Hjemsøkt, Gjenferd & ÅnderÅnedenes makt tilbake!

Ånder og spøkelser, hjemsøkte steder, åndelig aktivitet generelt. Husk kun omtale av steder hvor det er tillatt for almennheten !

Moderatorer: Asbjørn, mod hjem

Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.

Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
Bruker avatar
Mysticool
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 19 Sep 2005 15:25
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Lørenskog

Innlegg av Mysticool »

Lurer på om Zarsha skal på alternativmessa
Kunne bitt gøy å møte henne ;)
Antall ord: 14
Mysticool

Digger Frognerfitter

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Vilma
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
Startet: 18 Jan 2006 22:51
18
Kjønn (valgfri): supahuman
Lokalisering: I'm gonna eat your brain and gain your knowledge...
Har takket: 18 ganger
Blitt takket: 18 ganger

Innlegg av Vilma »

Det skal hun da helt sikkert :mozilla_wink:
Antall ord: 8
I'm in that awkward stage between birth and death.
The man in black fled across the desert, and the gunslinger followed.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Mysticool
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 19 Sep 2005 15:25
19
Lokalisering: Lørenskog

Innlegg av Mysticool »

Vilma skrev:Det skal hun da helt sikkert :mozilla_wink:
Alle er velkomne!
Du skal du og Vilma?
Antall ord: 18
Mysticool

Digger Frognerfitter

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
livingdeaddoll
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 29 Sep 2006 00:01
18
Lokalisering: Tranby
Har takket: 8 ganger
Blitt takket: 38 ganger

Innlegg av livingdeaddoll »

hadde null peiling om hvem denne Zarcha var før jeg leste hva som var blitt skrevet i en annen tråd av henne NÅ, skjønte ikke helt hva som var så morsomt tidligere.. bra jeg ikke gadd å sende henne en PM..
Antall ord: 43

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
skeptikeren
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 17 Jul 2006 10:30
18
Lokalisering: Vestfold
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av skeptikeren »

livingdeaddoll skrev:
Mysticool skrev: Den som visste det!
Hvertfall sikkert at vi er inne i en tid nå som flere og flere tørr åpne seg og stå fram og sine erfaringer og overnaturlige hendelser!
åh, jeg håper så veldig på at det blir sånn som et program jeg så reklame for på en svensk kanal. et program hvor de tester de klarsyntes evner gjennom diverse tester..
Det vil bli intressant, får håpe de som har vært med i ÅM blir testet da.
Men jeg regner med at de har vært smarte nok til og takke nei. Litt flaut og bli avslørt
:D
Antall ord: 109
"For those who don't believe, no amount of evidence is enough. And for those who do believe, no evidence is necessary."

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Amfelia
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 15 Feb 2007 17:18
17
Lokalisering: Oppe på loftet...

Innlegg av Amfelia »

skeptikeren skrev:
livingdeaddoll skrev:
Mysticool skrev: Den som visste det!
Hvertfall sikkert at vi er inne i en tid nå som flere og flere tørr åpne seg og stå fram og sine erfaringer og overnaturlige hendelser!
åh, jeg håper så veldig på at det blir sånn som et program jeg så reklame for på en svensk kanal. et program hvor de tester de klarsyntes evner gjennom diverse tester..
Det vil bli intressant, får håpe de som har vært med i ÅM blir testet da.
Men jeg regner med at de har vært smarte nok til og takke nei. Litt flaut og bli avslørt
:D
De som hittil har vært med i ÅM- programmer blir nok ikke å delta, de har evig nok å henge fingrene i allerede vil jeg tro, da de alle er etterspurte allerede!
Og alle innehar ekte evner, så det er nok ikke redselen for å bli avslørt som gjør det, de vet allerede at de behersker det de gjør! Og det vet jeg!! :D
Antall ord: 175
Bilde

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Yvain el FuchsiaS
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 01 Apr 2006 13:54
18

Innlegg av Yvain el FuchsiaS »

Selv om jeg synest ÅM er spennende og følger med på hver episode, kan jeg ikke noe for å bli skuffet over fremføringen. Særlig overdramatiserer de med dramatisk musikk,ofte når det ikke passer, og i sist episode filmet de døde fugler og annet rart de skulle finne. Og så blir jeg så lei den kontrast effekten de legger på filmen, gjerne for å få det hele til å virke skumlere ut. Det blir så uprofft og teit. =(

Det hadde vært mye mere spennende om de hadde overnattet der noen dager eller lengre, og filmet/tatt bilder/tatt opp lyd om natten for å se om de fannt noe unormalt.

