Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ liesr sykehu
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
-
- Nybegynner
- Startet: 27 Jan 2007 10:15
- 17
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Hamar
Det stedet der skremmer vett av meg Sangen Snow White Queen - Evanescence minner meg om lier, men jeg vet ikke hvorfor
Antall ord: 21
OMG !!
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 29 Sep 2007 20:27
- 17
hei
lier er en ekel plass , jeg har vert både på dikemark og lier men jeg blir jevlig sliten av og vere der , vi var 7 stykker der natt til lørdag , og vi oppdaget ting som ikke vi kan forklare , jeg har evner til og se ånder og det og snakke med di men på lier er det vanskeleg og snakke med di pga dem er ikke snakkebare pga det dem har gått i gjenom , lier er en trist og ekel plass med mange tomme sjeler , vi merket både på humøret og det at det ikke var noe som som ikke stemte , men folk kan si det dem vil om meg her
Antall ord: 116
alle har sin eigen meining
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 27 Jan 2007 10:15
- 17
- Lokalisering: Hamar
-
- Standard bruker
- Startet: 19 Sep 2005 15:25
- 19
- Lokalisering: Lørenskog
Re: hei
I starten av tråden var dere en gjeng på 5 så nå har vi økt til 7 stk? Duverden...zarsha skrev:lier er en ekel plass , jeg har vert både på dikemark og lier men jeg blir jevlig sliten av og vere der , vi var 7 stykker der natt til lørdag , og vi oppdaget ting som ikke vi kan forklare , jeg har evner til og se ånder og det og snakke med di men på lier er det vanskeleg og snakke med di pga dem er ikke snakkebare pga det dem har gått i gjenom , lier er en trist og ekel plass med mange tomme sjeler , vi merket både på humøret og det at det ikke var noe som som ikke stemte , men folk kan si det dem vil om meg her
Sikker at dere ikke var 8?
Sol!!!!!!! Fortell at vi var der alene mellom 8 og 9 på kvelden!
Antall ord: 157
Mysticool
Digger Frognerfitter
Digger Frognerfitter
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 19
Re: liesr sykehu
dere var 5, så de 2, men de har ikke vært der sida 8, for vi var på stedet selv, øverste og nedover de andre bygga, INGEN andre der. Livlig fantasi.zarsha skrev:hei
vi var en gjeng på 5 som var på lier i natt ,
vi for rundt og filmet over hele lier i bil vinduge pga dorleg ver og det ,
men etter ei lita stond møtte vi 2 stykk som haddert der siden kl 8 og når vi komm va kl 12 .
Antall ord: 87
Mysticool
Digger Frognerfitter
Digger Frognerfitter
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 19
Fortell litt da uten å røpe for myezarsha skrev:hei
alle har sine meninger om ting , jeg tvinger ikke folk til og tru meg og jeg har faktisk et tv pogram jeg hålder på med som kommer på tv snart , så vet ka jeg gjer , men jeg kan ikke bevise alt det kan ingen det , men men mange har sin tru på det
Om folk trur på deg eller ikke er uvesentlig, måten du buser frem på forumet som verdensmester o.l. irriterer brukere her inne.
Ro deg ned litt og ta ting easy, så blir det allright å bruke paranormal:)
Antall ord: 103
Mysticool
Digger Frognerfitter
Digger Frognerfitter
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 30 Jun 2007 22:46
- 17
- Lokalisering: Her og nå!
Ja, da er jeg litt interessert i å høre hvilken kanal dette programmet skal komme på, hva det skal hete og hvilket tema det skal ha.zarsha skrev:alle har sine meninger om ting , jeg tvinger ikke folk til og tru meg og jeg har faktisk et tv pogram jeg hålder på med som kommer på tv snart
Antall ord: 59
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 15 Feb 2007 17:18
- 17
- Lokalisering: Oppe på loftet...
