Annonseblokkering ble oppdaget: Webstedet Paranormal er gratis, fordi kostnadene dekkes delvis via annonser. Vennligst støtt oss ved å oppheve blokkering av annonser på Paranormal.
Ånder og spøkelser, hjemsøkte steder, åndelig aktivitet generelt. Husk kun omtale av steder hvor det er tillatt for almennheten !
Moderatorer:Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
Sol@ngelica skrev:
Du mener det bygget der det badekaret står?
Eller mener du de byggene som er nærmest det som er i bruk?
De har jeg ikke vært i.
Tja. Ikke helt sikker på det med badekaret. Mente at det var inne i det nederste av husene til høyre, altså lengst unna de som er i bruk, retning motorveien. Bildet av døra derimot mener jeg er fra det øverste av husene lengst unna de i bruk.
Der hvor jeg lurer på om det er et 5. hus lenger inn, er over det øverste av de nærmest de i bruk.
Har vært i øverste (det var der vi fant gamle ref og lignende, som jeg skrev om i en annen tråd her), ikke det nederste av de nærmest p-plassen
Jeg hadde en jeg snakka med på MSN før, og han hadde vært inne i et hus langt inne i skogen sa han.
Hadde gått i ca 20 min for å komme dit, dette bygget var bare i 2 etasjer, men jeg aner ikke hvor jeg man går for å komme dit.
Han hadde vært i kontakt med ei som hadde ei mor som hadde jobbet der for mange år siden.
Dette var et bygg nesten ingen hadde vært i, det var ingen tagginger der eller noe særlig med knuste vinduer som de andre.
Sol@ngelica skrev:Jeg hadde en jeg snakka med på MSN før, og han hadde vært inne i et hus langt inne i skogen sa han.
Hadde gått i ca 20 min for å komme dit, dette bygget var bare i 2 etasjer, men jeg aner ikke hvor jeg man går for å komme dit.
Han hadde vært i kontakt med ei som hadde ei mor som hadde jobbet der for mange år siden.
Dette var et bygg nesten ingen hadde vært i, det var ingen tagginger der eller noe særlig med knuste vinduer som de andre.
Hmm.. Interessant, interessant...
Du kan ikke få kontakt med vedkommende igjen da, og få litt mer detaljert veibeskrivelse?
Sol@ngelica skrev:Jeg hadde en jeg snakka med på MSN før, og han hadde vært inne i et hus langt inne i skogen sa han.
Du kan ikke få kontakt med vedkommende igjen da, og få litt mer detaljert veibeskrivelse?
Han er aldri på MSN mer,er det eneste stedet jeg får kontakta han på.
Eller så skulle jeg ha gjort det.
Er veldig interessert i det selv, men jeg gidder ikke å begynne å rote inni skauen der.
Det gikk ihvertfall en nesten igjenngrodd sti dit, hvis jeg ikke husker feil måtte de gå forbi de som var i bruk.
Sol@ngelica skrev:
Er veldig interessert i det selv, men jeg gidder ikke å begynne å rote inni skauen der.
Det gikk ihvertfall en nesten igjenngrodd sti dit, hvis jeg ikke husker feil måtte de gå forbi de som var i bruk.
Hmm.. Det går en sti til der jeg tror det er et hus til. Stien kan til og med ses på kartet.
De gangene jeg har vært der har de jeg har vært sammen med ikke villet gå inn den stien! Grr..
han har sikkert blokka deg sol. go get him girl!!!!
ingangen til øvste bygge er at du må gå inn gjere opp mutrappen mot skogen og fylle gjere videre til du ser ei dør som er vekke , det du komer inn i da er vel i 4 etasje eller noe , men det vertfal 2 senger i gangen der og står man i trappen så høre man tikking og det er jo merkeleg pga det er jo ikke strøm eller noe ,
jeg og 2 andre var på lier i går, og gikk i skogen bak sykehuset (det nærmest det nye) og så ei jente som satt i skogen der, men da vi lyste på henne med lommelykta reagerte hun ikke... vi prøvde å si hei åsså, men ingen reaksjon! skummelt...
susa_06 skrev:jeg og 2 andre var på lier i går, og gikk i skogen bak sykehuset (det nærmest det nye) og så ei jente som satt i skogen der, men da vi lyste på henne med lommelykta reagerte hun ikke... vi prøvde å si hei åsså, men ingen reaksjon! skummelt...
Hun var nok både blind og døv, skal du se....
Eller så var det ho Luse Lisa som hadde slitt seg....!!!
zarsha skrev:hei
jeg vet om mange som ikke tør og gå inn jeg og har blitt gale pga ånder og det der.
blant anna går det igjen ei jente der som man kan se . ho kan plutseleg vises i en av vinduene og berre håpe , mange har trudd det er en av di inlagte men da dem ser ned er det ingen der . men dem kan tenke til bake på ei som hået ned fra et berg der . det er ho
Hei. Jeg har lest litt om Lier Mentalesykehus og sett på bilder osv, så så jeg litt på et bilde som jeg ser en jente (tror jeg) i øverste vindu over inngangen du ser rett fram. Her er linken http://home.powertech.no/pusejent/lier/PICT2447.JPG