hvor spøker det i vestfold...... her er det bare og komme i gjen! vis du har et godt sted og komme me eller noe du har opplevd sel....
da jeg i 2001 ble konfirmert var vi en helg litt ut på høsten på knatholmen i sandefjor jeg og mine 3 gode kamerater fra barn doms skolen sprang rundt og tøyset og bare røra fredags natten( hvem har ikke gjort det?) dete som kommer nå kan bevitnes av flere en 1... vi lå i den 3 hytta fra toppen jeg selv som er avhengig av røyk (fysa meg) var ute for og trekke litt "luft" da jeg kom in i gjen sitter mine 2 kamerater og finner små vittige vers i bibelen da min gode kompis "nr1" sier jeg kan voodo til den ene vakten som kommer inom for og si natta en gang for alle han sitter i over køya på venstre side og ser på glass kupelen rund lys peren og begyner og oje seg det som utspiler seg 5sek eter på er at det blir vanvitig kaldt og så glovarmt som det barre kan bli en veeeldig varm sommer dag mens et tonk markant vindkasst får lampen til og gå rett i baken me et grise hyl fra "vakt dama" som i til dags dato ikke vil bli glemt hun fårtalte senere på lørdag at det hadde ståt en mann i uniform og sett på henne igjenom vinduet... jeg har aldri vert på knatt holmen i gjen men skule sjangsen by seg reiser jeg ikke avlene for og få et ordenlig svar på hva som er der
ord blind til1000 så sorry meg
jan_m
dete er bare toppen av is fjelle...
Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ hvor spøker det horten oh om egnet?
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
-
- Nybegynner
- Startet: 11 Okt 2007 20:32
- 17
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: hadde jeg vist det så...
hvor spøker det horten oh om egnet?
Antall ord: 294
di gale har det godt sier noen? JEG HAR DET ENDA BEDRE!!
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 04 Sep 2007 01:06
- 17
'*piuuuuuh* der pusta jeg letta ut... ikke et eneste punktum! :-O
Antall ord: 11
-Uten mystikk ville verden vært kjedelig-
Link: | |