- Blitt takket: 1 gang
Er det det nye konseptet til TV Norge du skal være med på, eller lager du noe på egen hånd? Vet at TV N driver på å skaffe folk til et nytt program, tror det er noe i likhet med noe de sender på svensk tv 4, er det det du mener? Fortelllitt om det dersom du har lov til å fortelle, alltid spennende å vite litt om hva som skal komme!sahre skrev:Ja, da er jeg litt interessert i å høre hvilken kanal dette programmet skal komme på, hva det skal hete og hvilket tema det skal ha.zarsha skrev:alle har sine meninger om ting , jeg tvinger ikke folk til og tru meg og jeg har faktisk et tv pogram jeg hålder på med som kommer på tv snart
Antall ord: 132
Hide post links |
Ja, jeg har tilog med lagt ut et bilde i fra fredagen.Mysticool skrev:I starten av tråden var dere en gjeng på 5 så nå har vi økt til 7 stk? Duverden...zarsha skrev:lier er en ekel plass , jeg har vert både på dikemark og lier men jeg blir jevlig sliten av og vere der , vi var 7 stykker der natt til lørdag , og vi oppdaget ting som ikke vi kan forklare , jeg har evner til og se ånder og det og snakke med di men på lier er det vanskeleg og snakke med di pga dem er ikke snakkebare pga det dem har gått i gjenom , lier er en trist og ekel plass med mange tomme sjeler , vi merket både på humøret og det at det ikke var noe som som ikke stemte , men folk kan si det dem vil om meg her
Sikker at dere ikke var 8?
Sol!!!!!!! Fortell at vi var der alene mellom 8 og 9 på kvelden!
Antall ord: 171
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 19
Ja, jeg har tilog med lagt ut et bilde i fra fredagen.[/quote]
BRA!!
BRA!!
Antall ord: 14
Mysticool
Digger Frognerfitter
Digger Frognerfitter
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 30 Apr 2007 21:50
- 17
man kan ikke se en dør som er vekk.........zarsha skrev:hei få se bildene da .
ingangen til øvste bygge er at du må gå inn gjere opp mutrappen mot skogen og fylle gjere videre til du ser ei dør som er vekke , det du komer inn i da er vel i 4 etasje eller noe , men det vertfal 2 senger i gangen der og står man i trappen så høre man tikking og det er jo merkeleg pga det er jo ikke strøm eller noe ,
Antall ord: 91
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 09 Okt 2007 13:36
- 17
- Lokalisering: oslo
Det er nok denne døra vedk tenker på, vi kom over den på turen for noen uker siden i det øverste huset når vi gikk opp trappa og fulgte gjerdet til høyre.
Antall ord: 35
utelukker ingenting
Hide post links |
Ingen som gidder å høre på meg når jeg sier at vi kan gå for å se om det er noen dør oppe på den andre siden nei.
Kremt kremt.
Kremt kremt.
Antall ord: 31
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 09 Okt 2007 13:36
- 17
- Lokalisering: oslo
På den andre siden av...hvilket bygg?Sol@ngelica skrev:Ingen som gidder å høre på meg når jeg sier at vi kan gå for å se om det er noen dør oppe på den andre siden nei.
Kremt kremt.
Og hvis du sier en farge er det ikke sikkert jeg kan identifisere det, da jeg på mine mørke kvelds- og nattbesøk dit ikke har lagt så godt merke til fargen på husene! Men det ligger fire tomme hus der, to og to. Står man mellom parene, med ansikt mot skogen, ligger de ved vaskeriet på venstre side og det andre paret på høyre. Huset hvis dør jeg la ut bilde av over er det øverste til høyre.
(Og det er over det øverste huset til venstre jeg lurer på om det er et lite hus til)
Antall ord: 144
utelukker ingenting
Hide post links |
Du mener det bygget der det badekaret står?uenord skrev:På den andre siden av...hvilket bygg?Sol@ngelica skrev:Ingen som gidder å høre på meg når jeg sier at vi kan gå for å se om det er noen dør oppe på den andre siden nei.
Kremt kremt.
Og hvis du sier en farge er det ikke sikkert jeg kan identifisere det, da jeg på mine mørke kvelds- og nattbesøk dit ikke har lagt så godt merke til fargen på husene! Men det ligger fire tomme hus der, to og to. Står man mellom parene, med ansikt mot skogen, ligger de ved vaskeriet på venstre side og det andre paret på høyre. Huset hvis dør jeg la ut bilde av over er det øverste til høyre.
(Og det er over det øverste huset til venstre jeg lurer på om det er et lite hus til)
Eller mener du de byggene som er nærmest det som er i bruk?
De har jeg ikke vært i.
Antall ord: 176
Hide post links |