Jeg så noe lignende på kanalen som 4 tok over for, for ikke så lenge siden. Det var skikkelig spennende når programlederene vandret rundt i mørke hjemsøkte lokaler med kamera, tok bilder og hadde seanser.
Antall ord: 150

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Diffusa
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 12 Aug 2006 20:33
18
Har takket: 221 ganger
Blitt takket: 162 ganger

Innlegg av Diffusa »

Tror jeg skal lære meg å unngå hele programmet jeg, det suger jo verre og verre for hver oppstart av sesongene faktiskt... Rart at det programmet fortsatt går egentlig.
Antall ord: 30

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
livingdeaddoll
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 29 Sep 2006 00:01
18
Lokalisering: Tranby
Har takket: 8 ganger
Blitt takket: 38 ganger

Innlegg av livingdeaddoll »

åh, det med den døde fuglen ja, det var teit det! det hadde ingenting med forbannelsen eller spøkelsene å gjøre. det var igrunn ganske stygt, zoome slik inn på en død fugl.

vel dette er i grunn andre gangen det har vært en forbannelse/en mørk ring på stedet Lilli har besøkt, blir spennende om hun ser noe slikt i neste program.

det hadde vært gøy å se gjengen fra ÅM bli testet i diverse prøver.
noen som vet om O.M skal være med i det nye programmet?
Antall ord: 98

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Xirque Z'dataan
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 10 Nov 2006 12:34
18
Kjønn (valgfri): Andrgyn
Lokalisering: Hades

Innlegg av Xirque Z'dataan »

"Snakket" med Olav etter siste runde, og han sa at han ikke ville bli med på en runde til, han hadde fått spm om det, men avstod, pga samarbeidsproblemer, vi vet jo at han var utsatt for uheldig klipping. han hadde i tillegg fåt tilbud om å bli med i "Gamle gretne gubber" men takket nei der og.

Trist... han var av mine favoritter. Ett ungt Tallent, som mange var missunnelig på.
Antall ord: 73
non omnis moriar

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
storms
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 05 Feb 2007 11:17
17
Har takket: 3 ganger
Blitt takket: 51 ganger

Innlegg av storms »

Siste ÅM episode startet bra. Innbyggerene virket troverdig og stedet med sine mektige energier (fjell på ene siden og sjøen på den andre) innbydde til en troverdig seanse....

Det var helt til.... the overdone doll came riding..... og sjelden har vel sminken vært sterkere og dystrere enn dette.

Det er vel i grunnen lett å hente litt forhistorie når du vet at du skal til Finnmark... med mindre du blir hentet i en bil uten å vite noe.....

Så den generelle gjennomgangen om alle de mulige alternativene ble lettere kjedelig....

Jeg lot meg allikevel tvinge til å sitte litt til.... dvs... til Joiken.... Da kunne jeg ikke slutte å le..... The DramaQueen did again!!!.....

Kona ble irritert på meg og jeg måtte luske meg unna, og sannelig humret jeg en time senere.....

Olav og Bendriss er klovene i gamet.... mens Debra og spesielt Ranahaag er intressante. Mest savner jeg hun nordnorske som var i fornemmelse for mord....

ÅM har utspilt sin rolle i sin nåværende form... og som noen påpekte over så hadde den døde fuglen lite der å gjøre..... spinner bare opp rundt ideen om en "Hype" av programmet hvor innpakning og ikke innhold skal drive det videre.....

