Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ Drammens området
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
-
- Nybegynner
- Startet: 09 Okt 2007 13:36
- 17
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: oslo
Skikkelig ghostbuster! Med IR-kamera, diktafon og EMF-meter (hva nå enn det er!)!!
Antall ord: 14
utelukker ingenting
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.
I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
-
- Nybegynner
- Startet: 11 Okt 2007 20:32
- 17
- Lokalisering: hadde jeg vist det så...
når man er inne på sande preste gård.... gutten i det blå rommet a? han som hang seg for at han ikke klarte komfirmasjons prøven sin? noe jeg selv har merket flere ganger med at det føles som at jeg blir kvelt i akurat det rommet\metal smak i munnen (æsj) og svimmel het blei nå i sener tid fortalt historien av en gammel "tante" på bussen kan noen bekrefte det dete skal ha skjed på 1800 tallet noe er det med akurat det rommet på sande preste gård....
ynskyld ord blind til 10000
mvh
jan_m
vestfold
mvh
jan_m
vestfold
Antall ord: 103
di gale har det godt sier noen? JEG HAR DET ENDA BEDRE!!
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 24 Jan 2006 06:28
- 18
- Lokalisering: Drammen
He he, passer navnet og bildet, ikke sant?uenord skrev:
Skikkelig ghostbuster! Med IR-kamera, diktafon og EMF-meter (hva nå enn det er!)!!
EMF-Meter er et målerinstrument (EMF=ElectroMagneticField) som måler elektromganetisk felt/samt elektrisk felt. Gjenferd eller folk som går igjen avgir elektromagnetisk og elektrisk felt. Dette er utrolig svak energi, og denne måleren klarer å registrere denne energien. Folk kommer sikkert til å si at det er mye som skal til for å bruke dette meteret til å registrere gjenferd, pga alle de "naturlig" feltene vi omgir oss med hele dagen, men denne måleren er utstyrt med et filter som filtrerer bort disse feltene. Jeg kan holde måleren nær en strømførende ledning f.eks. Null utslag, men hvis jeg selv feier hånda mi over/rundt den, får jeg utslag. Så den er veldig nyttig! ;-)
Sist redigert av Egon Spengler på 30 Okt 2007 02:36, redigert 1 gang totalt. Antall ord: 145
Quantumphysics holds the key to the truth.
NGH http://www.ghosthunters.no
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 18
Jepp, det stemmer det. Den historien er ganske beryktet. Har hele historien i ei bok, samt andre kjente steder i Norge.jan_m skrev:når man er inne på sande preste gård.... gutten i det blå rommet a? han som hang seg for at han ikke klarte komfirmasjons prøven sin? noe jeg selv har merket flere ganger med at det føles som at jeg blir kvelt i akurat det rommet\metal smak i munnen (æsj) og svimmel het blei nå i sener tid fortalt historien av en gammel "tante" på bussen kan noen bekrefte det dete skal ha skjed på 1800 tallet noe er det med akurat det rommet på sande preste gård....
mvh
jan_m
vestfold
Antall ord: 127
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 18 Des 2005 03:30
- 18
- Lokalisering: melhus
eikern er det jo velig mye rart som har hent a, og veldig mye som henger igjen, for å si det sånn.....
Antall ord: 22
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 17
eiker: er det noen som vet va som skjde i svingen eter eidsfoss i retning hoksund den veldig skarpe rett eter "sentrum" jeg blir så varm og kort pustet ver gang jeg kjører for bi den svingen samme vilke tid på døgne den svingen jeg tenker på er den du har det lille vite huset på venstre hånd som ble malt\puset opp i sommer...
ord blind til 1000 sorry
mvh
jan_m
ord blind til 1000 sorry
mvh
jan_m
Antall ord: 76
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 28 Okt 2007 22:01
- 17
flere steder i Drammen
Dronninggata 17 i drammen finner du ekstrem mye aktivitet.
Det er 2 leiligheter i byggningen og Buskerud beg.byrå i 1 etg
Brandengen skole ..
På Holmsbu spahotell ligger et gammelt murhus som også har mye energi fylt i veggene.
Det er 2 leiligheter i byggningen og Buskerud beg.byrå i 1 etg
Brandengen skole ..
På Holmsbu spahotell ligger et gammelt murhus som også har mye energi fylt i veggene.
Antall ord: 39
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 17
hei sory ot, zeth: hvordan kom du\dere dere in i den røde mur byggningen som ligger under for bygg c på lier (der alle er virker det som) ????
sory ord blind til 1000 men ta det med et smil og lev med det :mozilla_wink:
mvh
morten_M
sory ord blind til 1000 men ta det med et smil og lev med det :mozilla_wink:
mvh
morten_M
Antall ord: 50
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 18
Skulle gjerne ha utforska litt mer... Men det er nå engang sånn at man kan lissom ikke sparke inn døra og rope "Ghostbusters!" heller... :-(
Blir nok nødt til å forholde seg til forlatte steder..
Blir nok nødt til å forholde seg til forlatte steder..
Antall ord: 36
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 12 Jan 2009 23:20
- 15
Re: Drammens området
tror jeg hvet hvor du mener i bingen.har ikke hørt noe om det men det er et ekkelt sted. :p
Antall ord: 22
Hide post links |