have; rejoice in the way things are. When you realize there is nothing lacking, the whole world belongs to you.
~Lao Tzu
~Lao Tzu
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 18
-
- UGYLDIG Epost
- Startet: 06 Jan 2007 21:47
- 17
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: i fantasiverdenen min
Jamen, hva skjer hvis VI taper tvekampen da..? :mozilla_surprised:Xirque Zdataan skrev:Du kan jo altids utfordre til tvekamp på like vegne.
Antall ord: 23
Du kan gjøre alt så lenge du vet hvordan det gjøres.
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 01 Des 2005 21:35
- 19
- Blitt takket: 4 ganger
Demoner eksisterer ikkje. Demoner er eit produkt av menneskers fantasi, grunna egen frykt og manglande evne til å vite forskjell på underholdning og det virkelige liv. Sjølsagt vil nokre tenke som så at det ikkje er reellt da det mangla underholdning for mange tusen år sidan i den form og utstrekning vi har i dag. Den underholdninga som var reell for mange tusen år sia, baserte seg på opplevingar der alt som ikkje kunne forklarast samt muntlige fortellingar om alt mulig, ga grobunn for demoner som eit produkt av menneskets fantasi og frykt.
Det nærmaste ein kjem demoner, er mennesker som påstår at demoner eksisterer og dermed skaper frykt hjå andre, før dei kjem med jalla-løsning på demon-problemet og bruker situasjonen for alt den er verdt, til å hevde seg sjølv.
Det nærmaste ein kjem demoner, er mennesker som påstår at demoner eksisterer og dermed skaper frykt hjå andre, før dei kjem med jalla-løsning på demon-problemet og bruker situasjonen for alt den er verdt, til å hevde seg sjølv.
Antall ord: 138
If we spread truth like a disease
we might just infect those around us
with intelligence
we might just infect those around us
with intelligence
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 10 Okt 2007 01:58
- 17
livingdeaddoll skrev:demoner finnes!!:) de kan være menneske skapt, av all den negative energien (hat/ondskap/stygge tanker) vi stråler ut..
Offtopic: Dette var litt spennende for meg. I 13-14 års alderen hadde jeg det mildt sagt forjævlig med meg selv, og det som en gang var et pent pikerom ble rasert og ned-tagget. Det var ikke problemet. Etter det begynte jeg å få følelsen av at noe var i rommet, ikke et gjenferd - men heller helt utrolig ladet energi. Jeg ble nedtrykt, deprimert, og til slutt fullstendig paranoid. Om jeg gikk til en annen del av huset var allting OK, men så fort jeg gikk inn i soverommet mitt kjentes det ut som et virrvarr av energi - som jeg er fast bestemt på at jeg lagde selv.
Det ble så ille at jeg måtte flytte til en annen del av huset - og her har det vært fint i 4 år, men nå kommer paranoian tilbake. Det jeg mener av paranoia er at det føles ut som om noen ser på meg - ikke hele tiden, men ganske ofte. Og nei, det er ikke sånn i de andre rommene i huset - det er kun i soverommet mitt. Det gamle soverommet ble pusset opp, og jeg har ingen problemer med det rommet lenger.
Det nye soverommet er forøvrig verken nedtagget eller rasert, det er veldig pent og ordentlig.
Så ja, hurra for energier vi setter ut selv. Det er den eneste måten jeg kan forklare følelsen jeg får.
Til dere som kommer til å si at det er EMF; det trodde jeg også i begynnelsen. Men alt av elektronikk er satt i hjørnet i en del av rommet (hvor jeg sitter nå), og der har jeg INGEN problemer. Det er først når jeg beveger meg over til senga at jeg får den følelsen. Har også hendt at jeg har sett skygger i dusjen, sitte på senga mi osv. De fleste gangene jeg har sett noe, har det vært i dusjen.
Nei, jeg tror ikke at det er et gjenferd. Jeg kjenner ingen som er døde som ville ha vært så knyttet til meg. Jeg sier til megselv at det er EMF, men jeg vet at det er løgn. <.<
Antall ord: 387
Hide post links |
-
- UGYLDIG Epost
- Startet: 06 Jan 2007 21:47
- 17
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: i fantasiverdenen min
Kanskje det er en poltergeist, det sies jo at de bygger seg opp på deperesjon, hat og negative tanker :mozilla_frown: Kan skje du bør tilkalle et medium eller noe, for å skjekke, de kan sikkert hjelpe:)
Antall ord: 37
Du kan gjøre alt så lenge du vet hvordan det gjøres.
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 18
Og poltergeist er demoner og klebeånder...som ja eksisterer.-Astarte- skrev:Kanskje det er en poltergeist, det sies jo at de bygger seg opp på deperesjon, hat og negative tanker :mozilla_frown: Kan skje du bør tilkalle et medium eller noe, for å skjekke, de kan sikkert hjelpe:)
Antall ord: 49
non omnis moriar
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 18
Vel.. du kan "Tape sjelen din".....DVS. Bli ett mentalt tilfelle..eller blir besatt..-Astarte- skrev:Jamen, hva skjer hvis VI taper tvekampen da..? :mozilla_surprised:Xirque Zdataan skrev:Du kan jo altids utfordre til tvekamp på like vegne.
Litt vanskelig å si siden jeg ikke har tapt noen gang om du forstår. Velger å ikke tenke på hva som kan skje, om jeg skulle tape en kamp, da det vil svekke mine kjangser, Det er jo en kamp om viljen og friheten, og da vil bekymringer svekke forsvaret..om du forstår
Antall ord: 92
non omnis moriar
Hide post links |