De burde fokusere mer på rollen til de "synske".... bringe frem hva de sier og fortsette med å se om det har rot i virkeligheten....

I Nord-Norge heter usedvanlig mange Peder..... så bli ikke forundret om det er Peder som går igjen....

Absolutt terningkast 1.

Men dette er altså min mening.

StormS;)
Antall ord: 256

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Nanne
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 04 Sep 2007 01:06
17

Innlegg av Nanne »

he he.. tror vi har hatt ganske lik opplevelse ja. Jeg syns som sagt før at det er kjipt vi ser så lite av virkelig ting som skjer der. Lei av skuespill! Så, ja.. jeg syns også dem skulle satse på den synske da.. noen som er litt mindre "brølete". *fnis*

Den døde fuglen var nok et symbol på døden ville jeg tro.. men den funka ikke.

ÅM er mildt sagt en latterfull stund sier nå jeg.. :P
Antall ord: 81
-Uten mystikk ville verden vært kjedelig-

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
ToneG
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 04 Jan 2005 13:56
19
Kjønn (valgfri): Jente :)
Lokalisering: Porsgrunn

Innlegg av ToneG »

Xirque Zdataan skrev:"Snakket" med Olav etter siste runde, og han sa at han ikke ville bli med på en runde til, han hadde fått spm om det, men avstod, pga samarbeidsproblemer, vi vet jo at han var utsatt for uheldig klipping. han hadde i tillegg fåt tilbud om å bli med i "Gamle gretne gubber" men takket nei der og.

Trist... han var av mine favoritter. Ett ungt Tallent, som mange var missunnelig på.

Hmmm merkelig.. Du skriver som Olav, er dere tvillingsjeler kanskje?
Antall ord: 86

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Diffusa
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 12 Aug 2006 20:33
18
Har takket: 221 ganger
Blitt takket: 162 ganger

Innlegg av Diffusa »

Xirque Zdataan skrev:"Snakket" med Olav etter siste runde, og han sa at han ikke ville bli med på en runde til, han hadde fått spm om det, men avstod, pga samarbeidsproblemer, vi vet jo at han var utsatt for uheldig klipping. han hadde i tillegg fåt tilbud om å bli med i "Gamle gretne gubber" men takket nei der og.

Missunnelig?? Hva er det egentlig med dere som sier som så? Vær så snill å fortell meg hvorfor en skal kunne være missunnelig på ham, for jeg kommer desverre ikke på en eneste grunn!

Jeg unner Olav alt som kommer i hans vei, alt han får fortjener han, nettopp pga at han har satt alt i gang selv. Dette gjelder selvsagt både det positive og det negative.. Og som det kjærlige menneske jeg er så føler jeg med ham, for den gutten gjør ikke ting lett for seg selv.

Det er faktiskt trist at enkelte som kommer med sine opplevelser i forhold til ham (ikke akkurat her å nå men i andre settinger) blir avfeid med at de må være noen sjalu mennesker. Stakkars disse usikre som har gjort sitt forsøk på et rop om hjelp men som har valgt å holde kjeft pga slike beskyldninger. Snakk om å sparke de som ligger nede.. :mozilla_yell:

Selv så kan jeg være sjalu og missunnelig av meg, jeg ville vel vært umenneskelig hvis jeg skulle påstått noe annet. Og det skal nok mer enn Olav til for å sette de følelsene i sving her hos meg.

Og Åndenesmakt suger like mye fortsatt ja!! :mozilla_cool:
Antall ord: 287

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Xirque Z'dataan
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 10 Nov 2006 12:34
18
Kjønn (valgfri): Andrgyn
Lokalisering: Hades

Innlegg av Xirque Z'dataan »

. skrev:

Hmmm merkelig.. Du skriver som Olav, er dere tvillingsjeler kanskje?
kansje det...har aldri møtt ham personlig, men har fått hjelp allikevel, vi er vel ganske lik på mange måter, men også veldig ulik.
Antall ord: 114
non omnis moriar

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links